Je zal het nóóit weten.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:29 schreef UncleErnie het volgende:
Hier komt geen OP voor TS gewoon post wie er dood is en verdergaat met het spel. Ik wil godverdorie weten welke rollen isdatzo en Susi hadden.
Voor volgende ronde is dit de lijst, en wil ik SLen. Maar we gaan eerst deze ronde afmaken.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor de nieuwe eerste ronde:
1. Isdatzo
2. Harajaku
3. Beach
4. DeParo
5. Susi
6. Ajf
7. Blessed19
8. Xaryna
9. EzechielK
10. Marijkezwolle
11. Kekaa
12. lynda
13. Trevland
14. Tegan
15. JaniesBrownie
16. krioro
17. _Michiel_
18. Borisz
En UncleErnie als SL? Of had ik dat verkeerd begrepen?
En mag ik nu dan zeggen wie IK dacht dat de wolf was?
het lijkt erop dat deze ronde wel dood is. Tenzij TS vandaag ballen groeit, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Toch moet ik wel gniffelen wat er was gebeurd als PP mee had gedaan. Als TS nu al huillie huillie doetquote:
Je moet je inschrijven.quote:
Wie kan dit nou nog volgen?quote:
Oude TS is niet capabel genoeg, aangezien het na dag 2 al grandioos fout gaat.quote:
Daarom juistquote:
Maar zonder jou is er geen hol aanquote:
I'd love toquote:Op donderdag 3 december 2009 09:52 schreef CaLeX het volgende:
* CaLeX aait Ladi
Meedoendan kunnen we weer liegen tegen elkaar over de PM
Ach psh, grandioos fout.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:37 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Oude TS is niet capabel genoeg, aangezien het na dag 2 al grandioos fout gaat.
Hij is blijkbaar niks gewendquote:
Waarom doe je dan meequote:
Ik dacht dat je mee zou doenquote:
Neequote:
Is al niet meer nodigquote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fix je zelf het nieuwe lijstje even dan?
quote:
Marijke stond er al tussen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Dit gezeik is veel grappiger vanaf de zijlijnquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarom doet ze zich 2 keer aanmelden dan.Tja iets met aandacht ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Haha ja dat geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit gezeik is veel grappiger vanaf de zijlijn
En het is gewoon leuk om gelijk te krijgenquote:
* CaLeX Blames Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Xaryna het volgende:
Gaan we nou nog verder of hebben jullie Paro nu echt weg gejaagd?
Ja ik weet hoe jij daarop reageertquote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En het is gewoon leuk om gelijk te krijgen
Sorry man, maar het is wel makkelijk om iemand de schuld te geven terwijl ik er de ballen van snap waarom DeParo zo doet. En met mij nog wel meer mensjes, denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
* CaLeX Blames Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Wat kunnen wij nu verder doen dan afwachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Xaryna het volgende:
Gaan we nou nog verder of hebben jullie Paro nu echt weg gejaagd?
Joh, iedereen was al weer lief en aardig, TS ging ineens weg terwijl er niets aan de hand was, iedereen gedaan had wat ie moest doen (afgezien van de onduidelijke dingen) en we gewoon zaten te wachten op de lynch.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry man, maar het is wel makkelijk om iemand de schuld te geven terwijl ik er de ballen van snap waarom DeParo zo doet. En met mij nog wel meer mensjes, denk ik.
Dus dat TS ineens wegging is dan toch onbegrijpelijk? Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joh, iedereen was al weer lief en aardig, TS ging ineens weg terwijl er niets aan de hand was, iedereen gedaan had wat ie moest doen (afgezien van de onduidelijke dingen) en we gewoon zaten te wachten op de lynch.
Oh, ja. Maar ik ging ook op de eventuele schuldvraag in. 'k Zal dat de volgende keer duidelijker doenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Dus dat TS ineens wegging is dan toch onbegrijpelijk? Dat zeg ik toch.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry man, maar het is wel makkelijk om iemand de schuld te geven terwijl ik er de ballen van snap waarom DeParo zo doet. En met mij nog wel meer mensjes, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Sorry, maar het is ALTIJD timmmm zijn schuld
Ik weet uit ervaring dat het onwijs veel werk is en zeker als je het in je uppie moet doen. Maar dan had ie kunnen vragen of er iemand met hem SL wil zijn en niet na een dag de handdoek in de ring gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef SMutzskii het volgende:
Hoe gaat het hier eigelijk in zijn werk?![]()
(Ken het spel wel)
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:16 schreef Jerruh het volgende:
Oeh, leuk om te zien dat er misschien iets met mijn idee is gedaan!.
Waarom heet het in godsnaam Wolven van Wakkerdam..quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
Maar serieus. We hadden altijd mafia vs dorp. Mafia vermoordt elke nacht iemand, een rol in het dorp ook, daarvoor lynchen we iemand en bij de mafia kills komen hints.
tot aan 19:00 stemmen voor de lynch, van 19.00 tot 22:00 de kills. Die tijden zijn wat ze meestal ongeveer waren.
Burgemeester krijgt 2 bodyguards, burgemeester kan niet door de mafia vermoord worden als één of beide guards nog in leven zijn. Hij kan wel gelynched worden.
Zo ongeveer.
Ik had in 2005 toen ik nog mod was eens een topic erover geopend hoe het kon worden gedaan op FOK!. had toen het spel gespeeld bij vrienden thuis. Maar volgens mij had ik het toen achter de schermen gepost. Ik heb nog niet meegedaan neequote:Op donderdag 3 december 2009 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Jij hebt toch nog nooit meegedaan met ons. Welk idee?
Omdat we nu een TS hadden die het zo speelde, wij doen het anders en wij gaan het weer op onze manier doen omdat deze TS plots vertrok voor we goed en wel begonnen waren.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:19 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Waarom heet het in godsnaam Wolven van Wakkerdam..
Watvoor rollen zijn er enzo? Dit is echt andere opzet dan alle andere WvW die ik ooit gespeelt heb
Oh, 2005quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik had in 2005 toen ik nog mod was eens een topic erover geopend hoe het kon worden gedaan op FOK!. had toen het spel gespeeld bij vrienden thuis. Maar volgens mij had ik het toen achter de schermen gepost. Ik heb nog niet meegedaan nee.
Oh, dus het is geen Weerwolven van Wakkerdam? maar FOK! mafia spel?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we nu een TS hadden die het zo speelde, wij doen het anders en wij gaan het weer op onze manier doen omdat deze TS plots vertrok voor we goed en wel begonnen waren.
Het grote Fok! Mafia spel #41. Hoi hier staat ons spel beschreven en een lijst van een paar rollen die we wel eens gebruiken, maar soms komen er wat extra rollen bij en soms gaan er wat extra rollen weg, ligt aan hoeveel mensen mee spelen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:31 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oh, dus het is geen Weerwolven van Wakkerdam? maar FOK! mafia spel?![]()
dus je bedoeld dat we nu plotseling een totaal ander spel gaan spelen en dat ik me daar ook nog eens helemaal in moet gaan verdiepen? Je lijkt die jankende TS wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we nu een TS hadden die het zo speelde, wij doen het anders en wij gaan het weer op onze manier doen omdat deze TS plots vertrok voor we goed en wel begonnen waren.
Het grote Fok! Mafia spel #41. Hoi hier staat ons spel beschreven en een lijst van een paar rollen die we wel eens gebruiken, maar soms komen er wat extra rollen bij en soms gaan er wat extra rollen weg, ligt aan hoeveel mensen mee spelen.
[..]
Oh, 2005Toen bestond ik nog niet. Wij zijn in 07 of zo begonnen? Nee, begin 08, dit was ons eerste spel geloof ik Het grote FOK! Mafia spel
Pardon? Dit is al vanaf het begin bekend en zo anders is het niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus je bedoeld dat we nu plotseling een totaal ander spel gaan spelen en dat ik me daar ook nog eens helemaal in moet gaan verdiepen? Je lijkt die jankende TS wel!
Mag ik anders een weerwolf zijn in een maffiaspel? We zijn nu met 20 man, Dus dat zou dan moeten lukken, lijkt me?![]()
Ik stel trouwens voor om na de stinkerd te beginnen. Maandag wordt een mooie dag!
Toen ik SL was werden de rollen selectief verdeeld. Iedereen wil namelijk wel de slechterik zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus je bedoeld dat we nu plotseling een totaal ander spel gaan spelen en dat ik me daar ook nog eens helemaal in moet gaan verdiepen? Je lijkt die jankende TS wel!
Mag ik anders een weerwolf zijn in een maffiaspel? We zijn nu met 20 man, Dus dat zou dan moeten lukken, lijkt me?![]()
Ik stel trouwens voor om na de stinkerd te beginnen. Maandag wordt een mooie dag!
Er valt ook weinig aan te snappen op het momentquote:Op donderdag 3 december 2009 11:52 schreef SMutzskii het volgende:
Ik snap er niets van hoe het hier gedaan wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor het wel als et begint..
vandaar dat ik altijd burger wasquote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Toen ik SL was werden de rollen selectief verdeeld. Iedereen wil namelijk wel de slechterik zijn.
Niet altijdquote:
Ik heb een goed geheugen en meen me te herinneren dat je zeker een keer bodygard geweest bentquote:
dan ga ik opnieuw wel alles inlezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Dit is al vanaf het begin bekend en zo anders is het niet.
We hebben het ook wel eens met dorp, mafia én wolven gedaan trouwens.
aha! duidelijk!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef ajf het volgende:
[..]
Toen ik SL was werden de rollen selectief verdeeld. Iedereen wil namelijk wel de slechterik zijn.
Maar de mafia doet hetzelfde als wolven. Als je beide gaat gebruiken heeft het dorp dus 2 groepen tegen zich, en die groepen ook tegen elkaar. Misschien moeten we iets rustiger beginnen voor de nieuwe mensenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan ga ik opnieuw wel alles inlezen.
ik stem trouwens voor een dorp met maffia en wolven!
Zou wel kunnen hoor met 20 man. Vier maffia en vier wolven blijven er nog steeds 12 dorp over. En daarvan zijn er altijd een paar beschermrollen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de mafia doet hetzelfde als wolven. Als je beide gaat gebruiken heeft het dorp dus 2 groepen tegen zich, en die groepen ook tegen elkaar. Misschien moeten we iets rustiger beginnen voor de nieuwe mensen
Als ze allebei 2 kills hebben, ben je na één avond nog maar met 8 dorp-8 bad guys dus dan is het al verloren.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Zou wel kunnen hoor met 20 man. Vier maffia en vier wolven blijven er nog steeds 12 dorp over. En daarvan zijn er altijd een paar beschermrollen.
hilarisch ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit gezeik is veel grappiger vanaf de zijlijn
Dat maak ik zelf wel uit timmiequote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
hilarisch ja.
volgende ronde, als ik SL ben, doe je mee, of rot je op. Ik heb geen zin in gehuil van mensen die niet eens meedoen.
Maar het hoeven niet per se 2 kills te zijn. Dan maak je er een kill van. Dan zijn het er alsnog 2 en heeft het dorp meer kans.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ze allebei 2 kills hebben, ben je na één avond nog maar met 8 dorp-8 bad guys dus dan is het al verloren.
*aait*quote:Op donderdag 3 december 2009 11:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen en meen me te herinneren dat je zeker een keer bodygard geweest bent
plus dat er een kans is dat ze elkaar killen ipv een dorpjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar het hoeven niet per se 2 kills te zijn. Dan maak je er een kill van. Dan zijn het er alsnog 2 en heeft het dorp meer kans.
Nee. Ik weiger te accepteren dat wij leuk proberen te spelen, en jij van de zijkant door blijft zeiken. Ik ga niet mijn best doen het leuk te maken, als ik bij voorbaat al weet dat jij gaat jankzakken terwijl je er helemaal niets mee te maken hebt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit timmie
Ik deed niet eens wat, heb gewoon rustig zitten lezen toen het misging. No crime to say dat het mis ging.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee. Ik weiger te accepteren dat wij leuk proberen te spelen, en jij van de zijkant door blijft zeiken. Ik ga niet mijn best doen het leuk te maken, als ik bij voorbaat al weet dat jij gaat jankzakken terwijl je er helemaal niets mee te maken hebt.
wil je soms graag op PP lijken?
Ik vind je hartstikke lief, ladidadidingdong, maar dat gaat echt niet gebeuren.
Ik heb het thuis nog op de computer staanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
*aait*
Ja, toen was tim burgemeester en kon ik hem voeren met hints
Ik ben het eens. Maar dan kunnen we inderdaad beter na het weekend beginnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef UncleErnie het volgende:
Ik wil DeParo trouwens nog tot vandaag geven om over zichzelf te getten, en verder te gaan, anders beginnen we morgenavond met een nieuwe ronde. Wie is het daar mee eens?
goed punt. Na Sinterklaas. Ik zit het hele weekend volquote:Op donderdag 3 december 2009 12:36 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben het eens. Maar dan kunnen we inderdaad beter na het weekend beginnen.
Ik denk dat je hem hier niet meer zietquote:Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef UncleErnie het volgende:
Ik wil DeParo trouwens nog tot vandaag geven om over zichzelf te getten, en verder te gaan, anders beginnen we morgenavond met een nieuwe ronde. Wie is het daar mee eens?
gekocht??quote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef jaspah het volgende:
magk mee doen?
heb eergister dit spel gekocht.. wilde het zaterdag uit proberen met sinterklaas.. heb wel eens maffia gedaan op een kamp
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem hier niet meer ziet
Het is een echt spelquote:
1. Isdatzoquote:Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef jaspah het volgende:
magk mee doen?
heb eergister dit spel gekocht.. wilde het zaterdag uit proberen met sinterklaas.. heb wel eens maffia gedaan op een kamp
nee, dat wist ik niet.quote:
Ik kan me er ook niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nee, dat wist ik niet.
Kan me er ook niet echt iets bij voorstellen
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:31 schreef DeParo het volgende:
Wat Harajuku. zegt klopt vrees ik. Jullie hebben het aangepast omdat op fok anders wordt gepraat, en inactiever is, daardoor komt deze variant niet goed uit de verf alhoewel een andere instelling ook misschien wel was gelukt. Daarom is het beter deze ronde om te zetten in jullie ronde of een nieuwe te beginnen. Wie hem wil mag het zeggen maar goed ben benieuwd.
http://www.999games.nl/spel/de-weerwolven-van-wakkerdamquote:Op donderdag 3 december 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niets bij voorstellen.
Goed opletten.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
En hoe kom je er dan in godsnaam achter wie een wolf is.
mijn god... je bent hopelijk toch niet serieus, he?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
Blijkbaar wel. En blondquote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn god... je bent hopelijk toch niet serieus, he?
Ja, dat ben ik wel.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn god... je bent hopelijk toch niet serieus, he?
Doe eens een paar posts terug lezenquote:
Ik heb je nog gequote met het lijstje waar jouw naam in staat.quote:
oh oke ff gemist dan.. maar zo gaat dat ja is heel spannend want je wil jezelf niet verlullen want dan ben je dood en je zit te overleggen met beide partijen en mensen zwart te maken om zo te overleven.. wel cool volgens mij.. heb het nog niet echt gespeeld dus weerwolven.. wel maffia.. irl.. dat vond ik iig wel vet! met 15 man rond het kampvuur..quote:Op donderdag 3 december 2009 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je nog gequote met het lijstje waar jouw naam in staat.
Maar serieus, hoe gaat dat dan in godsnaam in het echt? "Hey, kijk nou, Pietje is dood." "Oh goh, vervelend." "Ja, zeg dat wel." " Dus nu één dorp minder, hmmm." "HEY MARK! Waarom kijk jij naar mij, ben je wolf of zo!!!!" " Nee." "Oh."
Ik snap dus niet hoe iemand zich kan verlullenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef jaspah het volgende:
[..]
oh oke ff gemist dan.. maar zo gaat dat ja is heel spannend want je wil jezelf niet verlullen want dan ben je dood en je zit te overleggen met beide partijen en mensen zwart te maken om zo te overleven.. wel cool volgens mij.. heb het nog niet echt gespeeld dus weerwolven.. wel maffia.. irl.. dat vond ik iig wel vet! met 15 man rond het kampvuur..
Ja, met 20 mensen moet één mafialid wel de hoer zijn vind ik.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met 20 mensen moet één mafialid wel de hoer zijn vind ik.
Het is heel chaotisch in het echt maar wel grappig. Er zit veel minder complot en strategie in, maar het werkt best hoor. Bovendien heb je de ziener ook (die mag elke nacht een kaartje zien) en de heks kan elke nacht iemand redden (die weet wie de wolven kiezen)quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
20 mensen is 4 maffia waarvan 1 de hoer is, en de spion.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, met 20 mensen moet één mafialid wel de hoer zijn vind ik.
Omdat? Het enige verschil is een andere naam, en het feit dat we voor maffia een mooie banner hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik doe liever Weerwolven dan Maffia...
En het verschil tussen beide is wat?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik doe liever Weerwolven dan Maffia...
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Syb-rund. het volgende:
ben ik even blij dat ik nog niks met die hints had gedaan, ik had al een gevoel dat dit in de soep zou lopen
Susi woont dan ook in het bossige zeist, die vieze finquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.
En ik kakelde!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was burger, en Xaryna de vieze wolf was mijn lover. Isdatzo is ook een wolf en ik gok dat Susi ook niet helemaal zuiver was.
niet zo heel vreemd dat je de heks was , zo was je ook aanwezig in het topic zure piemel die je bentquote:Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En ik kakelde!
toch typisch dat van ons twee, ìk de heks was
Betoverde ik je met mijn posts?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet zo heel vreemd dat je de heks was , zo was je ook aanwezig in het topic zure piemel die je bent
Oh, wat onaardig!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:00 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En ik kakelde!
toch typisch dat van ons twee, ìk de heks was
Hoewel ik er meer op lijkquote:
vandaag zit mijn ondergoed in de wasmachinequote:
Weerwolven klinkt leukerquote:Op donderdag 3 december 2009 15:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Omdat? Het enige verschil is een andere naam, en het feit dat we voor maffia een mooie banner hebben.
Spit it outquote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weerwolven klinkt leuker
Maar mag ik nou zeggen wie de geliefden waren en wie ik denk dat een weerwolf was, mag het mag het mag het?
Ik dacht dat Tegan een wolf was (ik had nog niet alles gelezenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weerwolven klinkt leuker
Maar mag ik nou zeggen wie de geliefden waren en wie ik denk dat een weerwolf was, mag het mag het mag het?
Waarom dan? Susi heb ik ook geen bewijs voor of zo, dat is gevoel en gedrag. Als ik nu hints had gehad (quote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tegan een wolf was (ik had nog niet alles gelezen)
Die nagels in dat stukje...quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom dan? Susi heb ik ook geen bewijs voor of zo, dat is gevoel en gedrag. Als ik nu hints had gehad ()
Bij dat hintstuk ben ik er bijna zeker van dat het Isdatzo betrof. Dat met rood ging toch over een burger met speciale rol?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die nagels in dat stukje...
Ze heeft applepie from scratch in dr sig staan. (krabben, nagels)
Natuurlijk was het vergezochtMaar dat vond ik van jou ook
En dat ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is rood moest ik aan Borisz denken omdat ie zo'n rare foto in zn fobo heeft..
Wel goed dat je zo goed meedoet over de hints! En die eerste vind ik helemaal niet vergezocht, eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die nagels in dat stukje...
Ze heeft applepie from scratch in dr sig staan. (krabben, nagels)
Natuurlijk was het vergezochtMaar dat vond ik van jou ook
En dat ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is rood moest ik aan Borisz denken omdat ie zo'n rare foto in zn fobo heeft..
Dat zou ook best kunnen hoor Ik heb geen idee hoe die dingen werken en ik zit ook maar te kijken wat ik zie en wat evt IETS zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij dat hintstuk ben ik er bijna zeker van dat het Isdatzo betrof. Dat met rood ging toch over een burger met speciale rol?
Is er eindelijk iemand bij die ook hints bekijkt gaat ze gelijk dood (quote:Op donderdag 3 december 2009 16:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wel goed dat je zo goed meedoet over de hints! En die eerste vind ik helemaal niet vergezocht, eigenlijk
Vanavond rollen verdelen, morgen BM en eerste kills en dan maandagavond de eerste lynch, en dan gewoon dagelijks verder?
Ik heb zaterdag en zondag sinterklaas, dus dan kan het niet.
Ik had eerst ook nagels naar Tegan hoor, zo raar was het niet. Maar ik vond het te schraal, en toen zag ik Isdatzo ineens.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen hoor Ik heb geen idee hoe die dingen werken en ik zit ook maar te kijken wat ik zie en wat evt IETS zou kunnen betekenen.
Wat dus wel vergezocht was idd. En ik dacht dat ie geen speciale rol had, maar dat weet ik niet meer (en geen zin om terug te lezen)
Dat was jouw schuldquote:Op donderdag 3 december 2009 16:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand bij die ook hints bekijkt gaat ze gelijk dood ()
Ja, beginnen! Kunnen we met sinterklaas wel een pauze nemen.
Nee, de jouwe! Je gedroeg je echt verdacht,quote:
Ik heb heel dat spel nooit gespeeld, je weet duidelijk niet hoe ik normaal benquote:Op donderdag 3 december 2009 16:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, de jouwe! Je gedroeg je echt verdacht,.
Wie waren de geliefden dan?quote:
Oh, ik had juist die tekst zitten aanpassen omdat kromme zinnen, maar die gemistquote:
Lees. Het. Topic.quote:
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat eigenlijk slim, een wolf en een burger aanwijzen als geliefden?
Of in dit geval een maffialid en een dorpeling?
Ik vind van wel. Ik vind geliefde zijn ook alleen boeiend wanneer mijn lover mafia is, dan blijf ik lekker levenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is dat eigenlijk slim, een wolf en een burger aanwijzen als geliefden?
Of in dit geval een maffialid en een dorpeling?
Wat ben je per ongeluk lief.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killen
Ik vroeg het en toen zei ze 2 posts later dat ze het al gezegd had. Dus dan ligt het niet aan mij maar aan de logica van de meeste vrouwen hierquote:
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. Een goede speler als Hara koppelen met een mobje zorgt ervoor dat de mobjes hara niet killen, omdat ze dan ook een maffia killen
Okee.quote:
Ik had het niet gezegd, dat had hara gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik vroeg het en toen zei ze 2 posts later dat ze het al gezegd had. Dus dan ligt het niet aan mij maar aan de logica van de meeste vrouwen hier
Dat is bij wolven zo omdat de lovers daar samen moeten winnen. Dat is met hints ed vrijwel onmogelijk. Hier moeten ze elkaar zo lang mogelijk in leven houden en met hun eigen groep winnen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?
Of is dat hier anders?
De geliefden weten van elkaar dat ze lovers zijn. Als maffialid zorg je er natuurlijk voor dat jouw collega's je tsjikkie niet vermoorden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet wie de geliefden zijn?
Of is dat hier anders?
Okeequote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
De geliefden weten van elkaar dat ze lovers zijn. Als maffialid zorg je er natuurlijk voor dat jouw collega's je tsjikkie niet vermoorden.
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En het verschil tussen beide is wat?
Ja, dat is de keerzijdequote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OkeeDan snap ik m
Wat een zwaar leven moet je hebben als maffialiefje, de dorpelingen maken wel een maffialid dood als ze de kans krijgen en dan ben jij er ook aan
Toch?
Ja, maar daar staat tegenover dat je niet afgemaakt zal worden door de maffia. En je kan naar hartenlust hints oplossen naar overige maffialeden.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
OkeeDan snap ik m
Wat een zwaar leven moet je hebben als maffialiefje, de dorpelingen maken wel een maffialid dood als ze de kans krijgen en dan ben jij er ook aan
Toch?
Het verschil is de hints, en die zijn hier nodig. Het is bijna hetzelfde als wat we deze ronde deden, alleen zullen we gaan stemmen in het topic.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?
Vandaarquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet gezegd, dat had hara gedaan
En dan wordt jouw liefje niet boos en gaat ie niet schelden via PM?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat tegenover dat je niet afgemaakt zal worden door de maffia. En je kan naar hartenlust hints oplossen naar overige maffialeden.
Hmpfquote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Tegan het volgende:
Ik was trouwens Jager in het oude spel.
Daar staat tegenover dat je hier met minstens 15 mensen speelt die al heel vaak maffia gespeeld hebben, maar nog nooit weerwolven. Het is bijna hetzelfde. En als 1 op de 20 personen zich aan moet passen, verloopt dat voor alle personen in kwestie veel soepeler dan wanneer 15 op de 20 personen zich aan moeten passen. Wat maakt een naam nu eigenlijk uit?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken Maffia totaal niet en Weerwolven heb ik jaren gespeeld, als het het hetzelfde is kunnen we toch Weerwolven spelen?
Ik vond het als mobje altijd fijn dat hara af en toe vast zat aan een andere dorpeling, altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
"Ja, SL, ik kreeg een PM van je met daarin dat ik Mafia ben, maar dat kan niet hoor, dan ben ik een wolf.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het verschil is de hints, en die zijn hier nodig. Het is bijna hetzelfde als wat we deze ronde deden, alleen zullen we gaan stemmen in het topic.
En de hele OP van mafia ligt voor het oprapen, maar als jij jezelf liever een wolf noemt doe je dat toch lekker.
Wat kan hij er tegen doen? Sterf jij, is hij ook dood. En maffosi zijn in een grote minderheid, dus je moet wel heel goed zijn, wil hij dat risico nemen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan wordt jouw liefje niet boos en gaat ie niet schelden via PM?
[..]
Hmpf
Dit soort PMs zou ik kunnen verkroppen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
"Ja, SL, ik kreeg een PM van je met daarin dat ik Mafia ben, maar dat kan niet hoor, dan ben ik een wolf."
Ik kan niet tegen scheldenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wat kan hij er tegen doen? Sterf jij, is hij ook dood. En maffosi zijn in een grote minderheid, dus je moet wel heel goed zijn, wil hij dat risico nemen.
Dan moet cupido goed gokkenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ooooooohh, koppel me aan de mafia cupido, I WANNA LIVE
Ik bedoelde in het topicquote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit soort PMs zou ik kunnen verkroppen.
Laten we jou maar weer cupido maken dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen schelden
[..]
Dan moet cupido goed gokken
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef blessed19 het volgende:
ik wil meedoen, maar ben morgen pas echt weer aktief! is dat een probleem?
heb er zin in!
Ja, want die gok was gebaseerd op totaal niks, kan ik zo weer doenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laten we jou maar weer cupido maken dan.
Dat is aan de ene kant een risico, aan de andere kant kan je dan als twee geliefdes samenspannen tegen de rest. Zeker weten dat iemand geen maffia is, is heerlijk, en voor geliefdes heeft het geen nut te liegen over hun rol.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik vond het als mobje altijd fijn dat hara af en toe vast zat aan een andere dorpeling, altijd mooi meegenomen
Waarom koos je mij eigenlijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, want die gok was gebaseerd op totaal niks, kan ik zo weer doen
Dan raad ik je aan niet in rondes mee te doen waar ik SL in ben. Of uberhaupt in post!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen schelden
[..]
Dan moet cupido goed gokken
Omdat ik dacht dat jij geen wolf was, geen idee waar dat op gebaseerd was... En van Xaryna dacht ik dat ze dat wel was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
Om 5 uur kun je je niet meer inschrijven, tussen 5 en 6 kun je je rol verwachten.
Met of zonder rechercheur?Ik vind zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ik hou van je. Jij wordt nachtwaker, minstens!quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hou van je. Jij wordt nachtwaker, minstens!
Dat lijkt me onverantwoordquote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik hou van je. Jij wordt nachtwaker, minstens!
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me onverantwoord
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef UncleErnie het volgende:
Om 5 uur kun je je niet meer inschrijven, tussen 5 en 6 kun je je rol verwachten.
Met of zonder rechercheur?We zijn wel met veel mensjes hè en dan is het wel leuk als zoveel mogelijk mensjes speciale rollen krijgen. Gewoon dorp zijn is geen hol aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
22.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:55 schreef ajf het volgende:
[..]
We zijn wel met veel mensjes hè en dan is het wel leuk als zoveel mogelijk mensjes speciale rollen krijgen. Gewoon dorp zijn is geen hol aan.
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
22.
Weet iemand die site met die rollen nog?
En dat vind ik omdat ik nog nooit heb meegedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zei ik dat omdat ik vind dat er genoeg rollen zijn
ik ook, eindelijk wat meer variatie bij het omleggenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met jou. Actief en hints oplossen.
Ik heb een rode Honda en die andere fobo is van Isdatzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussen
Heel interessant, ik weet het
Ik bedoel de site waar we de rollen vandaan haaldenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ook, eindelijk wat meer variatie bij het omleggen
tevens de site met de rollen
http://fokmaffia.wikispaces.com/
Dat komen we nooit te weten maar ik denk Isdatzo. 5 meter -> 5 motor.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op wie sloeg die hint nou van dat eerste stuk, dat kan nl ook die zijn met die motors (er waren twee fobo's met motors, een met een rode (van degene van wie t fobo was) en een met een blauwe, maar daar stond ook een foto in van een heel stel motors, met een rode ertussen
Heel interessant, ik weet het
op die site vind je ook de ancient astronaut hoor schorremorriequote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel de site waar we de rollen vandaan haalden
Ooeeeeeeeeeehh, die was ook leuk toch? Daar kwam ik mee toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
op die site vind je ook de ancient astronaut hoor schorremorrie
Als dat tweede stukl op hem sloeg, kan het eerste er toch niet óók op slaanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komen we nooit te weten maar ik denk Isdatzo. 5 meter -> 5 motor.
Dan was jij of Borisz die van hint 1?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb een rode Honda en die andere fobo is van Isdatzo.
Dus ik moet heeeeeel lang wachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nu beginnen met koffiemanagen. U ontvangt vanzelf PM. Ontvangt u snel PM, heeft u een goeie rol.
Ik was beschermengel. Geen idee of dat stukje op mij sloeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan was jij of Borisz die van hint 1?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:19 schreef DeParo het volgende:
De hints slaan altijd maar op 1 enkele persoon/wolf.
Post dus niet wanneer u uw rol heeft. Dan weet men of je bijzonder bent of niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga nu beginnen met koffiemanagen. U ontvangt vanzelf PM. Ontvangt u snel PM, heeft u een goeie rol.
Je hebt me niet eens beschermdquote:Op donderdag 3 december 2009 17:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik was beschermengel. Geen idee of dat stukje op mij sloeg.
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.quote:
Dat mocht je niet zeggenquote:
en jij ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hah, ik had hem eerder dus mijn rol is beter.
Ik had m'n rol gisteren al.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
we zitten gelukkig wel in hetzelfde teamquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee ik heb je laten creperenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens beschermd
Engel van niks
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
we zitten gelukkig wel in hetzelfde team
Ga jij lekker onschuldig doen alsof je er zelf niet bij zit.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hara en Syb zijn mafia![]()
WAAA Ik mis die smiley op fok
Ik ga jullie er toch niet aannaaien als ik zelf mafia ben?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij lekker onschuldig doen alsof je er zelf niet bij zit.
kijk haar toch eens omgekeerde psychologie gebruiken Haraquote:Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga jullie er toch niet aannaaien als ik zelf mafia ben?
Ik meld me aan als gefreakte jostiquote:Op donderdag 3 december 2009 17:25 schreef UncleErnie het volgende:
Ik heb overigens stiekem een mystery rol toegevoegd. Enkel degene die hem heeft zal weten wat het inhoudt. Het kan van alles zijn. De extra stem, een extra kill voor het dorp, een geheime bondgenoot van de maffia, een gefreakte josti, wie weet!
sorry die rol heb ik al, probeer het gerust laterquote:Op donderdag 3 december 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik meld me aan als gefreakte josti
Jij was mafia, dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sorry die rol heb ik al, probeer het gerust later
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dan onderschat je de sl'squote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij was mafia, dat was al duidelijk.
Gefreakte mafia kan niet
Er gaat nu nog niemand dood, we moeten straks eerst op een burgemeester stemmen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef jaspah het volgende:
ha! kheb ook een rolwat gaat er nu eerst gebeuren? moet wel weg nu
ben 22 uur thuis.. straks ben ik al dood
Ik deed het eigenlijk voor de lesbo-sexquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipen
Heb niet alles gelezen, de drie wolven waren IsDatZo, ik, en _Michiel_. Geen idee wat Susi was.
Hm ik dacht al aan jou tegan en michiel, zat ik wel aardig in de buurt voor mijn doenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je vond het stiekem hartstikke leuk, dat vachtje om 's nachts tegen aan te kruipen
Heb niet alles gelezen, de drie wolven waren IsDatZo, ik, en _Michiel_. Geen idee wat Susi was.
Ja, ik heb altijd al wel a thing voor bad guys gehad.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij stond wel op ons verdachtenlijstje, maar ja, daar stond jij ookquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk voor de lesbo-sex
_Michiel_ dat had ik niet verwcaht
Waarom verdacht je ons?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hm ik dacht al aan jou tegan en michiel, zat ik wel aardig in de buurt voor mijn doen
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemelquote:Op donderdag 3 december 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
_Michiel_ dat had ik niet verwcaht
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef Xaryna het volgende:
Oh, en de nacht-die-niet-meer-doorging gingen we Syb opeten omdat hij ons dwarszat en ik heel hard had gelobbyed om niet Hara op te eten
Geheel onterecht may I add...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij stond wel op ons verdachtenlijstje, maar ja, daar stond jij ook
Ik ben helemaal van mn apropos, hij leek zo lief en onschuldigquote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemel
quote:
We hebben helemaal nog geen rol.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb ik nog geen rol terwijl iedereen die wel heeft?
Ik moet nu weg ook, nou weet ik het niet tot vanavond
Jawel!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben helemaal nog geen rol.
Ohquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben helemaal nog geen rol.
Wat een boefjes zijn wij ook!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel!
Dat zei je net! Jij en Syb !
dat wil ik niet zeggen hoor, straks wijzigen jullie je tactiek en moet ik meer moeite doen om erachter te komenquote:
Boefje toch.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat wil ik niet zeggen hoor, straks wijzigen jullie je tactiek en moet ik meer moeite doen om erachter te komen
Ja ja, nu nog zo lief en aardig maar volgens mij zit je alweer met een ander te vozen,quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh
Maar ik moet nu wel weg, doei schat
Nee hoor!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja ja, nu nog zo lief en aardig maar volgens mij zit je alweer met een ander te vozen,.
Je mag je scheren hoor, we doen nu mafiaquote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee hoor!
* Xaryna kruipt heel harig tegen Hara aan.
ik denk dat we een goede tijd tegemoet gaan met jou als aanwinstquote:Op donderdag 3 december 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel!
Dat zei je net! Jij en Syb !
qftquote:Op donderdag 3 december 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik denk dat we een goede tijd tegemoet gaan met jou als aanwinst
Yup.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef UncleErnie het volgende:
Iedereen een rol die een rol moet hebben?
jupquote:Op donderdag 3 december 2009 17:48 schreef UncleErnie het volgende:
Iedereen een rol die een rol moet hebben?
Dat was de vorige keer anders nog best leukquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
Willen jullie bij de eerste dagpost, dus zonder enige hints, al wel iemand lynchen? Mij lijkt het onzinnig, maar van mij mag het, als jullie willen.
lynch is een keuze, dus als we willen kunnen we het doen, maar in de meeste gevallen is het een beetje blind gokkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef UncleErnie het volgende:
Willen jullie bij de eerste dagpost, dus zonder enige hints, al wel iemand lynchen? Mij lijkt het onzinnig, maar van mij mag het, als jullie willen.
wat ik altijd deed is gewoon alle fobo's bezoeken, net zo effectiefquote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik raad iedereen aan in zijn fobo uit te zetten wie de laatste voyeur is. Als ik hints ga verzamelen tegen de maffia, is het nogal opvallend als ik als laatste voyeur sta.
En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
doe je dat toch, is dat instant dood. Of je maffia, nachtwaker of gewone dorpsbewoner bent.
Zet je eigen account dan op anoniem.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik raad iedereen aan in zijn fobo uit te zetten wie de laatste voyeur is. Als ik hints ga verzamelen tegen de maffia, is het nogal opvallend als ik als laatste voyeur sta.
En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
doe je dat toch, is dat instant dood. Of je maffia, nachtwaker of gewone dorpsbewoner bent.
Als je niet op mij stemt voor BM lynch ik jou!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lynch is een keuze, dus als we willen kunnen we het doen, maar in de meeste gevallen is het een beetje blind gokken
daar was ik niet van op de hoogtequote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zet je eigen account dan op anoniem.
Donequote:Op donderdag 3 december 2009 18:01 schreef Tegan het volgende:
Eh, jullie gaan te snel. Kan dan de TT verandert worden in Maffiaspel?
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 decemberquote:En je mag natuurlijk verder niets meer aan je profiel, fobo, ava, sig en ondertitel niets meer veranderen.
Rip.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
[..]
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 december.
vooruit je hebt mijn twijfelachtige voorlopige stemquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je niet op mij stemt voor BM lynch ik jou!
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wat een lolquote:
Ik wist niet dat dat kon!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vooruit je hebt mijn twijfelachtige voorlopige stem
Harayakult. (1) Syb
quote:
Gelukkig! Dan mag ik in ieder geval nog iets killen, ook al doe ik niet mee!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan?
[..]
Ik ga mijn avatar toch veranderen in een Kerst-versie op 6 december.
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder levenquote:
Heb je andere kandidaten nodig dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder leven
Hara is de enige die zich verkiesbaar heeft gesteld?
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan mag ik in ieder geval nog iets killen, ook al doe ik niet mee!
ja en jaquote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij dacht dat anonieme fokker altijd dezelfde vent was ;zonder leven
Hara is de enige die zich verkiesbaar heeft gesteld?
Ava's worden gebruikt voor de hints, dus die mag je serieus niet veranderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus? Want dan hoef ik ook geen moeite meer te doen om het spel te spelen ofzo...
als medemob van ons wil ze natuurlijk ook meedoen hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je andere kandidaten nodig dan?.
Ik niet, maar anders is er zo weinig keusquote:Op donderdag 3 december 2009 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je andere kandidaten nodig dan?.
Dat denken/dachten veel mensen volgens mijquote:
Ik ga echt niet met mijn Sint-ava blijven lopen na 5 december.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ava's worden gebruikt voor de hints, dus die mag je serieus niet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |