Vind ook al die modellen op elkaar lijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Jezus wat zijn Lamborghini's vierkant.
De mooiste Mercedessen worden ook niet meer gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mooiste mercedes(vind ik) staat er niet tussers
[ afbeelding ]
Hoewel de reïncarnatie van de Gullwing 300sl wel briljant is gewordenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De mooiste Mercedessen worden ook niet meer gemaakt.
Voor jouquote:Op woensdag 2 december 2009 15:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik blijf bij een Volvo 850.. En voor de hobby een oude offroader ofzo
Wanneer het over dit soort zaken gaat realiseer ik me altijd dat ik in het verkeerde huishouden ben geborenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
hier rijdt ik over enkele jaren in
De W114 serie vind ik het mooistequote:Op woensdag 2 december 2009 15:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoewel de reïncarnatie van de Gullwing 300sl wel briljant is geworden
Dat is een S70quote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor jou![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vindt ik niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:25 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
hier rijdt ik over enkele jaren in
Opvolger van 850, vind ik t zelfdequote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is een S70... Maar alsnog een prima auto
...
Geluid daarentegen is welquote:Op woensdag 2 december 2009 15:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die vindt ik niet helemaal hoor.
Net iets te,
Wanneer ga ik nou in jouw zusje roeren?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:29 schreef Hyman het volgende:
Ik ga vanmiddag ook weer in de versnellingsbak roeren
Moet je wachten tot de meetquote:Op woensdag 2 december 2009 15:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer ga ik nou in jouw zusje roeren?
Ik ben niet rijk geboren hoor, maar mijn zaak draait goed dus over enkele jaren is het mogelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer het over dit soort zaken gaat realiseer ik me altijd dat ik in het verkeerde huishouden ben geboren
Ik ben niet arm geboren maar Ferrari opeisen voor het slagen ofzo zit er toch echt niet inquote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk geboren hoor, maar mijn zaak draait goed dus over enkele jaren is het mogelijk
Zeg dr ff dan "respect, jij maaisje voor die discman" van x3ro van fok!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef -SG- het volgende:
haha er zit hier gewoon een meisje in de trein met een discmanhoe oldskool!
Wanneer je de oude Gullwing kent herken je m ook meteenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Die Mercedes SLS AMG ziet er ook wel nice uit
Video en fotografie. Plus het organiseren van workshops op scholen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben niet arm geboren maar Ferrari opeisen voor het slagen ofzo zit er toch echt niet in
Wat heb je voor zaak dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |