Mijn oma is een piratenvrouwquote:
Mwehehe, ogen laserenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn oma is een piratenvrouw! (oog is gisteren gelaserd
)
wtfquote:Op woensdag 2 december 2009 10:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehehe, ogen laseren
Ging mijn moeder doen hierzo, en waren ze halverwege met oog 2, viel het apparaat uitHebben ze haar met chocolademelk op een taxi gezet naar Amsterdam met een briefje en zijn ze daar verder gegaan
Geen flauw idee wie t isquote:Op woensdag 2 december 2009 10:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vaker gezien? Ken je haar wel verder dan? Stel dat ze uiteindelijk zo'n irritant bitchy karakter heeft ofzo
Ja, het moest toch afgemaakt wordenquote:
Whehehequote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het moest toch afgemaakt wordenEn toen ging die taximan haar helemaal begeleiden want ze was stekeblind
ogen afgetapet enzo
Mja iddquote:Op woensdag 2 december 2009 10:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, het moest toch afgemaakt wordenEn toen ging die taximan haar helemaal begeleiden want ze was stekeblind
ogen afgetapet enzo
Oh, ik bedoel Renequote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hoezo voor heim?
PS
AMEN
http://www.uncrate.com/men/cars/sedans/2011-audi-a8/
Dat is kut, dan moet het idd.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe!
Mijn oma heeft staar op 1 oog, dus het was puur medisch.
Mja, die moeten ook werkenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mja idd
dat is wel heel ergDan had ik iemand van het personeel meegestuurd
idd. In fucking Drachtenquote:
Ik hebt ook handjes jwt.quote:
Wist ik veel dat jij er wasquote:Op woensdag 2 december 2009 10:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
idd. In fucking Drachten!
[..]
Ik hebt ook handjes jwt.
frieslandddquote:
Een jaartje niet geweest, maar het is wel weer gezellig hierquote:
Kanquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een jaartje niet geweest, maar het is wel weer gezellig hier!
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een jaartje niet geweest, maar het is wel weer gezellig hier!
quote:
Hoor je dat niet zelf in de gaten te houdenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:48 schreef Onorgineel het volgende:
Jeej moeder meld even op de laatste dag dat ik vandaag naar de ortho moet in plaats van volgende week terwijl ik vandaag eigenlijk al volgeplanned had
Nee ze had hem verzet ofzo snap ook niet waaromquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hoor je dat niet zelf in de gaten te houden?
voor de wc-bril en kroketten?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee ze had hem verzet ofzo snap ook niet waarom
'T is watquote:Op woensdag 2 december 2009 10:52 schreef Tazar_Yoot het volgende:
LAU IS TROUWENS NUUUUUUU AAN HET RIJDEN![]()
Ik neem aan dat ze die auto theorie nu wel heeft gedaan.
Neeee, afbellenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor de wc-bril en kroketten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |