Middagquote:
zie post hierbovenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
En zoveel verdien je volgens mij niet eens.
Je bent zo'n goede verkoper TY, klasse hoor.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik verdien nu bijna hetzelfde als jou Lauals ik zo doorga.
al die premies enzo
Hij heeft nog niet eens een foto laten zien van z'n Corsa, dus het is maar de vraag of ie er uberhaupt eentje heeft.quote:
Wij nemen ook de laptop wel eens mee in de otoquote:
Ja. Voor de eerste maand. Nu niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij heeft een Opel Corsa gekocht.
Nu een Opel Tigra?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Voor de eerste maand. Nu niet meer.
Doe je netjes voor in een winkel.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik zit op 8.20 ongeveer nu. maar dat gaat omhoog nog..
sarcasmquote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent zo'n goede verkoper TY, klasse hoor.
Jij gaat elke maand een andere auto kopen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Voor de eerste maand. Nu niet meer.
Do it!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef Tijgertje. het volgende:
Oh! Kev. Mn werk zoekt op dit moment niemand.
Maar als ze weer iemand zoeken zorg ik voor een sollicitatiegesprek oké?
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef DrDarwin het volgende:
Stap in je auto met je verse rijbewijs en rij naar Parijs.
Zorg dat je daar in de spits op de periferique terecht komt.
Liever niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef DrDarwin het volgende:
Een eigen auto is sowieso iets wat niet bepaald nodig is voor mij. Kan relaxte bak van pa lenenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet eens een foto laten zien van z'n Corsa, dus het is maar de vraag of ie er uberhaupt eentje heeft.
No Problemo. Ik houd je gewoon in gedachte.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Do it!Maar het kan zijn dat ik dan al iets anders heb. Maar graag. Beetje vast HTML/CSS klussen voor money kan geen kwaad
Zeg ik dat? Ohnee. Leesbril.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij gaat elke maand een andere auto kopen?
De auto van m;n ouders is van 's ochtends vroeg tot half 6 weg, dus heb ik niet veel aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een eigen auto is sowieso iets wat niet bepaald nodig is voor mij. Kan relaxte bak van pa lenen
Koopauto van mezelf zou puur hobby worden
Beetje zelfde idee als die turk uit PTA?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij gaat elke maand een andere auto kopen?
Die Turquaz was zonder rijbewijs naar Parijs gereden voor dagtripjequote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef DrDarwin het volgende:
Die gast is echt baasquote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee als die turk uit PTA?
Gisteren auf stappers geweest?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Schieganger het volgende:
Ugh, ik voel me echt like shit vandaag.
Een vraag waar je, als je een beetje logisch nadenkt, zelf op kan antwoorden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het was een vraag. Geen conclusie. Lezen.
Kvind m vrij pauperquote:Op woensdag 2 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die gast is echt baas![]()
Zijn topics altijd steevast tvp
Zijn manier van dingen modificeren en repareren is te grappig voor woorden.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kvind m vrij pauper..
Nu even bassen
Wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:13 schreef KingGone het volgende:
[..]
Een vraag waar je, als je een beetje logisch nadenkt, zelf op kan antwoorden.
Taco hoest?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh, ben denk ikz iek aan het worden.
Neuh, ik ben immuum daarvoor. Gewoon een beetje koorts.quote:
vrouwen...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Altijd de ander de schuld geven, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |