Is wel zoquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
'Echt leren rijden', kom op zeg.
Jij wilde zeggen dat je niet meer geleerd heb daarna?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
quote:
Dat is algemeen bekend.. Ga maar eens aan mensen vragen met een rijbewijs..quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 1x gehaald zonder TTTquote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Ik hopelijk ook binnenkort, heb al vrijstelling voor speciale manoeuvres gekregenDus alleen nog netjes rijders bij examen
[..]
Dat is algemeen bekend.. Ga maar eens aan mensen vragen met een rijbewijs..
Welnee. Als je niet kan rijden slaag je niet. Het enige wat er gebeurt, is dat je ervaring opdoet in situaties die niet te oefenen zijn.quote:
Dus dan leer je écht rijden, want mensen in het verkeer zijn onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welnee. Als je niet kan rijden slaag je niet. Het enige wat er gebeurt, is dat je ervaring opdoet in situaties die niet te oefenen zijn.
Ja want ik heb mijn rijbewijs ook nog niet, klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Ik hopelijk ook binnenkort, heb al vrijstelling voor speciale manoeuvres gekregenDus alleen nog netjes rijders bij examen
[..]
Dat is algemeen bekend.. Ga maar eens aan mensen vragen met een rijbewijs..
Nogal ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan leer je écht rijden, want mensen in het verkeer zijn onvoorspelbaar.
Weet je wel wat je zegt gastquote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welnee. Als je niet kan rijden slaag je niet. Het enige wat er gebeurt, is dat je ervaring opdoet in situaties die niet te oefenen zijn.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij hebt een keer zoveel lessen gehad
Sst.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe. Mannen moeten altijd even die masculiniteit etaleren.
Het begrip 'écht rijden' is voor een ieder anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan leer je écht rijden, want mensen in het verkeer zijn onvoorspelbaar.
Kost me niets extra's. Krijg gewoon me rijbewijs voor vriendenprijsjequote:
Ik twijfel toch eraan..quote:
Serieus Kevin. Google kan masculiniteit niet eens vinden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe. Mannen moeten altijd even die mannelijkheid etaleren.
Cheap excuusquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het begrip 'écht rijden' is voor een ieder anders.
Ik dacht dat je Kevin wel langer dan vandaag konquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus Kevin. Google kan masculiniteit niet eens vinden.
Doe normaal.
Ah. Dankje.
Het woord bestaat geloof ik halfquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus Kevin. Google kan masculiniteit niet eens vinden.
Doe normaal.
Ah. Dankje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Making words up on-the-fly.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Kevin wel langer dan vandaag kon
'muscularity'quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het woord bestaat geloof ik halfIk zocht een andere vorm van masculine
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik hou van mn werkIk hou van geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jordy, je kraamt zoveel onzin uitquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef KingGone het volgende:
[..]
Goed tegenwoord. Ik had niets anders verwacht.
Voor de één zal het begrip meer betrekking hebben op seks ende erotische handelingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vind je t gek, met je dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef KingGone het volgende:
[..]
Goed tegenwoord. Ik had niets anders verwacht.
Laat hem maar, hij heeft een Opel Corsa gekocht.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Voor de één zal het begrip meer betrekking hebben op seks ende erotische handelingen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik hou van mn werkMoest jij niet tot 6 werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Dat is juist het leuke er aanquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Jongens. Dit is echt een discussie zonder eind.
En zoveel verdien je volgens mij niet eens.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dat is ook de enige reden dat ik hier werk Lau
MONEY MONEY MONEY
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, jij iig wel en dat is het belangrijkst.![]()
[..]
Laat Inspector Gadget lekker
Zijn net de leukste discussiesquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Jongens. Dit is echt een discussie zonder eind.
Hij gaat zijn iMac erin bouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij heeft een Opel Corsa gekocht.
Middagquote:
zie post hierbovenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En zoveel verdien je volgens mij niet eens.
Je bent zo'n goede verkoper TY, klasse hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik verdien nu bijna hetzelfde als jou Lauals ik zo doorga.
al die premies enzo
Hij heeft nog niet eens een foto laten zien van z'n Corsa, dus het is maar de vraag of ie er uberhaupt eentje heeft.quote:
Wij nemen ook de laptop wel eens mee in de otoquote:
Ja. Voor de eerste maand. Nu niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij heeft een Opel Corsa gekocht.
Nu een Opel Tigra?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Voor de eerste maand. Nu niet meer.
Doe je netjes voor in een winkel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik zit op 8.20 ongeveer nu. maar dat gaat omhoog nog..
sarcasmquote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent zo'n goede verkoper TY, klasse hoor.
Jij gaat elke maand een andere auto kopen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Voor de eerste maand. Nu niet meer.
Do it!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Oh! Kev. Mn werk zoekt op dit moment niemand.
Maar als ze weer iemand zoeken zorg ik voor een sollicitatiegesprek oké?
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef DrDarwin het volgende:
Stap in je auto met je verse rijbewijs en rij naar Parijs.
Zorg dat je daar in de spits op de periferique terecht komt.
Liever niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef DrDarwin het volgende:
Een eigen auto is sowieso iets wat niet bepaald nodig is voor mij. Kan relaxte bak van pa lenenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens een foto laten zien van z'n Corsa, dus het is maar de vraag of ie er uberhaupt eentje heeft.
No Problemo. Ik houd je gewoon in gedachte.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Do it!Maar het kan zijn dat ik dan al iets anders heb. Maar graag. Beetje vast HTML/CSS klussen voor money kan geen kwaad
Zeg ik dat? Ohnee. Leesbril.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij gaat elke maand een andere auto kopen?
De auto van m;n ouders is van 's ochtends vroeg tot half 6 weg, dus heb ik niet veel aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een eigen auto is sowieso iets wat niet bepaald nodig is voor mij. Kan relaxte bak van pa lenen
Koopauto van mezelf zou puur hobby worden
Beetje zelfde idee als die turk uit PTA?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij gaat elke maand een andere auto kopen?
Die Turquaz was zonder rijbewijs naar Parijs gereden voor dagtripjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef DrDarwin het volgende:
Die gast is echt baasquote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee als die turk uit PTA?
Gisteren auf stappers geweest?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Schieganger het volgende:
Ugh, ik voel me echt like shit vandaag.
Een vraag waar je, als je een beetje logisch nadenkt, zelf op kan antwoorden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het was een vraag. Geen conclusie. Lezen.
Kvind m vrij pauperquote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die gast is echt baas![]()
Zijn topics altijd steevast tvp
Zijn manier van dingen modificeren en repareren is te grappig voor woorden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind m vrij pauper..
Nu even bassen
Wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een vraag waar je, als je een beetje logisch nadenkt, zelf op kan antwoorden.
Taco hoest?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh, ben denk ikz iek aan het worden.
Neuh, ik ben immuum daarvoor. Gewoon een beetje koorts.quote:
vrouwen...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Altijd de ander de schuld geven, natuurlijk.
Al rijden ze nog zo fijn, ik vind ze honds lelijkquote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al rijden ze nog zo fijn, ik vind ze honds lelijk
quote:
quote:
Omdat mensen met smaak nou eenmaal voor de AM gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 15:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Meteen zeggen dat je smaakt hebt als je een AM post
Mercedes vind ik dan weer niks.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Hooo Shit. Ik moet echt met een miljonair trouwen.
Mensen met geld ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat mensen met smaak nou eenmaal voor de AM gaan![]()
Doe t dan goed en g00gle maar eens op de Brabus CLSquote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Afgunstquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Doe t dan goed en g00gle maar eens op de Brabus CLS
Nederlandse mentaliteit van boven het maaiveld uitkomen dan?quote:
Of iemand met een huis in Duitsland, zodat je de auto goedkoper kan scoren daar.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste mercedes(vind ik) staat er niet tussersquote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus wat zijn Lamborghini's vierkant.
Vind ook al die modellen op elkaar lijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus wat zijn Lamborghini's vierkant.
De mooiste Mercedessen worden ook niet meer gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooiste mercedes(vind ik) staat er niet tussers
[ afbeelding ]
Hoewel de reïncarnatie van de Gullwing 300sl wel briljant is gewordenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De mooiste Mercedessen worden ook niet meer gemaakt.
Voor jouquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik blijf bij een Volvo 850.. En voor de hobby een oude offroader ofzo
Wanneer het over dit soort zaken gaat realiseer ik me altijd dat ik in het verkeerde huishouden ben geborenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
hier rijdt ik over enkele jaren in
De W114 serie vind ik het mooistequote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoewel de reïncarnatie van de Gullwing 300sl wel briljant is geworden
Dat is een S70quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vindt ik niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
hier rijdt ik over enkele jaren in
Opvolger van 850, vind ik t zelfdequote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is een S70... Maar alsnog een prima auto
...
Geluid daarentegen is welquote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die vindt ik niet helemaal hoor.
Net iets te,
Wanneer ga ik nou in jouw zusje roeren?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:29 schreef Hyman het volgende:
Ik ga vanmiddag ook weer in de versnellingsbak roeren
Moet je wachten tot de meetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer ga ik nou in jouw zusje roeren?
Ik ben niet rijk geboren hoor, maar mijn zaak draait goed dus over enkele jaren is het mogelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer het over dit soort zaken gaat realiseer ik me altijd dat ik in het verkeerde huishouden ben geboren
Ik ben niet arm geboren maar Ferrari opeisen voor het slagen ofzo zit er toch echt niet inquote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk geboren hoor, maar mijn zaak draait goed dus over enkele jaren is het mogelijk
Zeg dr ff dan "respect, jij maaisje voor die discman" van x3ro van fok!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef -SG- het volgende:
haha er zit hier gewoon een meisje in de trein met een discmanhoe oldskool!
Wanneer je de oude Gullwing kent herken je m ook meteenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Die Mercedes SLS AMG ziet er ook wel nice uit
Video en fotografie. Plus het organiseren van workshops op scholen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben niet arm geboren maar Ferrari opeisen voor het slagen ofzo zit er toch echt niet in
Wat heb je voor zaak dan?
Koop dan n andere, want vind dat zon landcruiser toch echt de uitstraling heeft van n stoeptegel, en dat voor zoveel $$quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zou eerder een Landcruiser V8 TDI kopen dan een Ferrari
Leuk, maar dan wil ik je nog wel eens n auto van 2 ton zien leasen op de zaakquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Video en fotografie. Plus het organiseren van workshops op scholen.
Video verdien ik aardig mee en eveneens de workshops.
Wat moet ik dan kopen? Zo'n pauper X5 of Cayenne? Een Landcruiser is tenminste nog een echte offroader.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Koop dan n andere, want vind dat zon landcruiser toch echt de uitstraling heeft van n stoeptegel, en dat voor zoveel $$
Same, al helemaal in de SC heb ik zoiets van stfu en zeik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kap eens met dat grammargezeik, ik vindt dat irritand
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kap eens met dat grammargezeik, ik vindt dat irritand
Neemt niet weg dat je gewoon zoiets hebt van SU met mensen die erover klagenquote:
ook wel een dikke bakquote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat moet ik dan kopen? Zo'n pauper X5 of Cayenne? Een Landcruiser is tenminste nog een echte offroader.
haha ze is zo onverstoorbaar aan het muziek luisterenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeg dr ff dan "respect, jij maaisje voor die discman" van x3ro van fok!
Leasen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk, maar dan wil ik je nog wel eens n auto van 2 ton zien leasen op de zaak
Gewoon onderbrekenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
haha ze is zo onverstoorbaar aan het muziek luisteren
Sorry, de taalnazi uithangen zit me in de genen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je gewoon zoiets hebt van SU met mensen die erover klagen
ow dus dat is die gullwing remake zegmaar dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer je de oude Gullwing kent herken je m ook meteen
Rofl, je bent je volgens mij echt niet bewust hoe tereinwaardig die Cayenne's en Touaregs eigenlijk zijn met juiste banden etcquote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat moet ik dan kopen? Zo'n pauper X5 of Cayenne? Een Landcruiser is tenminste nog een echte offroader.
Probeer maar te onderdrukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry, de taalnazi uithangen zit me in de genen.
300sl gullwingquote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ow dus dat is die gullwing remake zegmaar dan.
* BurnaBoy zoekt even op Gullwing![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Rofl, je bent je volgens mij echt niet bewust hoe tereinwaardig die Cayenne's en Touaregs eigenlijk zijn met juiste banden etc
quote:
Uhu, maarja, heeft wel het interieur van een auto van 10k euro en vanbuiten is t niet gek veel beter.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]... Landcruiser pwned ze toch wel.. Een Range Rover komt in de buurt.
Heel nice.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooiste mercedes(vind ik) staat er niet tussers
[ afbeelding ]
Toch heb ik veel liever de Landcruiser dan die anderenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, maarja, heeft wel het interieur van een auto van 10k euro en vanbuiten is t niet gek veel beter.
Kun je toch beter idd voor n Range gaan
quote:
Jeuwquote:
SL65 Black seriesquote:
Heb je tenminste tijd om dat meisje te prikken.quote:
Dragfiets. Hoe gaat dat de bocht door?quote:
Rechtdoor..quote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dragfiets. Hoe gaat de bocht door?
Nietquote:Op woensdag 2 december 2009 15:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dragfiets. Hoe gaat dat de bocht door?
Joah ken ikquote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef mstr het volgende:
Ik werd gecontroleerd op leeftijd toen ik m'n staatslot ging inleveren!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy, jij bent echt een kankeruser geworden.
Je voegde al niet veel toe, maar het is nu echt een dieptepunt geworden als jij wat post.
'Je ziet er niet zo oud uit'quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah ken ik
Wtf dat ze controleren als ze verkopen ofzo
Had je wat gewonnen dan ?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef mstr het volgende:
nou die ben ik ondertussen ook al kwijtquote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je tenminste tijd om dat meisje te prikken.
Dat ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh, zoals de gemiddelde Amerikaanse auto?
7 euro.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Had je wat gewonnen dan ?
En dan moet je natuurlijk op fok de ogen uitsteken ?
En dat is ook hard nodig. Het is immers word.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef mstr het volgende:
[..]
7 euro.
Oh, ik heb het ook wel even in de winkel gezegd hoor.
'Elke keer weer wordt ik gecontroleerd, al ruim een jaar lang'
Wanneer ik met MaddoxX naar de AH ga word hij 8 v.d 10 keer om id gevraagd terwijl meneer 2 jaar ouder is dan ik benquote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef mstr het volgende:
[..]
'Je ziet er niet zo oud uit'
Gast, ik heb meer baardgroei dan jij
Theeft ook wel een beetje met lengte te maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef mstr het volgende:
[..]
7 euro.
Oh, ik heb het ook wel even in de winkel gezegd hoor.
'Elke keer weer wordt ik gecontroleerd, al ruim een jaar lang'
Laatst in de Gall en Gall ook, maar die zijn verplicht om iedereen onder de 25 jaar te controleren.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer ik met MaddoxX naar de AH ga word hij 8 v.d 10 keer om id gevraagd terwijl meneer 2 jaar ouder is dan ik ben
Ik ben (maar) 1.80, kan er ook niks aan veranderenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Theeft ook wel een beetje met lengte te maken.
Kzag vandaag een gast in de trein die zijn kop stootte aan de bovenkant van die deuren zegmaar.
Moet je ook vrij lang voor zijn(Dubbeldeks trein oud)
Ga je papa en mama eens pestenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dat is ook hard nodig. Het is immers word.
Dubbeldeks... DD-AR?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Kzag vandaag een gast in de trein die zijn kop stootte aan de bovenkant van die deuren zegmaar.
Ik werd niet gecontroleerd in de stairwayquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Bij n shop vragen ze geen id, maar wanneer je bier gaat halen welquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Laatst in de Gall en Gall ook, maar die zijn verplicht om iedereen onder de 25 jaar te controleren.
Ligt er aan met wat voor een mensen je bentquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik werd niet gecontroleerd in de stairway
Ik bedacht me net dat ik 18 had moeten zijn
Het is allemaal zo kromquote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bij n shop vragen ze geen id, maar wanneer je bier gaat halen wel
En gaan ze dan daar maddoxx vragen voor id wneer meneer n biertje wilquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik werd niet gecontroleerd in de stairway
Ik bedacht me net dat ik 18 had moeten zijn
Tijdens het uitgaan heb ik juist nooit problemen, wat ik ook bestel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
En gaan ze dan daar maddoxx vragen voor id wneer meneer n biertje wil
Dat denk ik ook idd. Maar ik lijk geloof ik nog geen 18quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt er aan met wat voor een mensen je bent
Meer auf stappers gaan, ken je op een gegeven moment dat deurvolkquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
Als je met een paar jongens naar binnen wilt, kan je de donder erop zeggen dat je gecontroleerd wordt.
Terwijl als je met meisjes bent, je zo door kan lopen.
Ach, zolang het goed gaatquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd. Maar ik lijk geloof ik nog geen 18
Jap DD-ARquote:
Ik heb met uitgaan vaak geeneens een ID bijquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Tijdens het uitgaan heb ik juist nooit problemen, wat ik ook bestel.
Ja dat was ook het Nijmegenmeet probleem. Ik en Lieke zijn beide geen 18, dus dan ben ik de enige die er niet in zou komenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
Als je met een paar jongens naar binnen wilt, kan je de donder erop zeggen dat je gecontroleerd wordt.
Ik heb nu ook nooit problemen meer hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meer auf stappers gaan, ken je op een gegeven moment dat deurvolk
Scheelt dat ik meestal dames bij me heb.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef mstr het volgende:
Ik wel, maar dat komt omdat ik een fiets zonder licht heb. En dan heb ik geen zin om midden in de nacht mee te moeten tot iemand m'n ID komt brengenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb met uitgaan vaak geeneens een ID bij
Mijn stoptreinquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jap DD-AR
De stoptrein tussen zwolle utrecht
Dat dus, maar de groep waar we mee op stap gaan zijn ook vrij bekend bij tentenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nooit problemen meer hoor
Gewoon netjes gedag zeggen en ze laten je zo doorlopen.
Wij zijn altijd gemend.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheelt dat ik meestal dames bij me heb.
Lieke komt makkelijk binnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat was ook het Nijmegenmeet probleem. Ik en Lieke zijn beide geen 18, dus dan ben ik de enige die er niet in zou komen
Altijd, portemonnee met rijbewijs enzulks...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb met uitgaan vaak geeneens een ID bij
En dan koop je voor 2 euri van die klote lampjes bij de action maar daar heb je ook geen zin in.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt omdat ik een fiets zonder licht heb. En dan heb ik geen zin om midden in de nacht mee te moeten tot iemand m'n ID komt brengen
Heeft zeker voordelen, al heb je dat hier minder snel doordat er zóveel mensen zijn altijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dus, maar de groep waar we mee op stap gaan zijn ook vrij bekend bij tenten
Is altijd wel fijn
Als we met de auto gaan is het meestal 2 dudes, en 2/3 meidenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij zijn altijd gemend.
2 om 2 of 2 om 3.
En toch werden die vriend en ik elke keer om ID/Collegekaart gevraagd.
Erg pijnlijk hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn stoptrein..
Ook vaak beneden dat mensen hun hoofd stoten tegen het bagagerek
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En dan koop je voor 2 euri van die klote lampjes bij de action maar daar heb je ook geen zin in.
Ik ken dat probleem ja
Altijd ID, collegekaart + geld los in m'n zak.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd, portemonnee met rijbewijs enzulks...
Aangehouden worden na stappen is sowieso meestal ook nog "belediging van ambtenaar in func." erbijquote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt omdat ik een fiets zonder licht heb. En dan heb ik geen zin om midden in de nacht mee te moeten tot iemand m'n ID komt brengen
Wij gaan nooit met de auto, omdat we allemaal wel van een drankje houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als we met de auto gaan is het meestal 2 dudes, en 2/3 meiden
Ik heb er nu z'on voorlichtje op zitten en die is tot nu toe niet gejat.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Want dan moet je ze weer meenemen, met je bezopen kop op je fiets doen etc. Veel te veel werk
Ik heb pas 1 boete gehad voor fietsen zonder lichtquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Aangehouden worden na stappen is sowieso meestal ook nog "belediging van ambtenaar in func." erbij
Maar ik heb daarentegen ook licht op mn fahhrad
Ik een keertje 's ochtends toen ik nog niet helemaal wakker was.. Ga je zitten, stoot je eerst je kop tegen dat kloterekquote:Op woensdag 2 december 2009 16:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Erg pijnlijk hoor.
Had het zelf ook een keertje. Met opstaan
Doe je goed.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb er nu z'on voorlichtje op zitten en die is tot nu toe niet gejat.
Altijd met de auto eigenlijk, nooit zin om 's nachts nog te gaan fietsenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij gaan nooit met de auto, omdat we allemaal wel van een drankje houden.
Bob? wasdaquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij gaan nooit met de auto, omdat we allemaal wel van een drankje houden.
Ik niet, op de dijk komen geen auto'squote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 boete gehad voor fietsen zonder licht
Dat ben ik dusquote:
Het achterlichtje ligt hier op het bureau stof te happenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe je goed.
Hier kun je de donder erop zeggen dat ie gestolen wordt
ik ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd met de auto eigenlijk, nooit zin om 's nachts nog te gaan fietsen... Ik vermaak me zonder drank ook wel.
Ik weet dat t slecht is, maar wij falen daar altijd meequote:
En maar hopen dat niemand het zag jaquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik een keertje 's ochtends toen ik nog niet helemaal wakker was.. Ga je zitten, stoot je eerst je kop tegen dat kloterek
Ik ga altijd Utrecht in, dus dat is al een hele andere soort omgevingquote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het achterlichtje ligt hier op het bureau stof te happen
Nah meestal zijn het feestjes waar ik heen ga. En dan loopt het wel los met spullen jatten enzo.
Ik word er (geloof ikquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd met de auto eigenlijk, nooit zin om 's nachts nog te gaan fietsen... Ik vermaak me zonder drank ook wel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet dat t slecht is, maar wij falen daar altijd mee
We realiseren altijd dat er geen bob is wanneer we terug naar de auto lopen
Ik kan naar de plaatselijke uitgaansgelegenheid kruipenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Aangehouden worden na stappen is sowieso meestal ook nog "belediging van ambtenaar in func." erbij
Maar ik heb daarentegen ook licht op mn fahhrad
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik word er (geloof ik) een stuk gezelliger van
Ik zet mezelf wel vaker voor gek wanneer ik gezaft hebquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik word er (geloof ik) een stuk gezelliger van
En de volgende dag heb je koppijn en denk je: Ik zuip komende weken niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zet mezelf wel vaker voor gek wanneer ik gezaft heb
En alsnog er niet van leren
Ik heb het nog nooit zo bont gemaakt dat ik niet meer kon lopen ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zet mezelf wel vaker voor gek wanneer ik gezaft heb
En alsnog er niet van leren
Ik ben echt tege zat rijden eigkquote:
Achja ik drink sowieso niet of weinig.. Heb geen moeite om t te laten staanquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik weet dat t slecht is, maar wij falen daar altijd mee
We realiseren altijd dat er geen bob is wanneer we terug naar de auto lopen
Je loopt zaterdag ochtend te kankeren erover en zaterdag avond sta je weer te feestenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef mstr het volgende:
[..]
En de volgende dag heb je koppijn en denk je: Ik zuip komende weken niet meer.
En een week later is het alweer raak
Ik heb al vaker in struiken gelegen, vol achterop een geparkeerde auto fietsen.. Allemaal dat soort lompe fratsenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo bont gemaakt dat ik niet meer kon lopen ofzo
Had je nog wat gewonnen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef mstr het volgende:
Laat ze lekker de tering krijgen, ik ga echt niet elke keer BOB'enquote:Op woensdag 2 december 2009 16:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja ik drink sowieso niet of weinig.. Heb geen moeite om t te laten staan.. Ben t nu al een half jaar telkens, wegens gebrek aan rijbewijzen bij anderen
. Maar ik blijf het ook wel, rijd toch het liefst zelf
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je loopt zaterdag ochtend te kankeren erover en zaterdag avond sta je weer te feesten
Gelijk heb jequote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat ze lekker de tering krijgen, ik ga echt niet elke keer BOB'en
Bosjes heb ik ook al een keer gelegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb al vaker in struiken gelegen, vol achterop een geparkeerde auto fietsen.. Allemaal dat soort lompe fratsen
Ach ik zit er niet meequote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat ze lekker de tering krijgen, ik ga echt niet elke keer BOB'en
Is ook altijd t zelfde. Je word vet verkankerd wakker. Je voelt je zwaar kut. Gaat eten en douchen. Lamzakt heel de middag. En savonds heb je eigk toch best wel zin nog ff "rustig" ene te gaan drinkenquote:
Een maat van me kreeg dat nuchter voor elkaarquote:Op woensdag 2 december 2009 16:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb al vaker in struiken gelegen, vol achterop een geparkeerde auto fietsen.. Allemaal dat soort lompe fratsen
Danku!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef tliciouz het volgende:
Lau gefeliciteerd nog!Ik heb net 500 days of summer gekeken
Als ik echt verrot ben, dan eet en drink ik 's avonds pas voor het eerst.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is ook altijd t zelfde. Je word vet verkankerd wakker. Je voelt je zwaar kut. Gaat eten en douchen. Lamzakt heel de middag. En savonds heb je eigk toch best wel zin nog ff "rustig" ene te gaan drinken
Beschamende foto's.. ook zoiets waar er zat van in omloop zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bosjes heb ik ook al een keer gelegen.
Zitten slapen tegen een boom.
Een dame leuk vinden, die als je haar later terug ziet, toch niet zo leuk is.
Nog meer?
Bierbrilquote:Op woensdag 2 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bosjes heb ik ook al een keer gelegen.
Zitten slapen tegen een boom.
Een dame leuk vinden, die als je haar later terug ziet, toch niet zo leuk is.
Nog meer?
Oja! Een foto van dat ik in de bosjes lig, tegen de boom aan zit te slapen. Die goede ouwe tijdenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beschamende foto's.. ook zoiets waar er zat van in omloop zijn
Ik vond het echt een toffe film, vooral die stukjes er tussendoor.quote:
Ik vond haar echtquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
BierbrilNu ik erover denk: Ik vond die Duitse op de meet al
Kan je nagaan hoe je er nuchter over zou denken
Die willen we eerlijk gezegd best zienquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Oja! Een foto van dat ik in de bosjes lig, tegen de boom aan zit te slapen. Die goede ouwe tijden
Hahha, Jij gaat gehookt worden aan een of andere fugly breezah auf das meetquote:Op woensdag 2 december 2009 16:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
BierbrilNu ik erover denk: Ik vond die Duitse op de meet al
Kan je nagaan hoe je er nuchter over zou denken
True.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vond het echt een toffe film, vooral die stukjes er tussendoor.
Die bestaan niet meer die foto's...quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die willen we eerlijk gezegd best zien
Heb je ze wel beide gezien? En niet die Noren he, die waren sowiesoquote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vond haar echt.
Maar ik was dan ook nog nuchter.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben bijna klaar met toetsweek.Morgen Engels mondeling om 13.30 en vrijdag Engels toets.
En dan mag ik iets kopen voor mezelf.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hahha, Jij gaat gehookt worden aan een of andere fugly breezah auf das meet
Die zijn er niet in de Stairwayquote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hahha, Jij gaat gehookt worden aan een of andere fugly breezah auf das meet
Ja, ik vond ze niksquote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je ze wel beide gezien? En niet die Noren he, die waren sowieso![]()
Hmm.. eens denken .. miss post ik er zo wel 1quote:Op woensdag 2 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die willen we eerlijk gezegd best zien
Meetfoto's!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmm.. eens denken .. miss post ik er zo wel 1
Rest ook nog beschamende partypics?
Weet jij een toffe <18 plek dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:14 schreef mstr het volgende:
[..]
We moeten ook niet meer naar de Stairway gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |