Jeroen is dan ook een held!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:21 schreef Moonwalk het volgende:
Jeroen geeft zo leuk commentaar altijd
zo is datquote:Op donderdag 3 december 2009 21:23 schreef Symn het volgende:
kanker zeg.... wint die marcel... nou, nu interesseert het me niet meer wie gaat winnen. Jeroen is Mr. Robinson 2009 wat mij betreft.
Pardon?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en niet spannend... dankzij die hoerige Smurfin weten we al wie er wint toch
idd... maarja, hij heeft wel eerlijk die eindproef gewonnen...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef skudkind het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jeroen. Heeft in mijn ogen veel meer beproevingen moeten doorstaan dan de finalisten en zich altijd waardig doorheen gesleept.
Iig mijn Robinson voor 2009. Hij en niemand anders.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet, en dan heb ik het echt niet alleen over zijn uiterlijk, met die varkensogen van hem, maar ook aan zijn huichelachtige innerlijk. Maar sjah, dat is te verwachten, het is en blijft een belg, en die doen niets anders dan konkelen.
Marina is en blijft een verzuurde, manhatende tang... en dat straalt ze ook uit in haar hele voorkomen. Onaantrekkelijk, potig, een gezicht waar alleen een moeder van kan houden als dochterlief boven het sterfbed hangt en zich afvraagt wat ze met de stekker moet doen.
Ik ben voor Rita, omdat ik het de twee verzuurde, bejaarde galbakken niet gun.
Ik hoop dat je Usericon geen zelfportret is.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet
Waar moet ik dan over klagen... over het feit dat hij een achterbakse belg is die konkelt en kruipt als een rat in een beerput? Of over het feit dat hij echt geen zak van zichzelf heeft laten zien qua kunnen tijdens de hele expeditie. Zelfs Dennis heeft wat dat betreft nog meer weten te presteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Pixie. het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet
wtf?
Ik vind rita pas achterbaksquote:Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet, en dan heb ik het echt niet alleen over zijn uiterlijk, met die varkensogen van hem, maar ook aan zijn huichelachtige innerlijk. Maar sjah, dat is te verwachten, het is en blijft een belg, en die doen niets anders dan konkelen.
Marina is en blijft een verzuurde, manhatende tang... en dat straalt ze ook uit in haar hele voorkomen. Onaantrekkelijk, potig, een gezicht waar alleen een moeder van kan houden als dochterlief boven het sterfbed hangt en zich afvraagt wat ze met de stekker moet doen.
Ik ben voor Rita, omdat ik het de twee verzuurde, bejaarde galbakken niet gun.
pigment heet datquote:Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef PhalanX het volgende:
Marcel draagt zijn make-up als een bejaarde nicht... Dennis zou er trots op zijn... met die rozige oogschaduw van Marcel.
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waar moet ik dan over klagen... over het feit dat hij een achterbakse belg is die konkelt en kruipt als een rat in een beerput? Of over het feit dat hij echt geen zak van zichzelf heeft laten zien qua kunnen tijdens de hele expeditie. Zelfs Dennis heeft wat dat betreft nog meer weten te presteren.
Jij noemt het pigment... ik noem het make-up...quote:
quote:
Ja precies om die reden, ik moet haar echt niet meerquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef skudkind het volgende:
[..]
Omdat ze Jeroen backstabbede? Vond ik ook wel vies ja. Die man neemt dat zieke vogeltje mee naar Kuala Lumpur en dan blijft ze vervolgens maar op hem stemmen om hem uit te schakelen.
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Ja.
Maar ik vond het raar dat je zegt dat lelijke mensen niet hoeven te winnen.
vond ik een beetje raar
Ja. Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.
Dit is echt een van de stomste edities van Expeditie Robinson.
Het feit dat ik mezelf betrap op de gedachte "wat zou Hiukwan nu in haar dagboek aan het schrijven zijn..." geeft al aan dat dit jaar echt door en door lam is.
als jij nou eens ff lekker je computertje uitzet en naar een CD van Eminem gaat luisteren...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.
Dit is echt een van de stomste edities van Expeditie Robinson.
Het feit dat ik mezelf betrap op de gedachte "wat zou Hiukwan nu in haar dagboek aan het schrijven zijn..." geeft al aan dat dit jaar echt door en door lam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |