Hij staat daar toch gewoon springlevend?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef skudkind het volgende:
Dit is wel mooi eigenlijk, dat Marcel wint. Wat een verassing was deze man.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef PhalanX het volgende:
lame...
geen leuke afsluiting, maar het was dan ook geen leuke expeditie
Marina heeft gratis de hele expeditie uit mogen zitten. Daar hebben een boel mensen een hoop voor over.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wel zielig voor Marina, die heeft gewoon helemaal niets kunnen laten zien en ook helemaal niets kunnen winnen met proeven doen.
???quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Reflectionne het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben die afvallers de rest van de afleveringen/dagen gezien? Weten zij hoe de dagen nadat zijzelf vertrokken zijn zijn verlopen?
Zeker eens met eerste gedeelte. De afsluiting was erg erg erg slechtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef PhalanX het volgende:
lame...
geen leuke afsluiting, maar het was dan ook geen leuke expeditie
ik vond het niet eerlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Symn het volgende:
erg erg flauwe finale, de echte finale was de proef tussen jeroen marcel en dennis.
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef Moonwalk het volgende:
wooowww nu lijkt het net alsof hij zo bij de sopranos vandaan komt![]()
Ik zie dat soort dingen echt niet. Gelukkig zijn er vrouwen.quote:
Die was toch "DE Mol"?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!
Sjezus ik denk dat Marcel zo'n beetje de George/Wie is de Mol van Robinson is. (als iemand dat snapt)
zelfs vorig jaar was het nog spannender en dat was gewoon brilliante televisie met mensen die complotten wisten te breken nadat mensen zich al rijk waanden... en een brilliante anti-climax als finale waar iedereen zei dat de mensen het echt niet verdienden die in de finale stonden... en dat liet iedereen inclusief de presentatrice merken.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
Het tweede gedeelte ben ik niet helemaal met je eens, op sommige punten wel maar met de immuniteit voor Marina bijvoorbeeld zijn de makers flink de mist ingegaan.
quote:
oke klopt daarin heb je helemaal gelijk !quote:Op donderdag 3 december 2009 22:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
zelfs vorig jaar was het nog spannender en dat was gewoon brilliante televisie met mensen die complotten wisten te breken nadat mensen zich al rijk waanden... en een brilliante anti-climax als finale waar iedereen zei dat de mensen het echt niet verdienden die in de finale stonden... en dat liet iedereen inclusief de presentatrice merken.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef Karina het volgende:
Jeroen die Marcel nadoet, het blijft grappig
Ik ook nog steeds!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:11 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Marcel is maar 'n fout ventje. Ik had het Rita of Jeroen meer gegund!
Nou dat gaat wel verquote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
Sjezus ik denk dat Marcel zo'n beetje de George/Wie is de Mol van Robinson is. (als iemand dat snapt)
Ja inderdaad. Marina was gewoon kansloos want ze heeft niets van zichzelf kunnen laten zien..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:13 schreef ROFLOL het volgende:
Liet wel zien dat het hele idee achter Marina totaal is gefaald.
Had toch liever Jeroen.
idd ja... waarom eigenlijk geen studiofinale... dat was altijd heel leuk.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:34 schreef TUFKAL het volgende:
Wel een verademing de finalisten t.o.v. vorig jaar.
Maar eens met Tezz: zo'n finaleplaats winnen is niets. En de studiofinale heeft ook wel wat.
zal wel te maken hebben met kosten gok ikquote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef Symn het volgende:
[..]
idd ja... waarom eigenlijk geen studiofinale... dat was altijd heel leuk.
Denk ik ook. En vorig jaar was dat natuurlijk een enorme deceptie.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zal wel te maken hebben met kosten gok ik
Die studiofinales vond ik altijd waardeloos. Met zo'n semi-spannende sms-stemming enzoquote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef ROFLOL het volgende:
Studiofinale vind ik juist minder, ze moeten alleen meer mensen aan het woord laten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef NY_Giant het volgende:
Mooie winnaar, al had ik liever Jeroen gezien... Die had notabene recht op een finaleplaats nadat Rita te vroeg was bij die vlam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |