Zo voelt het dusquote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ah fijn, blaasontsteking
Die heeft ook nooit zin om op te staan... En dan is ze eindelijk opgestaan, moet ze 10 minuten later weerquote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo?
Tis ook niet dat ik het niet op kan houden tot 5 uur.
Maar het voelt nu net alsof ik een blaasontsteking heb
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heeft mn halve klas gezopen gisterAls iemand niest of kucht gaan ze allemaal klagen
Oh, neuh, zo ben ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die heeft ook nooit zin om op te staan... En dan is ze eindelijk opgestaan, moet ze 10 minuten later weer
Hier zijn er maar 3 vrouwenWC's per verdieping, en een stuk of 10 mannenWC'squote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef Renesite het volgende:
Op de ene plek op de Hanze zijn er 3 toilethokken zo goed als naast elkaar, en op een andere plek moet je eerst de halve marathon lopen
lekker stomquote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier zijn er maar 3 vrouwenWC's per verdieping, en een stuk of 10 mannenWC's
Dara zijn dinsdagen voorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heeft mn halve klas gezopen gisterAls iemand niest of kucht gaan ze allemaal klagen
Beetje achterlijk. Maar inderdaad, op drukke plekken zjin er hier 2 toiletten per hok, en waar het doorgaans uitgestorven is kan je skeeleren in zo'n zaal.quote:
Zou hier logisch zijn.. Veel meer kerels dan vrouwtjes.quote:
ICTquote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou hier logisch zijn.. Veel meer kerels dan vrouwtjes.
Was vroeger hier ook zo, daarom is het nogsteeds zoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou hier logisch zijn.. Veel meer kerels dan vrouwtjes.
Ehm, technische afdelingquote:
quote:
Ik ga cadeautjes uitpakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom viert iedereen nog sinterklaas!?
Ze dwingen me gewoon om alleen naar Sexy Mother Fuckers te gaan
Die kadootjes kunnen ook tijdens x-mass.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga cadeautjes uitpakkenEn Chineze rijsttafel eten met o.a. grote garnalen, tjap tjoi en zo
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |