quote:Op donderdag 3 december 2009 21:11 schreef .aeon het volgende:
OMGmet de achterkant ook echt, Marcel
maar wel een goed stukkie tv daar aan vooraf.quote:
Ik lig op de bank en heb de verwarming een karatekick gegevenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Voor het eerst dat ik letterlijk mijn afstandsbediening tegen mijn televisie heb gegooid terwijl ik die reclame aan het vervloeken was!
Ik vind het net zo'n film ookquote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef skudkind het volgende:
Elke keer die ouwe terug zien rennen voor een nieuwe fakkel, ik kwam niet meer bij.
Marcelquote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef skudkind het volgende:
Elke keer die ouwe terug zien rennen voor een nieuwe fakkel, ik kwam niet meer bij.
Jeroen is dan ook een held!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Moonwalk het volgende:
Jeroen geeft zo leuk commentaar altijd
zo is datquote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef Symn het volgende:
kanker zeg.... wint die marcel... nou, nu interesseert het me niet meer wie gaat winnen. Jeroen is Mr. Robinson 2009 wat mij betreft.
Pardon?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en niet spannend... dankzij die hoerige Smurfin weten we al wie er wint toch
idd... maarja, hij heeft wel eerlijk die eindproef gewonnen...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef skudkind het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jeroen. Heeft in mijn ogen veel meer beproevingen moeten doorstaan dan de finalisten en zich altijd waardig doorheen gesleept.
Iig mijn Robinson voor 2009. Hij en niemand anders.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet, en dan heb ik het echt niet alleen over zijn uiterlijk, met die varkensogen van hem, maar ook aan zijn huichelachtige innerlijk. Maar sjah, dat is te verwachten, het is en blijft een belg, en die doen niets anders dan konkelen.
Marina is en blijft een verzuurde, manhatende tang... en dat straalt ze ook uit in haar hele voorkomen. Onaantrekkelijk, potig, een gezicht waar alleen een moeder van kan houden als dochterlief boven het sterfbed hangt en zich afvraagt wat ze met de stekker moet doen.
Ik ben voor Rita, omdat ik het de twee verzuurde, bejaarde galbakken niet gun.
Ik hoop dat je Usericon geen zelfportret is.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet
Waar moet ik dan over klagen... over het feit dat hij een achterbakse belg is die konkelt en kruipt als een rat in een beerput? Of over het feit dat hij echt geen zak van zichzelf heeft laten zien qua kunnen tijdens de hele expeditie. Zelfs Dennis heeft wat dat betreft nog meer weten te presteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Pixie. het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet
wtf?
Ik vind rita pas achterbaksquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet, en dan heb ik het echt niet alleen over zijn uiterlijk, met die varkensogen van hem, maar ook aan zijn huichelachtige innerlijk. Maar sjah, dat is te verwachten, het is en blijft een belg, en die doen niets anders dan konkelen.
Marina is en blijft een verzuurde, manhatende tang... en dat straalt ze ook uit in haar hele voorkomen. Onaantrekkelijk, potig, een gezicht waar alleen een moeder van kan houden als dochterlief boven het sterfbed hangt en zich afvraagt wat ze met de stekker moet doen.
Ik ben voor Rita, omdat ik het de twee verzuurde, bejaarde galbakken niet gun.
pigment heet datquote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef PhalanX het volgende:
Marcel draagt zijn make-up als een bejaarde nicht... Dennis zou er trots op zijn... met die rozige oogschaduw van Marcel.
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waar moet ik dan over klagen... over het feit dat hij een achterbakse belg is die konkelt en kruipt als een rat in een beerput? Of over het feit dat hij echt geen zak van zichzelf heeft laten zien qua kunnen tijdens de hele expeditie. Zelfs Dennis heeft wat dat betreft nog meer weten te presteren.
Jij noemt het pigment... ik noem het make-up...quote:
quote:
Ja precies om die reden, ik moet haar echt niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef skudkind het volgende:
[..]
Omdat ze Jeroen backstabbede? Vond ik ook wel vies ja. Die man neemt dat zieke vogeltje mee naar Kuala Lumpur en dan blijft ze vervolgens maar op hem stemmen om hem uit te schakelen.
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Ja.
Maar ik vond het raar dat je zegt dat lelijke mensen niet hoeven te winnen.
vond ik een beetje raar
Ja. Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.
Dit is echt een van de stomste edities van Expeditie Robinson.
Het feit dat ik mezelf betrap op de gedachte "wat zou Hiukwan nu in haar dagboek aan het schrijven zijn..." geeft al aan dat dit jaar echt door en door lam is.
als jij nou eens ff lekker je computertje uitzet en naar een CD van Eminem gaat luisteren...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.
Dit is echt een van de stomste edities van Expeditie Robinson.
Het feit dat ik mezelf betrap op de gedachte "wat zou Hiukwan nu in haar dagboek aan het schrijven zijn..." geeft al aan dat dit jaar echt door en door lam is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Pixie. het volgende:
toch zou ik t leuk vinden als simone er nog bij zat bij de laatste 3
wat was dat een topwijf
Ik juist niet, die heeft te weinig kunnen laten zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
De afvallers die beslissen... dan verwacht ik toch dat Marina gaat winnen.
Nee toch, die zulle dan wel voor rita kiezenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
ze zullen toch nog wel een proef moeten doen??quote:Op donderdag 3 december 2009 21:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee toch, die zulle dan wel voor rita kiezen
In een kwartier nog stemmen én een proef (en 'spanning opbouwen'), lijkt me niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef Symn het volgende:
[..]
ze zullen toch nog wel een proef moeten doen??
Lijkt me sterk, geen van de afvallers hebben een reden om ook maar iets van warme gevoelens voor Marina te koesteren. Sterker nog, ze hebben alleen maar redenen om haar niets van de overwinning te gunnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop het ! Maar als de afvallers het beslissen dan ben ik bang dat ze voor Rita gaan kiezen omdat het "zo knap" is van drquote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef Symn het volgende:
[..]
ze zullen toch nog wel een proef moeten doen??
Ik moest een beetje lachenquote:
Jij noemt het make-up; ik noem het vitiligo. Dat is een huidziekte enquote:Jij noemt het pigment... ik noem het make-up...
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef skudkind het volgende:
Die Jeroen ziet er nu uit als een kippetje, wtf.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Michellee het volgende:
Jeroen lijkt op één van die aliens in southpark..
Hij verkondigt dan ook niet veel zinnigs.quote:
Juist wel, ik snap het nu nog beterquote:Op donderdag 3 december 2009 21:52 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hij verkondigt dan ook niet veel zinnigs.
Dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik juist niet, die heeft te weinig kunnen laten zien.
Mee eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind dit ook zoiets raars hoor altijd, dat die afvallers moeten stemmen. Die hebben een wrok of een maatje enzo. Totaal niet objectief
Ook het voordeel van de enige Nederlandse.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Pixie. het volgende:
rita gaat er vandoor met de prijs
denk ik
Hij staat daar toch gewoon springlevend?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef skudkind het volgende:
Dit is wel mooi eigenlijk, dat Marcel wint. Wat een verassing was deze man.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef PhalanX het volgende:
lame...
geen leuke afsluiting, maar het was dan ook geen leuke expeditie
Marina heeft gratis de hele expeditie uit mogen zitten. Daar hebben een boel mensen een hoop voor over.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wel zielig voor Marina, die heeft gewoon helemaal niets kunnen laten zien en ook helemaal niets kunnen winnen met proeven doen.
???quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Reflectionne het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben die afvallers de rest van de afleveringen/dagen gezien? Weten zij hoe de dagen nadat zijzelf vertrokken zijn zijn verlopen?
Zeker eens met eerste gedeelte. De afsluiting was erg erg erg slechtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef PhalanX het volgende:
lame...
geen leuke afsluiting, maar het was dan ook geen leuke expeditie
ik vond het niet eerlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Symn het volgende:
erg erg flauwe finale, de echte finale was de proef tussen jeroen marcel en dennis.
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef Moonwalk het volgende:
wooowww nu lijkt het net alsof hij zo bij de sopranos vandaan komt![]()
Ik zie dat soort dingen echt niet. Gelukkig zijn er vrouwen.quote:
Die was toch "DE Mol"?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!
Sjezus ik denk dat Marcel zo'n beetje de George/Wie is de Mol van Robinson is. (als iemand dat snapt)
zelfs vorig jaar was het nog spannender en dat was gewoon brilliante televisie met mensen die complotten wisten te breken nadat mensen zich al rijk waanden... en een brilliante anti-climax als finale waar iedereen zei dat de mensen het echt niet verdienden die in de finale stonden... en dat liet iedereen inclusief de presentatrice merken.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
Het tweede gedeelte ben ik niet helemaal met je eens, op sommige punten wel maar met de immuniteit voor Marina bijvoorbeeld zijn de makers flink de mist ingegaan.
quote:
oke klopt daarin heb je helemaal gelijk !quote:Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
zelfs vorig jaar was het nog spannender en dat was gewoon brilliante televisie met mensen die complotten wisten te breken nadat mensen zich al rijk waanden... en een brilliante anti-climax als finale waar iedereen zei dat de mensen het echt niet verdienden die in de finale stonden... en dat liet iedereen inclusief de presentatrice merken.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Jeroen die Marcel nadoet, het blijft grappig
Ik ook nog steeds!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Marcel is maar 'n fout ventje. Ik had het Rita of Jeroen meer gegund!
Nou dat gaat wel verquote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
Sjezus ik denk dat Marcel zo'n beetje de George/Wie is de Mol van Robinson is. (als iemand dat snapt)
Ja inderdaad. Marina was gewoon kansloos want ze heeft niets van zichzelf kunnen laten zien..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef ROFLOL het volgende:
Liet wel zien dat het hele idee achter Marina totaal is gefaald.
Had toch liever Jeroen.
idd ja... waarom eigenlijk geen studiofinale... dat was altijd heel leuk.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:34 schreef TUFKAL het volgende:
Wel een verademing de finalisten t.o.v. vorig jaar.
Maar eens met Tezz: zo'n finaleplaats winnen is niets. En de studiofinale heeft ook wel wat.
zal wel te maken hebben met kosten gok ikquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Symn het volgende:
[..]
idd ja... waarom eigenlijk geen studiofinale... dat was altijd heel leuk.
Denk ik ook. En vorig jaar was dat natuurlijk een enorme deceptie.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zal wel te maken hebben met kosten gok ik
Die studiofinales vond ik altijd waardeloos. Met zo'n semi-spannende sms-stemming enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef ROFLOL het volgende:
Studiofinale vind ik juist minder, ze moeten alleen meer mensen aan het woord laten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef NY_Giant het volgende:
Mooie winnaar, al had ik liever Jeroen gezien... Die had notabene recht op een finaleplaats nadat Rita te vroeg was bij die vlam.
Mhoah, Rita had vorige week aangegeven zich nergens mee te bemoeien en geen partij te kiezen enzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
wel verbazingwekkend dat zelfs Dennis voor marcel had gestemd
Hij zegt ook op het laatst: "Marcel, je hebt het spel heel sluw gespeeld, maar ja, je bent wel het Robinsonwaardigste."quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:11 schreef Njosnavelin het volgende:
wel verbazingwekkend dat zelfs Dennis voor marcel had gestemd
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:29 schreef Manono het volgende:
nou hij is gescheiden en woont in spanje Gran Canaria he..
Leuk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:13 schreef Smurfin het volgende:
Voor de geīnteresseerden,
Deelnemer Expeditie Robinson gehuldigd door collega's
Bel nummer 1137239 via FTD en je krijgt de DVD seizoen 11 gratis toegestuurd.quote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Lizalotje het volgende:
Iemand misschien een linkje naar de finale uitzending anders dan rtl gemist?
Ik heb hemel en aarde bewogen om op mijn mac de aflevering te starten, maar wat ik ook download en instaleer hij speelt maar niet af.
Er is vast wel iemand die hem heeft opgenomen en hem shared op het internet, maar ik kan hem niet vinden.
Help help.
quote:De kans is groot dat er een Expeditie Robinson met bekende Nederlanders en Vlamingen komt. Albert Verlinde vertelde vanmorgen op Q Music dat verschillende bekendheden momenteel worden gepolst voor deelname aan het programma. Ze zullen dan een maand op een onbewoond eiland onder karige leefomstandigheden doorbrengen, net als de reguliere kandidaten.
Helemaal nieuw is het concept natuurlijk niet. IJsvariant 71 Graden Noord is ook al met BN’ers, net als geestverwant Wie Is de Mol. RTL 5 komt dit jaar bovendien met een BN’er-aflevering van Wipeout.
Toch vraag je je af waar het voor nodig is. Het laatste seizoen behaalde in Nederland extreem goede kijkcijfers en de formule lijkt nog lang niet uitgewerkt. Mogelijk komt het initiatief vanuit België, waar de laatste serie juist minder dan verwacht presteerde.
pff inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kap toch eens met overal maar BN-ers voor uit te nodigen.
Semi BN'ers, dat vaak ook nog eens.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kap toch eens met overal maar BN-ers voor uit te nodigen.
Jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
Eddy Zoey nu op 3FM bevestigd dat er een nieuw seizoen komt
wel met BN'ers idd, weet niet of dat zo leuk is.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
Eddy Zoey nu op 3FM bevestigd dat er een nieuw seizoen komt
wel met BN'ers idd, weet niet of dat zo leuk is.
Of eentje met spraakmakende ex-deelnemers. Maar geen Gijs Staverman en Johan Flemmix.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
he jammer, ik wil liever een normaal seizoen
Met Terror Jaapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Of eentje met spraakmakende ex-deelnemers. Maar geen Gijs Staverman en Johan Flemmix.
stacey zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:14 schreef .aeon het volgende:
Zoëy zei dat ze vooral 'waardige' en jonge kandidaten zochten. Dus type 71° Noord-kandidaten neem ik aan.
Wie weet... In US is net S20 afgelopen (Heroes vs Villians), en dat was dus allemaal gebaseerd op oude spelers...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:11 schreef Karina het volgende:
Oh bah, zogenaamd bekende Nederlands, dat heeft voor mij Wie is de Mol ook al verpest. Doe dan wat leuke oud-deelnemers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vreet in no time de hele groepsvoorraad stiekem op.quote:
Lekker samen met Igor kokosnoten jattenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die vreet in no time de hele groepsvoorraad stiekem op.
http://nos.nl/tekst/17148(...)editie-robinson.htmlquote:BN'ers in nieuwe Expeditie Robinson
Update: maandag 12 jul 2010, 12:14
Voor het eerst doen er ook bekende Nederlanders en Vlamingen mee aan het twaalfde seizoen 'Expeditie Robinson'. Het AD maakte maandag de namen bekend.
Voor Nederland doen Kim Feenstra, Lange Frans en Sebastiaan Labrie mee, maar ook Nienke Römer, oud-Rembo Maxim Hartman, Regina Romeijn, Dennis Weening, TMF-vj Saar Koningsberger en oud-tennisser John van Lottum. Voor België doet onder andere bokser Sugar Jackson mee.
De opnames zijn achter de rug en de deelnemers weer thuis. Eddy Zoëy en Evi Hanssen presenteren het programma weer dat vanaf 2 september bij RTL5 wordt uitgezonden.
quote:
Ze jaagt met haar stemgeluid mensen tot waarzin. Winnares staat al vastquote:Op maandag 12 juli 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi toch? Dan zijn het voor jou geen BN'ers.
Ben benieuwd of Kim Feenstra haar make up-tas mag meenemen.![]()
[ afbeelding ]
John van Lottum is een tennisserquote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef .aeon het volgende:
Kim Feenstra![]()
Lange Frans![]()
![]()
Sebastiaan Labrie![]()
Nienke Römer![]()
Maxim Hartman![]()
![]()
![]()
Regina Romeijn![]()
Dennis Weening![]()
Saar Koningsberger![]()
John van Lottum![]()
Evi Hanssen
Nou. The usual suspects.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:59 schreef .aeon het volgende:
Kim Feenstra![]()
Lange Frans![]()
![]()
Sebastiaan Labrie![]()
Nienke Römer![]()
Maxim Hartman![]()
![]()
![]()
Regina Romeijn![]()
Dennis Weening![]()
Saar Koningsberger![]()
John van Lottum![]()
Evi Hanssen
Nou okee, niet bijna allemaal, maar deze wel:quote:Op maandag 12 juli 2010 22:02 schreef sverbern het volgende:
Hee, die BN'ers hebben bijna allemaal al meegedaan aan Wie is de Mol of Peking Express!
Regina heeft ook meegedaan aan WIDM.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:12 schreef sverbern het volgende:
[..]
Nou okee, niet bijna allemaal, maar deze wel:
Sebastiaan Labrie: WIDM
Maxim Hartman: Peking Express
Regina Romeijn: Peking Express
Dennis Weening: WIDM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |