Het is helemaal erg als je zegmaar genoeg geld heb en je dus weet dat het ook wel kan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar hb ik echt te veel last van. Dat iets zien en t moeten hebben![]()
Gefeliciteerdquote:
Gratzquote:
Qua koopziek zijn wel jaquote:
Dat ken ik jaquote:Op woensdag 2 december 2009 11:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal erg als je zegmaar genoeg geld heb en je dus weet dat het ook wel kan.
Succesquote:
En achteraf baal je want je had het geld beter ergens anders in kunnen stekenquote:
Dat ja!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En achteraf baal je want je had het geld beter ergens anders in kunnen steken
Moge gij veel ipods verkopen.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:01 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik kan het serieus niet geloven.
ik mag rijden in een auto.
Geen rijlessen meer. Geen geld van mijn spaarrekening.
Een rijbewijs. Ayea.
Ik heb elke vrijdag vrij, moar daar klaag ik toch niet overquote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Onorgineel het volgende:
Ik begin zowaar een hekel aan die roostervrije dag te krijgen, ik verveel me den pleuris
Moet je gaan werken. Luie flikkerquote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Onorgineel het volgende:
Ik begin zowaar een hekel aan die roostervrije dag te krijgen, ik verveel me den pleuris
Ik heb zoveel meer respect voor je nu ik weet dat je daar niet over klaagtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb elke vrijdag vrij, moar daar klaag ik toch niet over
Nee want heel vaak moet ik op de woensdag wel huiswerk maken, maar nu even niet. En er is niieemandquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je gaan werken. Luie flikker
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb zoveel meer respect voor je nu ik weet dat je daar niet over klaagt
Moet ?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee want heel vaak moet ik op de woensdag wel huiswerk maken, maar nu even niet. En er is niieemand
Ja en daarmee had ik het een en ander afgesproken, maar uiteindelijk moet ik ook naar de ortho en dat is precies op het midden van de dag waardoor ik dus niet weg kan, omdat het telkens net geen nut heeft zeg maarquote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet ?
Dan begin ik sowieso niet op mijn vrije dag![]()
En over dat laatste, mensen van je klas die ook vrij hebben ?
Ja das wel klote ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja en daarmee had ik het een en ander afgesproken, maar uiteindelijk moet ik ook naar de ortho en dat is precies op het midden van de dag waardoor ik dus niet weg kan, omdat het telkens net geen nut heeft zeg maar
Dat had ik nou net nodig, bedanktquote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja das wel klote ja.
Ik leef met je mee
En nu naar huis.
Adios
Tweakers.net meet?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef RenRen- het volgende:
Morgen gaat iedereen naar een adobefest
quote:
Tuurlijk, moet wat op school. Ben nu in een virtuele builder een LEGO robotje in elkaar aan het zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |