Hay!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
HALLO GEFELICITEERD MET JE RAIBEWAIS
Kon dat al dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hay!
Thankyou.
Ik had gewoon 2 tussenuren, en toen ben ik supersnel naar het gemeentehuis gegaan om hem aan te vragen.
Hier stond het al in de computer.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Kon dat al dan?
Hier kan het altijd pas een dag later...
Nice.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier stond het al in de computer.![]()
11:30 geslaagd, 13:19 aangevraagd.
Maandag ben ik heel de dag in Utrecht.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet gewoon maandag bellen of ze hem al hebben, vaak hebben ze hem al 2 dagen eerder
Juist welquote:Op woensdag 2 december 2009 14:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maandag ben ik heel de dag in Utrecht.
En het heeft geen haast.
Ja, gewoon even ervaring opdoen hoe het is om te rijden zonder iemand die de hele tijd op je letquote:
Of mensen aanrijden. Ook een aanraderquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, gewoon even ervaring opdoen hoe het is om te rijden zonder iemand die de hele tijd op je let
Nee, niet echtquote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Of mensen aanrijden. Ook een aanrader
Hmm. Misschien. Maar in een automaat is alles 10x zo makkelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, gewoon even ervaring opdoen hoe het is om te rijden zonder iemand die de hele tijd op je let
Jullie hebben een automaat?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmm. Misschien. Maar in een automaat is alles 10x zo makkelijk.
Jordy, jij bent echt een kankeruser geworden.quote:
Boehoeee Do zijn levenswerk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy, jij bent echt een kankeruser geworden.
Je voegde al niet veel toe, maar het is nu echt een dieptepunt geworden als jij wat post.
Je zit in een auto en hij rijdt. Boeien of het een automaat is of schakel.quote:
Dan krijg je dus nooit mijn auto mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je zit in een auto en hij rijdt. Boeien of het een automaat is of schakel.
Nadeel is alleen dat ik na vandaag waarschijnlijk nooit meer schakel.
Dat je dat al überhaupt overwoogquote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan krijg je dus nooit mijn auto mee.
Lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan krijg je dus nooit mijn auto mee.
Hee.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur.
Beginnersgeluk.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hee.![]()
Wie heeft in één keer dr rijbewijs?
Schatje, als je het gehaald hebt, betekend het dat je de basisbeginselen onder de knie hebt.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hee.![]()
Wie heeft in één keer dr rijbewijs?
Anders verneuk je mijn versnellingsbakquote:Op woensdag 2 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig.
Al had mn moeder gewoon een schakel auto. Dan had ik nu geen probleem.![]()
'Echt leren rijden', kom op zeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Schatje, als je het gehaald hebt, betekend het dat je de basisbeginselen onder de knie hebt.
Écht leren rijden doen je pas na je examen, als je in je eentje gaat rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |