Graag gedaanquote:
Keisimpelquote:Op woensdag 2 december 2009 10:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Medeleven
Ik heb het ook over een maand ofseu ;')
Nee, je moet 2 dagen van te voren oidquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Graag gedaan
En op het allerlaatste moment afbellen kan toch niet?
6 uurtjes ff doorgenomen op een mdidag, de dag ervoor. 3 foutquote:
Bij ons 24 uur van tevoren anders kost het je geldquote:Op woensdag 2 december 2009 10:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, je moet 2 dagen van te voren oid
MEESTAL
Ze heeft het er maar mee te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Graag gedaan
En op het allerlaatste moment afbellen kan toch niet?
Oh, maar ik moet niet naar de orthoquote:Op woensdag 2 december 2009 10:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Bij ons 24 uur van tevoren anders kost het je geld
Ik heb een belangrijke schoolopdracht die ik alleen vandaag uit kan voeren, dus het gaat gewoon niet anders. Wist ik eerder nietquote:
Achzoquote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, maar ik moet niet naar de ortho
Succes met die opdrachtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een belangrijke schoolopdracht die ik alleen vandaag uit kan voeren, dus het gaat gewoon niet anders. Wist ik eerder niet
iddquote:
Nee, dat snap ikquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Onorgineel het volgende:
Mja ik heb er nu geen 40 euro voor over om niet naar de ortho te gaan
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef Onorgineel het volgende:
Maar dat hoerending mag er gelukkig wel bijna uit
Je lijkt wel een vriendin van mequote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet naar de wc, maar dan moet ik opstaan
Hoezo?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vriendin van me
Naar de wc moeten als je zo lekker in je bed ligtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet naar de wc, maar dan moet ik opstaan
Ah fijn, blaasontstekingquote:Op woensdag 2 december 2009 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo?
Tis ook niet dat ik het niet op kan houden tot 5 uur.
Maar het voelt nu net alsof ik een blaasontsteking heb
Oh, dan ga ik weer verderslapenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Naar de wc moeten als je zo lekker in je bed ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |