???quote:Op donderdag 3 december 2009 21:54 schreef Reflectionne het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben die afvallers de rest van de afleveringen/dagen gezien? Weten zij hoe de dagen nadat zijzelf vertrokken zijn zijn verlopen?
Zeker eens met eerste gedeelte. De afsluiting was erg erg erg slechtquote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef PhalanX het volgende:
lame...
geen leuke afsluiting, maar het was dan ook geen leuke expeditie
ik vond het niet eerlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Symn het volgende:
erg erg flauwe finale, de echte finale was de proef tussen jeroen marcel en dennis.
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef Moonwalk het volgende:
wooowww nu lijkt het net alsof hij zo bij de sopranos vandaan komt![]()
Ik zie dat soort dingen echt niet. Gelukkig zijn er vrouwen.quote:
Die was toch "DE Mol"?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!
Sjezus ik denk dat Marcel zo'n beetje de George/Wie is de Mol van Robinson is. (als iemand dat snapt)
zelfs vorig jaar was het nog spannender en dat was gewoon brilliante televisie met mensen die complotten wisten te breken nadat mensen zich al rijk waanden... en een brilliante anti-climax als finale waar iedereen zei dat de mensen het echt niet verdienden die in de finale stonden... en dat liet iedereen inclusief de presentatrice merken.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
Het tweede gedeelte ben ik niet helemaal met je eens, op sommige punten wel maar met de immuniteit voor Marina bijvoorbeeld zijn de makers flink de mist ingegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |