Neequote:
Is al niet meer nodigquote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fix je zelf het nieuwe lijstje even dan?
quote:
Marijke stond er al tussen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Dit gezeik is veel grappiger vanaf de zijlijnquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarom doet ze zich 2 keer aanmelden dan.Tja iets met aandacht ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Haha ja dat geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2009 10:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit gezeik is veel grappiger vanaf de zijlijn
En het is gewoon leuk om gelijk te krijgenquote:
* CaLeX Blames Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Xaryna het volgende:
Gaan we nou nog verder of hebben jullie Paro nu echt weg gejaagd?
Ja ik weet hoe jij daarop reageertquote:Op donderdag 3 december 2009 10:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En het is gewoon leuk om gelijk te krijgen
Sorry man, maar het is wel makkelijk om iemand de schuld te geven terwijl ik er de ballen van snap waarom DeParo zo doet. En met mij nog wel meer mensjes, denk ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
* CaLeX Blames Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Wat kunnen wij nu verder doen dan afwachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Xaryna het volgende:
Gaan we nou nog verder of hebben jullie Paro nu echt weg gejaagd?
Joh, iedereen was al weer lief en aardig, TS ging ineens weg terwijl er niets aan de hand was, iedereen gedaan had wat ie moest doen (afgezien van de onduidelijke dingen) en we gewoon zaten te wachten op de lynch.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry man, maar het is wel makkelijk om iemand de schuld te geven terwijl ik er de ballen van snap waarom DeParo zo doet. En met mij nog wel meer mensjes, denk ik.
Dus dat TS ineens wegging is dan toch onbegrijpelijk? Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joh, iedereen was al weer lief en aardig, TS ging ineens weg terwijl er niets aan de hand was, iedereen gedaan had wat ie moest doen (afgezien van de onduidelijke dingen) en we gewoon zaten te wachten op de lynch.
Oh, ja. Maar ik ging ook op de eventuele schuldvraag in. 'k Zal dat de volgende keer duidelijker doenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:48 schreef ajf het volgende:
[..]
Dus dat TS ineens wegging is dan toch onbegrijpelijk? Dat zeg ik toch.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:37 schreef ajf het volgende:
[..]
Sorry man, maar het is wel makkelijk om iemand de schuld te geven terwijl ik er de ballen van snap waarom DeParo zo doet. En met mij nog wel meer mensjes, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
Sorry, maar het is ALTIJD timmmm zijn schuld
Ik weet uit ervaring dat het onwijs veel werk is en zeker als je het in je uppie moet doen. Maar dan had ie kunnen vragen of er iemand met hem SL wil zijn en niet na een dag de handdoek in de ring gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |