abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 20:02:02 #76
282207 Trilobiet
Dood met een blije mus.
pi_75701396
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
die ene homo had wel super veel knaken. 4000 per maand, wow daar heeft ie zeker 30 mannen voor moeten pijpen
30 mannen pijpen dat is veel, maar dan vervolgens 4000 euro per maand verdien...
Is natuurlijk genoeg om van rond te komen, maar voor dat geld werken mijn vrouw en ik zonder onze te laten nemen door vieze gasten
pi_75702740
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef ASroma het volgende:

[..]

ik vraag me altijd af hoe echt dat is. Er zullen vast zulke lui bestaan hoor maar los daarvan kan ik me zo voorstellen dat "aandachtsgeile" fantasten dan wel een studentenvereniging zich als grap hiervoor opgeeft en zo een rol speelt
echt anoniem is ie nu niet meer nee. als mensen eenmaal een drempel over zijn... en geld went natuurlijk als ie toch al homo is en hij kan dan ook heel veel geld ermee verdienen is het wel realistisch
  woensdag 16 december 2009 @ 21:08:09 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75704508
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Trilobiet het volgende:

[..]

30 mannen pijpen dat is veel, maar dan vervolgens 4000 euro per maand verdien...
Is natuurlijk genoeg om van rond te komen, maar voor dat geld werken mijn vrouw en ik zonder onze te laten nemen door vieze gasten
Dat weet je niet. Wie weet laat jouw vrouw zich nemen door anderen in ruil voor geld zonder dat jij dat weet. Koopt ze veel bij de Zara ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 16 december 2009 @ 21:15:22 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75704863
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Synthesist het volgende:

[..]

echt anoniem is ie nu niet meer nee. als mensen eenmaal een drempel over zijn... en geld went natuurlijk als ie toch al homo is en hij kan dan ook heel veel geld ermee verdienen is het wel realistisch
ik vind het wel kei van em. Hij leeft zich uit en verdient er ook nog dik aan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_75730463
Volgens mij is dit super grappig. Vanavond eens even bekijken.
pi_75742130
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij is dit super grappig. Vanavond eens even bekijken.
Ja, grappig met een traan .
Maar ook ongelofelijk hoeveel aantrekkingskracht die negers nog hebben op vwo-meisjes.
pi_75742214
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef n0ir het volgende:
Maar ook ongelofelijk hoeveel aantrekkingskracht die negers nog hebben op vwo-meisjes.
Dat zijn de afstromers.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:08:45 #83
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75742318
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja, grappig met een traan .
in essentie zijn vrouwen precies zoals die vmbo hoertjes uit die docu meen ik.
vwo hoertjes gebruiken enkelt vaker hun verstand. maar het gevoel wint het altijd van het verstand..
het verstand is eigenlijk een vloek voor een meisje. vwo meisjes hebben last van hun verstand

vrouwen

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 17-12-2009 20:19:43 ]
pi_75742490
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat erg al vond ik die jongen op het eind (die met die blauw-witte capuchon?) nog wel in redelijke taal uitleggen hoe het zit, hij leek me ook een van de "betere" jongens die er tussen zaten, keek de presentatrice recht aan, liep niet weg, sprak (enigszins) verstaanbaar.
Idem was eigenlijk de enige die iets zei en met een onderbouwing kwam van hoe hij het zag.
pi_75743199
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

vwo hoertjes gebruiken enkelt vaker hun verstand. maar het gevoel wint het altijd van het verstand..
het verstand is eigenlijk een vloek voor een meisje. vwo meisjes hebben last van hun verstand

vrouwen
Jij grijpt ook elke gelegenheid aan om je ongenoegen jegens vrouwen te uiten he Het wordt een beetje lachwekkend op deze manier.
know'm sayin?
word? word.
pi_75743222
Deel 2 is echt heel anders
Het is niet echt een serie imo?
pi_75743380
En ze moet ophouden met vragen 'en wat voel je dan?' bij mensen die van die vraag alleen maar dichtklappen
pi_75743437
quote:

[..]

vrouwen
Jij lijkt daarentegen totaal geen last van je verstand te hebben, maar wel van je kapotgestampte ego.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:34:17 #89
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75743599
quote:

[..]

vrouwen
Misselijke seksist
Jij bent er vast zo een die roept vanuit de woonkamer:

BRENG ME NOG EEN BIERTJE EN DAARNA TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ!

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75743618
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef freecell het volgende:
Deel 2 is echt heel anders
Het is niet echt een serie imo?
Ja, ik dacht dat de hele serie over die mokkels zou gaan, maar het gaat elke week over een ander onderdeel van de straatcultuur. Dus de TT dekt de lading niet geheel.
know'm sayin?
word? word.
pi_75743818
En het zijn ook 2 heel verschillende cases. Die ene is echt crimineel bezig. Die andere werkt in principe gewoon voor zijn geld.
pi_75744667
Ja de vergelijking gaat niet helemaal op. Ik snap het punt van wat ze beide voor geld over hebben. Maar die student heeft geen fuck met straatcultuur te maken.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 17 december 2009 @ 21:57:48 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75747590
Prostitutie is toch straat-cultuur? vraag me af of de belastingdienst roethoef al hebben ondervraagd naar naam en adres van deze jongen Ze willen natuurlijk geen cent mislopen.
  donderdag 17 december 2009 @ 21:59:39 #94
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75747663
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Misselijke seksist
Jij bent er vast zo een die roept vanuit de woonkamer:

BRENG ME NOG EEN BIERTJE EN DAARNA TERUG NAAR DE KEUKEN JIJ!

Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.
pi_75748547
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nope. zo ben ik niet. maar vrouwen voelen zich toch wel gewaardeerd als zij zo grof worden behandeld door "een echte vent" ? uit de praktijk kan ik niet anders opmaken. vrouwen proberen hun natuur te overstijgen met hun verstand maar dat lukt maar niet. Dan is mijn conclusie ' vrouwen blijven vrouwen'.
Je bevindt je in een laag sociaal milieu.
pi_75749294
quote:

[..]

Sommige mannen kunnen dat. Ik ben niet al te lief geweest bij mijn laatste ex, en kreeg de rekening duur gepresenteerd.

In de trant van "man weet niet wat hij mist, als ze er niet meer is"
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75811739
aflevering 3

renkum witte stad, wtf ! te erg
pi_75866787
quote:

[..]

"Een echte vent"
  maandag 21 december 2009 @ 08:04:56 #99
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75867017
Ja van die schreeuwlelijkerds. Zwarte of witte haantjes die zich gedragen als drukke aapjes. de vrouw beziet dat als alfa-male gedrag en wordt, zoals zij dat zelf noemen, verliefd
pi_75867140
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja van die schreeuwlelijkerds. Zwarte of witte haantjes die zich gedragen als drukke aapjes. de vrouw beziet dat als alfa-male gedrag en wordt, zoals zij dat zelf noemen, verliefd
Bekijk het maar zo: wij ontwikkelde, beschaafde mannen hebben hen nodig om ons van te onderscheiden. Wij begrijpen toch wel dat het vrouwen uiteindelijk om geld en status is te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')