Wederom onmetelijke domheid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:05 schreef alors het volgende:![]()
Aflevering 2: http://player.omroep.nl/?aflID=10409175
Alles voor geld.
Vooral die blanke jongetje. Die vriendje van Nabilquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef MrData het volgende:
Die Nabil![]()
'Ze nemen me nergens aan'![]()
Gek he, je hebt je halve leven in de bak gezeten en spreekt amper Nederlands.
Denk eerder dat ie bang is voor mede-criminelen. Hij zal niet de enige zijn die handelt in gestolen waar en/of drugs en vaak is 2 man in dezelfde straat geen optie. De concurrentie zal dan niet blij met hem zijn, net als hij niet met die anderen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:10 schreef Synthesist het volgende:
alleen al die manier waarop zo'n nabiel schichtig om zich heen kijkt. de angst voor de politie zit er dus wel goed in
Tuurlijk. Ze snuffelen in dezelfde kroegen rond, dezelfde groepjes. Soort zoekt soort.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef ASroma het volgende:
blanke meisjes die soraya hetende lagere sociale klassen trekt elkaar wel aan. Eerlijk gezegd verbaasd het me allemaal niet zoveel.
ik denk dat het eerder komt omdat hij sociaalonkundig dan wel asociaal is als in autistisch. 80 tot 90 procent van de criminelen heeft psychische problemen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie bang is voor mede-criminelen. Hij zal niet de enige zijn die handelt in gestolen waar en/of drugs en vaak is 2 man in dezelfde straat geen optie. De concurrentie zal dan niet blij met hem zijn, net als hij niet met die anderen.
een vagina is leuk, maar er mag op zijn tijd ook best wel eens wat zinnigs uitkomen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
achja, die antis doen het wel beter dan mij. wat vreemd is want knap zijn ze toch niet? ze hebben ook hondenkoppen en ze stinken
Het is maar wat je wilt. Als jij graag asociale vmbo sletjes aan wil trekken (of wilt dat ze jou trekken, nog beter)...quote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
achja, die antis doen het wel beter dan mij. wat vreemd is want knap zijn ze toch niet? ze hebben ook hondenkoppen en ze stinken
ZIjn vrouwen in essentie niet allemaal zo dan, nogal naief betreft mannen, houden van status, geen erg zien in het gevaar, veel in je straatje rechtparten, houden van dat ruige, willen dat iets epeciaals je leven opvult zodat je denkt dat het je eigen leven verrijkt? naja ik heb net deel twee gezien. tja. vind het zeker geen slechte documentaires.quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt. Als jij graag asociale vmbo sletjes aan wil trekken (of wilt dat ze jou trekken, nog beter)...
De verstandige meisjes hangen liever niet bij drugsdealers/criminelen, ongeacht de huidskleur.
In essentie misschien wel, maar er zijn ook vrouwen die nog na kunnen denken en zelf status hebben. Naïef zijn leer je op een gegeven moment af, denk ik. Er bestaan ook speciale mannen met een goede baan, intelligentie, humor en een knap hoofd die levens kunnen verrijken.quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ZIjn vrouwen in essentie niet allemaal zo dan, nogal naief betreft mannen, houden van status, geen erg zien in het gevaar, veel in je straatje rechtparten, houden van dat ruige, willen dat iets epeciaals je leven opvult zodat je denkt dat het je eigen leven verrijkt? naja ik heb net deel twee gezien. tja. vind het zeker geen slechte documentaires.
ik vraag me altijd af hoe echt dat is. Er zullen vast zulke lui bestaan hoor maar los daarvan kan ik me zo voorstellen dat "aandachtsgeile" fantasten dan wel een studentenvereniging zich als grap hiervoor opgeeft en zo een rol speeltquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Synthesist het volgende:
die ene homo had wel super veel knaken. 4000 per maand, wow daar heeft ie zeker 30 mannen voor moeten pijpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |