Ik dacht dat je Kevin wel langer dan vandaag konquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus Kevin. Google kan masculiniteit niet eens vinden.
Doe normaal.
Ah. Dankje.
Het woord bestaat geloof ik halfquote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Serieus Kevin. Google kan masculiniteit niet eens vinden.
Doe normaal.
Ah. Dankje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het begrip 'écht rijden' is voor een ieder anders.
Making words up on-the-fly.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Kevin wel langer dan vandaag kon
'muscularity'quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het woord bestaat geloof ik halfIk zocht een andere vorm van masculine
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik hou van mn werkIk hou van geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jordy, je kraamt zoveel onzin uitquote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef KingGone het volgende:
[..]
Goed tegenwoord. Ik had niets anders verwacht.
Voor de één zal het begrip meer betrekking hebben op seks ende erotische handelingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:05 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het begrip 'écht rijden' is voor een ieder anders.
Vind je t gek, met je dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef KingGone het volgende:
[..]
Goed tegenwoord. Ik had niets anders verwacht.
Laat hem maar, hij heeft een Opel Corsa gekocht.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Voor de één zal het begrip meer betrekking hebben op seks ende erotische handelingen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik hou van mn werkMoest jij niet tot 6 werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Dat is juist het leuke er aanquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Jongens. Dit is echt een discussie zonder eind.
En zoveel verdien je volgens mij niet eens.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dat is ook de enige reden dat ik hier werk Lau
MONEY MONEY MONEY
Precies.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, jij iig wel en dat is het belangrijkst.![]()
[..]
Laat Inspector Gadget lekker
Zijn net de leukste discussiesquote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef Tijgertje. het volgende:
Jongens. Dit is echt een discussie zonder eind.
Hij gaat zijn iMac erin bouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat hem maar, hij heeft een Opel Corsa gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |