Die heeft niets anders gedaan dan geprofiteerd van de onmetelijke domheid van deze schepsels. Je kunt je afvragen of het ethisch correct is; maar dat zijn tekenen van beschaafdheid. En die zou ik willen overslaan bij deze primaten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze mensen als Mildred moeten heropvoeden!
Mensen die zo beperkt denken als jij zouden ze moeten opsluiten in kampen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die heeft niets anders gedaan dan geprofiteerd van de onmetelijke domheid van deze schepsels. Je kunt je afvragen of het ethisch correct is; maar dat zijn tekenen van beschaafdheid. En die zou ik willen overslaan bij deze primaten.
Ik vind dit geen mensen. Hier zit niks van liefde, wijsheid of beschaafdheid meer in. Dit zijn verpeste primaten die de plaats van varkens in een modderpoel moeten innemen. Omheind met schrikdraad.
Voor iedereen die het snapt, heet dit probleemoplossend vermogen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Mensen die zo beperkt denken als jij zouden ze moeten opsluiten in kampen.
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Csbs het volgende:
Oh help, is dit dezelfde docu waardoor het gisteren zo fout ging bij DWDD?
weet ikquote:Op zondag 7 november 2010 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zei het nog in TVSC
Zelfs als kijkcijferkanon is Roefhof misluktquote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef overflow- het volgende:
Er weinig kijkers: 150.000 tewijl het ytfilmpje al 55.000 keer bekeken is...
Ik vond de docu wel goed en leuk om naar te kijken.
LOL, dit commentaar slaat echt allesquote:"Soms denk ik wel: waarom doe ik dit ook alweer? Ook dat geleur met je programma, elke keer, is een groot nadeel van dit werk. Het uitzendtijdstip stoort me. Stel dat een lekkere bekende blondine deze documentaires zou maken, hoe zouden ze dan geprogrammeerd worden? Niet op zondagmiddag, dat weet ik zeker", aldus Roethof.
Haar werk is zo slecht dat ze relletjes trapt met kleine meisjes om nog een paar kijkers te trekken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:
Roefhof: Lekkere blondine kreeg betere uitzendtijdstip
[..]
LOL, dit commentaar slaat echt alles![]()
.
Godverdomme zeg, wat een kalf he.quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Roethofquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
.
Nou ja was wel om 16.10 hequote:Op maandag 8 november 2010 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs als kijkcijferkanon is Roefhof mislukt.
5% marktaandeel is ook niet veel, na zoveel aandacht.quote:
LOL. Ik zag het even niet, zit weinig verschil tussen de f en tquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |