Koop dan n andere, want vind dat zon landcruiser toch echt de uitstraling heeft van n stoeptegel, en dat voor zoveel $$quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zou eerder een Landcruiser V8 TDI kopen dan een Ferrari
Leuk, maar dan wil ik je nog wel eens n auto van 2 ton zien leasen op de zaakquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Video en fotografie. Plus het organiseren van workshops op scholen.
Video verdien ik aardig mee en eveneens de workshops.
Wat moet ik dan kopen? Zo'n pauper X5 of Cayenne? Een Landcruiser is tenminste nog een echte offroader.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Koop dan n andere, want vind dat zon landcruiser toch echt de uitstraling heeft van n stoeptegel, en dat voor zoveel $$
Same, al helemaal in de SC heb ik zoiets van stfu en zeik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kap eens met dat grammargezeik, ik vindt dat irritand
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
kap eens met dat grammargezeik, ik vindt dat irritand
Neemt niet weg dat je gewoon zoiets hebt van SU met mensen die erover klagenquote:
ook wel een dikke bakquote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat moet ik dan kopen? Zo'n pauper X5 of Cayenne? Een Landcruiser is tenminste nog een echte offroader.
haha ze is zo onverstoorbaar aan het muziek luisterenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeg dr ff dan "respect, jij maaisje voor die discman" van x3ro van fok!
Leasen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk, maar dan wil ik je nog wel eens n auto van 2 ton zien leasen op de zaak
Gewoon onderbrekenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
haha ze is zo onverstoorbaar aan het muziek luisteren
Sorry, de taalnazi uithangen zit me in de genen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je gewoon zoiets hebt van SU met mensen die erover klagen
ow dus dat is die gullwing remake zegmaar dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer je de oude Gullwing kent herken je m ook meteen
Rofl, je bent je volgens mij echt niet bewust hoe tereinwaardig die Cayenne's en Touaregs eigenlijk zijn met juiste banden etcquote:Op woensdag 2 december 2009 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat moet ik dan kopen? Zo'n pauper X5 of Cayenne? Een Landcruiser is tenminste nog een echte offroader.
Probeer maar te onderdrukkenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sorry, de taalnazi uithangen zit me in de genen.
300sl gullwingquote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ow dus dat is die gullwing remake zegmaar dan.
* BurnaBoy zoekt even op Gullwing![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Rofl, je bent je volgens mij echt niet bewust hoe tereinwaardig die Cayenne's en Touaregs eigenlijk zijn met juiste banden etc
quote:
Uhu, maarja, heeft wel het interieur van een auto van 10k euro en vanbuiten is t niet gek veel beter.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]... Landcruiser pwned ze toch wel.. Een Range Rover komt in de buurt.
Heel nice.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooiste mercedes(vind ik) staat er niet tussers
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |