Bel nummer 1137239 via FTD en je krijgt de DVD seizoen 11 gratis toegestuurd.quote:Op zondag 6 december 2009 14:29 schreef Lizalotje het volgende:
Iemand misschien een linkje naar de finale uitzending anders dan rtl gemist?
Ik heb hemel en aarde bewogen om op mijn mac de aflevering te starten, maar wat ik ook download en instaleer hij speelt maar niet af.
Er is vast wel iemand die hem heeft opgenomen en hem shared op het internet, maar ik kan hem niet vinden.
Help help.
quote:De kans is groot dat er een Expeditie Robinson met bekende Nederlanders en Vlamingen komt. Albert Verlinde vertelde vanmorgen op Q Music dat verschillende bekendheden momenteel worden gepolst voor deelname aan het programma. Ze zullen dan een maand op een onbewoond eiland onder karige leefomstandigheden doorbrengen, net als de reguliere kandidaten.
Helemaal nieuw is het concept natuurlijk niet. IJsvariant 71 Graden Noord is ook al met BN’ers, net als geestverwant Wie Is de Mol. RTL 5 komt dit jaar bovendien met een BN’er-aflevering van Wipeout.
Toch vraag je je af waar het voor nodig is. Het laatste seizoen behaalde in Nederland extreem goede kijkcijfers en de formule lijkt nog lang niet uitgewerkt. Mogelijk komt het initiatief vanuit België, waar de laatste serie juist minder dan verwacht presteerde.
pff inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kap toch eens met overal maar BN-ers voor uit te nodigen.
Semi BN'ers, dat vaak ook nog eens.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kap toch eens met overal maar BN-ers voor uit te nodigen.
Jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
Eddy Zoey nu op 3FM bevestigd dat er een nieuw seizoen komt
wel met BN'ers idd, weet niet of dat zo leuk is.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef RedFever007 het volgende:
Eddy Zoey nu op 3FM bevestigd dat er een nieuw seizoen komt
wel met BN'ers idd, weet niet of dat zo leuk is.
Of eentje met spraakmakende ex-deelnemers. Maar geen Gijs Staverman en Johan Flemmix.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef Moonwalk het volgende:
he jammer, ik wil liever een normaal seizoen
Met Terror Jaapquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Of eentje met spraakmakende ex-deelnemers. Maar geen Gijs Staverman en Johan Flemmix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |