Is wel zoquote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
'Echt leren rijden', kom op zeg.
Jij wilde zeggen dat je niet meer geleerd heb daarna?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
quote:
Dat is algemeen bekend.. Ga maar eens aan mensen vragen met een rijbewijs..quote:Op woensdag 2 december 2009 14:59 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik heb 'm in 1x gehaald zonder TTTquote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Ik hopelijk ook binnenkort, heb al vrijstelling voor speciale manoeuvres gekregenDus alleen nog netjes rijders bij examen
[..]
Dat is algemeen bekend.. Ga maar eens aan mensen vragen met een rijbewijs..
Welnee. Als je niet kan rijden slaag je niet. Het enige wat er gebeurt, is dat je ervaring opdoet in situaties die niet te oefenen zijn.quote:
Dus dan leer je écht rijden, want mensen in het verkeer zijn onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welnee. Als je niet kan rijden slaag je niet. Het enige wat er gebeurt, is dat je ervaring opdoet in situaties die niet te oefenen zijn.
Ja want ik heb mijn rijbewijs ook nog niet, klopt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Ik hopelijk ook binnenkort, heb al vrijstelling voor speciale manoeuvres gekregenDus alleen nog netjes rijders bij examen
[..]
Dat is algemeen bekend.. Ga maar eens aan mensen vragen met een rijbewijs..
Nogal ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan leer je écht rijden, want mensen in het verkeer zijn onvoorspelbaar.
Weet je wel wat je zegt gastquote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef KingGone het volgende:
[..]
Welnee. Als je niet kan rijden slaag je niet. Het enige wat er gebeurt, is dat je ervaring opdoet in situaties die niet te oefenen zijn.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij hebt een keer zoveel lessen gehad
Sst.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe. Mannen moeten altijd even die masculiniteit etaleren.
Het begrip 'écht rijden' is voor een ieder anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan leer je écht rijden, want mensen in het verkeer zijn onvoorspelbaar.
Kost me niets extra's. Krijg gewoon me rijbewijs voor vriendenprijsjequote:
Ik twijfel toch eraan..quote:
Serieus Kevin. Google kan masculiniteit niet eens vinden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Whehe. Mannen moeten altijd even die mannelijkheid etaleren.
Cheap excuusquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het begrip 'écht rijden' is voor een ieder anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |