quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Pixie. het volgende:
toch zou ik t leuk vinden als simone er nog bij zat bij de laatste 3
wat was dat een topwijf
Ik juist niet, die heeft te weinig kunnen laten zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
De afvallers die beslissen... dan verwacht ik toch dat Marina gaat winnen.
Nee toch, die zulle dan wel voor rita kiezenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
ze zullen toch nog wel een proef moeten doen??quote:Op donderdag 3 december 2009 21:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee toch, die zulle dan wel voor rita kiezen
In een kwartier nog stemmen én een proef (en 'spanning opbouwen'), lijkt me niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef Symn het volgende:
[..]
ze zullen toch nog wel een proef moeten doen??
Lijkt me sterk, geen van de afvallers hebben een reden om ook maar iets van warme gevoelens voor Marina te koesteren. Sterker nog, ze hebben alleen maar redenen om haar niets van de overwinning te gunnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop het ! Maar als de afvallers het beslissen dan ben ik bang dat ze voor Rita gaan kiezen omdat het "zo knap" is van drquote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef Symn het volgende:
[..]
ze zullen toch nog wel een proef moeten doen??
Ik moest een beetje lachenquote:
Jij noemt het make-up; ik noem het vitiligo. Dat is een huidziekte enquote:Jij noemt het pigment... ik noem het make-up...
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:46 schreef skudkind het volgende:
Die Jeroen ziet er nu uit als een kippetje, wtf.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef Michellee het volgende:
Jeroen lijkt op één van die aliens in southpark..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |