Wutquote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet wat op school. Ben nu in een virtuele builder een LEGO robotje in elkaar aan het zetten
Complete WIN. Maak eens een render straks?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet wat op school. Ben nu in een virtuele builder een LEGO robotje in elkaar aan het zetten
Ren.quote:
Kaashoofdquote:
Tofquote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik mag zaterdag Sinterklaas spelenmaar ik ben bang dat ik val
quote:
Voor de buren, die hebben een zoontje die nog gelooft, dus mag ik bonzen en dan HEEL HARD een trap op rennen, maar ik ben bang dat ik voor mijn eigen voeten ga lopenquote:
Je hebt geen polio ofzo toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor de buren, die hebben een zoontje die nog gelooft, dus mag ik bonzen en dan HEEL HARD een trap op rennen, maar ik ben bang dat ik voor mijn eigen voeten ga lopen
Hehe, vetquote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor de buren, die hebben een zoontje die nog gelooft, dus mag ik bonzen en dan HEEL HARD een trap op rennen, maar ik ben bang dat ik voor mijn eigen voeten ga lopen
Dat het voor een normaal persoon geen moeite moet zijn om een trap op te rennenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat heeft kinderverlamming met onhandigheid te maken?
Ohja, tuuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat het voor een normaal persoon geen moeite moet zijn om een trap op te rennen
Jamaar dan gelooft hij niet meer!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe, vet. Komt wel goed
, en anders ben je gewoon snel beneden
.
Dan zeg je dat je kwam kijken wie er zo hard bonktequote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jamaar dan gelooft hij niet meer!
Noortje.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:07 schreef Houniet het volgende:
Noortje., Apfel. en Rahl gaan op 19 december naar de GirlsLoveDJs Christmas Edition in Hotel Arena in Amsterdam.
Jullie staan op de gastenlijst (+ 1). Veel plezier.
Mja, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon aan de overkant van de tuinquote:Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je kwam kijken wie er zo hard bonkte
Dan zeg je dat je sinterklaas zag en snel ging kijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik woon aan de overkant van de tuin![]()
Ik ga naar m'n mam d'r werk, bai
moeten we weer een gesprek hebben op msn?quote:
Nee, dank je.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moeten we weer een gesprek hebben op msn?
jammerquote:
ja nou! ik wil een updeetquote:
Windows Update?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja nou! ik wil een updeet
Uitgespeeld. Done. Nu kan iedereen weer iets nuttigs gaan doen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Zeroku het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rld-of-warcraft.html
WTF.
Dan heb je écht écht écht geen leven!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Zeroku het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)rld-of-warcraft.html
WTF.
Ik had ongeveer de helft complete.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heb je écht écht écht geen leven!
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had ongeveer de helft complete.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan heb je écht écht écht geen leven!
Hay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |