abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75261572
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet

wtf?
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75261586
Marcel draagt zijn make-up als een bejaarde nicht... Dennis zou er trots op zijn... met die rozige oogschaduw van Marcel.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_75261626
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:28 schreef skudkind het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Jeroen. Heeft in mijn ogen veel meer beproevingen moeten doorstaan dan de finalisten en zich altijd waardig doorheen gesleept.

Iig mijn Robinson voor 2009. Hij en niemand anders.
idd... maarja, hij heeft wel eerlijk die eindproef gewonnen...
  donderdag 3 december 2009 @ 21:31:21 #79
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_75261643
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:27 schreef PhalanX het volgende:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet, en dan heb ik het echt niet alleen over zijn uiterlijk, met die varkensogen van hem, maar ook aan zijn huichelachtige innerlijk. Maar sjah, dat is te verwachten, het is en blijft een belg, en die doen niets anders dan konkelen.

Marina is en blijft een verzuurde, manhatende tang... en dat straalt ze ook uit in haar hele voorkomen. Onaantrekkelijk, potig, een gezicht waar alleen een moeder van kan houden als dochterlief boven het sterfbed hangt en zich afvraagt wat ze met de stekker moet doen.

Ik ben voor Rita, omdat ik het de twee verzuurde, bejaarde galbakken niet gun.
  ESF Reporter donderdag 3 december 2009 @ 21:31:42 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_75261662
quote:
Ik hoop dat je Usericon geen zelfportret is.
pi_75261674
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef Pixie. het volgende:

wtf?
Waar moet ik dan over klagen... over het feit dat hij een achterbakse belg is die konkelt en kruipt als een rat in een beerput? Of over het feit dat hij echt geen zak van zichzelf heeft laten zien qua kunnen tijdens de hele expeditie. Zelfs Dennis heeft wat dat betreft nog meer weten te presteren.
--- Cameron Hodge ---
  donderdag 3 december 2009 @ 21:32:10 #82
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_75261679
quote:
Marcel is lelijk, en ik gun lelijke mensen de overwinning niet, en dan heb ik het echt niet alleen over zijn uiterlijk, met die varkensogen van hem, maar ook aan zijn huichelachtige innerlijk. Maar sjah, dat is te verwachten, het is en blijft een belg, en die doen niets anders dan konkelen.

Marina is en blijft een verzuurde, manhatende tang... en dat straalt ze ook uit in haar hele voorkomen. Onaantrekkelijk, potig, een gezicht waar alleen een moeder van kan houden als dochterlief boven het sterfbed hangt en zich afvraagt wat ze met de stekker moet doen.

Ik ben voor Rita, omdat ik het de twee verzuurde, bejaarde galbakken niet gun.
Ik vind rita pas achterbaks
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_75261681
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:29 schreef PhalanX het volgende:
Marcel draagt zijn make-up als een bejaarde nicht... Dennis zou er trots op zijn... met die rozige oogschaduw van Marcel.
pigment heet dat
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75261688
er zitten nu wel 3 slappelingen in de finale zeg... en die marina heeft er echt helemaal niets voor hoeven doen!
pi_75261723
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Waar moet ik dan over klagen... over het feit dat hij een achterbakse belg is die konkelt en kruipt als een rat in een beerput? Of over het feit dat hij echt geen zak van zichzelf heeft laten zien qua kunnen tijdens de hele expeditie. Zelfs Dennis heeft wat dat betreft nog meer weten te presteren.
Ja.
Maar ik vond het raar dat je zegt dat lelijke mensen niet hoeven te winnen.
vond ik een beetje raar
  donderdag 3 december 2009 @ 21:33:41 #86
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_75261734
Het snel vuur kunnen maken blijkt trouwens elke keer weer essentieel te zijn..
pi_75261737
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef Pixie. het volgende:

pigment heet dat
Jij noemt het pigment... ik noem het make-up...

--- Cameron Hodge ---
  donderdag 3 december 2009 @ 21:34:14 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75261757
Geen van deze 3 is een waardige Robinsonwinnaar, maar als ik dan toch mag kiezen, doe dan Rita maar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 3 december 2009 @ 21:34:41 #89
262978 Moonwalk
pi_75261776
Ik meen te horen dat Jensen zich versprak over wie er straks als winnaar bij hem op de bank zit, in de zin van man of vrouw
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_75261799
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:32 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind rita pas achterbaks

Omdat ze Jeroen backstabbede? Vond ik ook wel vies ja. Die man neemt dat ziek vogeltje mee naar Kuala Lumpur en dan blijft ze vervolgens maar op hem stemmen om hem uit te schakelen.

[edit]

goed dat je me daar aan deed herinneren, nu ben ik voor Marcel.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_75261808
Verhip ja, de balkproef
  donderdag 3 december 2009 @ 21:36:03 #92
262978 Moonwalk
pi_75261834
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef skudkind het volgende:

[..]

Omdat ze Jeroen backstabbede? Vond ik ook wel vies ja. Die man neemt dat zieke vogeltje mee naar Kuala Lumpur en dan blijft ze vervolgens maar op hem stemmen om hem uit te schakelen.
Ja precies om die reden, ik moet haar echt niet meer
pi_75261878
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:33 schreef Pixie. het volgende:
Ja.
Maar ik vond het raar dat je zegt dat lelijke mensen niet hoeven te winnen.
vond ik een beetje raar
Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.

Dit is echt een van de stomste edities van Expeditie Robinson.

Het feit dat ik mezelf betrap op de gedachte "wat zou Hiukwan nu in haar dagboek aan het schrijven zijn..." geeft al aan dat dit jaar echt door en door lam is.
--- Cameron Hodge ---
pi_75261887
Dus toch een stemming...
Heb zo'n vermoeden dat Rita dan toch de beste kans maakt.
pi_75261890
toch zou ik t leuk vinden als simone er nog bij zat bij de laatste 3
wat was dat een topwijf
  donderdag 3 december 2009 @ 21:38:32 #96
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_75261938
De afvallers die beslissen... dan verwacht ik toch dat Marina gaat winnen.
pi_75261958
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Niemand luistert er naar dat soort opruiende praatjes over de prestaties van de deelnemers gedurende het seizoen... oppervlakkig nonsens is waar we dit jaar op draaien.

Het feit dat ik mezelf betrap op de gedachte "wat zou Hiukwan nu in haar dagboek aan het schrijven zijn..." geeft al aan dat dit jaar echt door en door lam is.
Ja. Daar heb je ook wel gelijk in.
Nu begrijp ik wat je bedoelde
pi_75261969
Ja Rita zal wel weer melijstemmen krijgen van dat wijvengespuis
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 21:39:34 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_75261978
Ik was voor Jeroen, jammer dat die Belg nu in de finale zit, ik vind niet dat hij nou echt veel gepresteerd heeft. Ik gok dat Rita wint, omdat ze "zielig" was met het ziek zijn en zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75261985
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef PhalanX het volgende:

[..]

als jij nou eens ff lekker je computertje uitzet en naar een CD van Eminem gaat luisteren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')