Dat kan niet met x-mass, want: geen pepernotenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Die kadootjes kunnen ook tijdens x-mass.
5 December is er zo een dope feest!
Ik vind het leukquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom viert iedereen nog sinterklaas!?
Ze dwingen me gewoon om alleen naar Sexy Mother Fuckers te gaan
Ik vind er niks aanquote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het leukLeuker dan kerst
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier zijn er maar 3 vrouwenWC's per verdieping, en een stuk of 10 mannenWC's
Bij dixons was t toch ehr?quote:
Trauma misschien?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:27 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan![]()
Vanaf het moment dat ik wist dat die gast niet bestond.
Weet niet waarom
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier zijn er maar 3 vrouwenWC's per verdieping, en een stuk of 10 mannenWC's
Jij bent zeker zo'n management/economie pikkie?quote:
Recht.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Jij bent zeker zo'n management/economie pikkie?
Dat bedoel ik dusquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n management/economie pikkie?
Tot hoe laat moet je arbeiters?quote:
Wat bij je past is het best. Denk ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is beter.Een baan waar je elke week terecht kunt en zo een vrij stabiele 2-300 euro per maand krijgt.
Je moet dus uren maken en je krijgt weinigEen baan waar je niet zovaak terecht kunt. Vaak maar 4 dagen per maand. En dan ook nog eens onmogelijke tijden. Echter met die 4 dagen verdien je wel 350 euri.
Ik zit nu met dat laatste
Succes dan enzoquote:
Ik dacht er toevallig echt NET over naquote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is beter.Een baan waar je elke week terecht kunt en zo een vrij stabiele 2-300 euro per maand krijgt.
Je moet dus uren maken en je krijgt weinigEen baan waar je niet zovaak terecht kunt. Vaak maar 4 dagen per maand. En dan ook nog eens onmogelijke tijden. Echter met die 4 dagen verdien je wel 350 euri.
Kerstmarktenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trauma misschien?
Ik vind het hartstikke leuk, heb het altijd leuk gehad met sinterklaas, enige keer dat mijn vader me aandacht gafKerst vind ik een kutfeestdag, enige leuke vind ik kerstmarkten.
En rustirondjes en en en en lekkere dingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kerstmarktendan is het koud en dan zo lopen en lopen en dan zo hot coco
dit dusquote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat bij je past is het best. Denk ik.
iddquote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En rustirondjes en en en en lekkere dingen.
Hmm. ik vond die kadootjes niet altijd even zinnig. ik krijg liever 1 kadootje waar ik echt wat aan heb dan 5 dingen die ik misschien nooit ga gebruikenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Trauma misschien?
Ik vind het hartstikke leuk, heb het altijd leuk gehad met sinterklaas, enige keer dat mijn vader me aandacht gafKerst vind ik een kutfeestdag, enige leuke vind ik kerstmarkten.
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kerstmarktendan is het koud en dan zo lopen en lopen en dan zo hot cocogluhwein en Jägermeister
Ligt aan de jobomschrijvingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:33 schreef BurnaBoy het volgende:
quote:
Dat dus! mijn moeder helemaal blij met gluwijnquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Die duitsers weten wel hoe ze het aan moeten pakken
In oktober ookquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben wel tevreden. Maar soms zijn er ook maanden waar je geen geld krijgt omdat je simpelweg niet kunt werken.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat bij je past is het best. Denk ik.
Duitsersquote:Op woensdag 2 december 2009 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Altijd een bedrag van ong 500 hebben staan voor onverwachte uitgavenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja ik ben wel tevreden. Maar soms zijn er ook maanden waar je geen geld krijgt omdat je simpelweg niet kunt werken.
En soms heb je maanden dan krijg je 700 op je bank rekening. Eigenlijk wil ik allebei alleen dan bij hetzelfde bedrijf. Want dat loon is verrekte goed. (als 19 jarige dan eeh)
Je bedoelt voor leuke dingen die je tegenkomt en gewoon moet hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Altijd een bedrag van ong 500 hebben staan voor onverwachte uitgaven
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus! mijn moeder helemaal blij met gluwijn
quote:
Daar hb ik echt te veel last van. Dat iets zien en t moeten hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt voor leuke dingen die je tegenkomt en gewoon moet hebben.![]()
Zo ben ik dan
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar hb ik echt te veel last van. Dat iets zien en t moeten hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |