1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ga naar het F&F subforum.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:11 schreef trovey het volgende:
Ik weet niet hoe je het moet doen, gewoon de OP kopieren in de nieuwe?
als je de programma's van overdag voor de derde keer ziet, is het bedtijdquote:Op woensdag 2 december 2009 01:12 schreef trovey het volgende:
Gatver....weer die neuzelaar bij Pauw en Witteman.....(herhaling).
Chez Druzhnik!quote:Op woensdag 2 december 2009 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
nightshift, tha zwabbah style yo![]()
oh enne:
nieuwe kabouter wesley
Het slaat ook werkelijk nergens opquote:Op woensdag 2 december 2009 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
nightshift, tha zwabbah style yo![]()
oh enne:
nieuwe kabouter wesley
Nopequote:Op woensdag 2 december 2009 01:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Het slaat ook werkelijk nergens op
1. journaalquote:Op woensdag 2 december 2009 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je de programma's van overdag voor de derde keer ziet, is het bedtijd![]()
heb hem hier 's nachts altijd op discovery staan, was eerst comedy central maar er zijn steeds minder leuke series
De "commercieelen" sla ik sowieso al over bij het zappen. Ik ga regelrecht van 3 naar 12 toe. Ik vind het wel prima.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:29 schreef trovey het volgende:
[..]
1. journaal
2 herhaling netwerk/2 vandaag, man bijt hond
3. herhaling DWDD en iets met sport![]()
RTL4: laat maar![]()
RTL5: idem
RTL7 zucht
SBS6: Popstars![]()
Net 5:![]()
Veronica:![]()
Ach, wat hebben we toch veel gewonnen met de commercielen erbij
Ho ho, en ik dan met mijn superslow internet....ik ga nog elke dag mijn enen en nullen zelf ophalen met paard en wagenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
sowieso vind ik dat we tv in zijn huidige model beter kunnen afschaffen
internetstreams in hoge kwaliteit ftw
En dat dan wel via een een mooi LCD/LED scherm van minmaal een meter doorsnee.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:34 schreef DeZwabber het volgende:
sowieso vind ik dat we tv in zijn huidige model beter kunnen afschaffen
internetstreams in hoge kwaliteit ftw
ja dat moet dus anders, ipv kabel tv internet tvquote:Op woensdag 2 december 2009 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ho ho, en ik dan met mijn superslow internet....ik ga nog elke dag mijn enen en nullen zelf ophalen met paard en wagen
is inderdaag een mpeg 2 stream, maar het hele kijken wanneer je wilt concept zit ik op te wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat dan wel via een een mooi LCD/LED scherm van minmaal een meter doorsnee.
(Is digitale TV al eigenlijk niet een stream? Je kunt hem alleen niet kijken op een moment dat het jou uitkomt)
Oh heerlijk, we zitten in Digitaalquote:Op woensdag 2 december 2009 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is inderdaag een mpeg 2 stream, maar het hele kijken wanneer je wilt concept zit ik op te wachten
als er iamand bekend is met linux, een systeem als het repositories systeem zou briljant zijn
Toch niet alweer wegquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:59 schreef DeZwabber het volgende:
nou het feit dat je er je computer mee bediend is hetzelfde, voor de rest houd het op
komt er op neer dat voor bijv. ubuntu (versie van linux) repositories heeft, oftewel een lijst van adressen waar handige programma's op staan
aan die lijst kan je ook zelf adressen toevoegen
als je vervolgens dit doet:
[ link | afbeelding ]
dan kan je dus heel veel programma's standaard downloaden
en als ze er niet instaan, kan je ze er bij zetten.
[ link | afbeelding ]
dit zijn de links waar de programma's opstaan, en je kan zelf er links bijzetten.
in windows termen, stel je voor, je hebt in je start menu een menu zitten (net als programma;s bijvoorbeeld)
en als je daar op klikt zie je alle netten, en programma's die je kan kijken
en als je net er niet bijzit, kan je er zelf een "net" bijzetten
eigenlijk net als rss-feeds in je browser, alleen dan in je " windows" ingebouwd zeg maar
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
nou heb ik zo mijn best gedaan om het simpel uit te leggen, zelfs screenshots gemaakt
dan hoef je de rest niet te snappenquote:in windows termen, stel je voor, je hebt in je start menu een menu zitten (net als programma;s bijvoorbeeld)
en als je daar op klikt zie je alle netten, en programma's die je kan kijken
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
begrijp je dit wel?
[..]
dan hoef je de rest niet te snappen
quote:
10 eeuwen geleden misschien!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:37 schreef trovey het volgende:
JJH....laat me niet in de steek....ik ben nog wel interessant voor het andere geslacht[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
10 eeuwen geleden misschien!
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
......................[ afbeelding ]
Maar ik jou wel gelokt![]()
Als is de aanvulling nog zo snel D_K achterhaalt het origineel wel!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 02:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Als is de aanvulling nog zo snel D_K achterhaalt het origineel wel!
Je kleinzoon? Ha, mocht je willen meis! Ik kon de bastaard-achterkleinzoon van je achterkleindochter zijn!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
Zwabber mag ik voorstellen....de Kardinaal....mijn kleinzoon (althans dat denkt hij
Zeg we zijn geen muizen...zo snel gaan de generaties nou ook weer nietquote:Op woensdag 2 december 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kleinzoon? Ha, mocht je willen meis! Ik kon de bastaard-achterkleinzoon van je achterkleindochter zijn!
Je bedoelt te traag? Volgende keer beter ouwe!quote:
Te snel...'s nachts ga ik als de turbo....'s morgens als een natte vaatdoekquote:Op woensdag 2 december 2009 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt te traag? Volgende keer beter ouwe!
Meis hoe jij je laat berijden en in welk tempo dat is dat hoef ik niet te weten, met je natte vaatdoek!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Te snel...'s nachts ga ik als de turbo....'s morgens als een natte vaatdoeken ja dit moment beschouw ik als nacht
Zeg....ik heb de corrigerende tik nog niet uitgeband hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 03:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meis hoe jij je laat berijden en in welk tempo dat is dat hoef ik niet te weten, met je natte vaatdoek!
Je wil weer gewoon aan mijn billekes zitten! Je bent zo doorzichtig!quote:Op woensdag 2 december 2009 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg....ik heb de corrigerende tik nog niet uitgeband hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je wil weer gewoon aan mijn billekes zitten! Je bent zo doorzichtig!
Ik trakteer jullie even...op mijn kostenquote:
Een cricket bat?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Met deze wel ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oma houdt van ouderwetse opvoedmethodes....geen gezeik met gesprekken voeren met kinderen van twee jaar...OK cricketbat is wellicht een beetje heftig maar dat moet jouw gespierde kontje wel kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cricket bat?![]()
Oma houdt wel van BDSM?
Je hebt al jaren de kracht niet meer om een fatsoenlijke klap uit te delen! Pas maar op dat je niet een heupje breekt als je met dat ding staat te zwaaien!quote:Op woensdag 2 december 2009 03:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Oma houdt van ouderwetse opvoedmethodes....geen gezeik met gesprekken voeren met kinderen van twee jaar...OK cricketbat is wellicht een beetje heftig maar dat moet jouw gespierde kontje wel kunnen hebben.
Ik mep nog prima.......quote:Op woensdag 2 december 2009 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt al jaren de kracht niet meer om een fatsoenlijke klap uit te delen! Pas maar op dat je niet een heupje breekt als je met dat ding staat te zwaaien!
Kim Hollandquote:Op woensdag 2 december 2009 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
dus, komt net in een programma over haaien een dokter voorbij, een bioloog die onderoek doet naar haaien
een grijze en bijna kale vent in zijn 50tiger jaren, genaamd dr. kim holland
quote:
Ja, voor iemand uit de categorie super-mastodonten-klasse voor 65+ misschien!quote:
Hard genoeg voor jou...wandelende kleerhangerquote:Op woensdag 2 december 2009 03:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, voor iemand uit de categorie super-mastodonten-klasse voor 65+ misschien!
Ik zo'n vermoeden dat ik meer kans maak om te overleven als je me gaat slaan dan als je op me gaat zitten!quote:Op woensdag 2 december 2009 03:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Hard genoeg voor jou...wandelende kleerhanger, bewijs maar eens dat het anders is
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zo'n vermoeden dat ik meer kans maak om te overleven als je me gaat slaan dan als je op me gaat zitten!
Gevoelig snaartje? Ach, een kamerolifantje past in sommige interieurs best!quote:Op woensdag 2 december 2009 04:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Nooit over de weegschaal beginnen....hel erg fout bij een vrouw of ze nu 50 of 500 kg
weegt. Jij gaat het niet maken bij de vrouwtjes....
I.t.t. jou heb ik nog de tijd om die ervaring op te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 04:06 schreef trovey het volgende:
Is bij elke vrouw een gevoelig snaartje....kom je wel achter als je wat meer ervaring hebt met de dames jochie. Zeg Zwabber en Kardinaal en wie er nu nog aanwezig zijn...ga nu slapen...
en slaap ze als je er aan toe bent. Spreek jullie wel weer.
wow, vrolijk?quote:
Holy fuck, je zult maar naast zoiemand wakker wordenquote:
Of mee moeten werken tegen 7-enen klets ik de oren van je hoofd hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 07:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Holy fuck, je zult maar naast zoiemand wakker worden![]()
Nou ja, ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 2 december 2009 07:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of mee moeten werken tegen 7-enen klets ik de oren van je hoofd hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 07:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook welik ben niet voor niets om 6.30 vaak al online
![]()
Ik lees eigenlijk tegenwoordig niet echt meer terug, da's bijna niet te doen vaak. Alleen mis je soms wel eens bepaalde mededelingen maar ja, dat is niet te voorkomen helaasquote:Op woensdag 2 december 2009 08:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat dus, wat een fijne gesprekken weer deze nacht.
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk tegenwoordig niet echt meer terug, da's bijna niet te doen vaak. Alleen mis je soms wel eens bepaalde mededelingen maar ja, dat is niet te voorkomen helaas
Ik gebruik andere pagina indelingen, dus dat zegt me nietsquote:Op woensdag 2 december 2009 08:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb alleen pag 1,2 en 3 gelezen omdat ik hierboven echt dacht van euhh?
Ga je nu pas douchen? Ik zit alweer op mijn werkquote:
We hebben het wel geprobeerd maar we hebben niet de goeie speldjes dus is ze met losse haren naar school gegaan. Vanmiddag even weer proberen.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:53 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Is het nog gelukt met de haren van de stiefdochter Maes?
En hoe is het met de spieren van Nieslief?
Ik hoop dat oma snel komt. Arme Nies, de mininiesjes waren natuurlijk blij dat er een nieuwe dag was en waren vergeten dat mama Nies au heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef nieslief het volgende:
Nieslief werd vanmorgen wakker van een stel heel lieve jongetjes die heerlijk op haar nek en schouder aan het dansen waren![]()
Je kunt je voorstellen dat die twee heeeeeel snel de kamer uitgebonjourd zijn.![]()
Manlief heeft ze voor me aangekleed (luiersverschoneneniseencrime)
Nu wacht ik in pyama en ochtendjas op oma die komt helpen vandaag dan kan ik even een half uurtje onder een warme douche staan zonder zorgen.
Dat vergeten die mininiesjes de hele dag en vandaag is hun vrije dag dus vandaar dat oma komt. Niesje heeft ze niet helemaal onder controle momenteel.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop dat oma snel komt. Arme Nies, de mininiesjes waren natuurlijk blij dat er een nieuwe dag was en waren vergeten dat mama Nies au heeft.
Niet dat ik op zo'n manier wakker wordt, of dat er anderszins iets aan me te merken is.. Ik ben ook meer een avondmens dus als ik er vroeg (*) uit moet pep ik mezelf een beetje op, beter dan de dag "quote:Op woensdag 2 december 2009 07:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Holy fuck, je zult maar naast zoiemand wakker worden![]()
Leuk wat ga je allemaal kopen?quote:
Afspraken gemaakt...'s nachts een vrouw overdag een vrouw!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Nies heeft een auto-ongeluk gehad Cat, buiten haar schuld. Maar heeft daar wel flinke spierpijn aan overgehouden.
Jij moet ook meteen flink aan de bak trouwens, net terug van vakantie!
Trovey, jij bent er vroeg bij voor jouw doen!
Arme Nies! Stomme andere automobilist.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Nies heeft een auto-ongeluk gehad Cat, buiten haar schuld. Maar heeft daar wel flinke spierpijn aan overgehouden.
Jij moet ook meteen flink aan de bak trouwens, net terug van vakantie!
Trovey, jij bent er vroeg bij voor jouw doen!
Goedquote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Q'tje, hoe is het met jou vandaag?
Jij ziet er uitgerust uit.quote:
Schijn bedriegtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Jij ziet er uitgerust uit.![]()
*negeert luciferhoutjes tussen de oogleden*
Of dat ik lekker ergens mag liggen nixenquote:Gisteren om deze tijd werd ik van top tot teen gemasseerd en nu zit ik op het werk. Kan de tijd een dagje terug please?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedaf en toe kleine krampjes. Maar verder geen last.
Paracetamol
Hoest met morrie dan?
Hier prima. Moet wat meer gaan eten, maar dat lukt nog niet zo best. Verder alles prima!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat de mollen helpen Q.
Hoe is het met morrie idd? Nog steeds met minimor?
Mor, wel goed eten hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
Hier prima. Moet wat meer gaan eten, maar dat lukt nog niet zo best. Verder alles prima!
Dat dus!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Mor, wel goed eten hoorJe zit daar op de FFSC baby te broeden
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Cat22 het volgende:
Dikkeop de pijnlijke plekken! (mits boven de gordel)
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Mor, wel goed eten hoorJe zit daar op de FFSC baby te broeden
Jah, weet ik veel waar dat arme kind geraakt is! En sinds dit weekend pas ik nog beter op mijn woorden.quote:
Misschien wat vaker kleinere tussendoortjes. En dan voedzame dingen die niet zwaar op de maag liggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik eet wel gewoon, maar ben nooit een flinke eter geweest, en gewicht gaat er nog steeds met kleine beetjes af. Dus ik moet misschien voedzamer eten ofzo, ff overleggen met de verloskundige maandag.
Nee Draakje kon nog steeds alleen maar vloeibaar voedsel verdragen begreep ik van de week.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, weet ik veel waar dat arme kind geraakt is! En sinds dit weekend pas ik nog beter op mijn woorden.![]()
Morrie: goed eten hoor! Je pinda moet groeien en bloeien.
Hoest met Draakje trouwens? Kan die alweer wat meer binnen houden?
Arm draakje.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Draakje kon nog steeds alleen maar vloeibaar voedsel verdragen begreep ik van de week.
Sneu he?Hoop dat dat snel verandert.
Ik eet vanavond slagroomtaart![]()
Kregen net een Sinterklaastaart van de baas. Mjammie!
Ik heb het leuk gehad.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Pagan het volgende:
Hallo allemaal, alles goed hier? Cat, heb je het leuk gehad, vertel, vertel....
Gisteren wat het hier prachtig weer, heerlijk met Strega wezen wandelen, foto's gemaakt en genoten van de natuur. Vandaag is het grijs en mistig en koud, bah.
Maar ik heb niet meer honger dan 3 keer per dag een maaltijd en 's avonds nog eventueel. Er zit misschien in m'n hoofd ook iets niet helemaal lekker, dat weet ik niet, maar ik weet nu echt niet hoe ik dat moet doen.. Suf he? En zo klein ook naast Draakjes misselijkheid en nog steeds niets kunnen eten.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien wat vaker kleinere tussendoortjes. En dan voedzame dingen die niet zwaar op de maag liggen.
Trek je niks van draakje aan hoor (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op woensdag 2 december 2009 12:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar ik heb niet meer honger dan 3 keer per dag een maaltijd en 's avonds nog eventueel. Er zit misschien in m'n hoofd ook iets niet helemaal lekker, dat weet ik niet, maar ik weet nu echt niet hoe ik dat moet doen.. Suf he? En zo klein ook naast Draakjes misselijkheid en nog steeds niets kunnen eten.
Een witte. Hij heeft de naam gezegd, maar die ben ik alweer vergeten.quote:Leuke verhalen Cat! Wat voor slang had je om je nek hangen?
Tadaa!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
Vertel eens iets meer over de Lush Spa!
Want ik heb toen helemaal niet meegekregen dat dat dus echt een Lúsh Spa is.
Linkje?
wat is MB en BBSquote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trek je niks van draakje aan hoor (als je begrijpt wat ik bedoel).Jij bent net zo goed zwanger als zij en voor jou voelt het vast ook vervelend dat je niks meer kunt eten dan je nu al doet. Misschien heeft de verloskundige nog tips voor je.
[..]
Een witte. Hij heeft de naam gezegd, maar die ben ik alweer vergeten.![]()
[..]
Tadaa!
Lush #164 parfum party!!
Hij was in Londen. Ik ga niet naar Londen voor een duitse markt. Maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is er mis met een Duitse markt?
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij was in Londen. Ik ga niet naar Londen voor een duitse markt. Maar dat ligt aan mij.![]()
Maar:
Er werd Christmas Pudding verkocht. Is niet duits.
En - ergst van al - een stalletje met 'german mini pancakes, called poffertjes'.![]()
![]()
En daarom is dit een foute Duitse markt.
Oké je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij was in Londen. Ik ga niet naar Londen voor een duitse markt. Maar dat ligt aan mij.![]()
Maar:
Er werd Christmas Pudding verkocht. Is niet duits.
En - ergst van al - een stalletje met 'german mini pancakes, called poffertjes'.![]()
![]()
En daarom is dit een foute Duitse markt.
MB = massagebarquote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is MB en BBS
fijn dat je zo genoten hebt
en idd wat Cat zegt Mor, beide situaties zijn totaal niet fijn, dat maakt t een nog niet groter of kleiner dan t andere
Deze keer niet. Ik had maar anderhalve dag om dingen te doen. En heb er best veel ingedouwd moet ik zeggen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MB = massagebar
BBS = Bubble bar Slice. Eigenlijk een badschuim in vaste vorm.
En ik heb nu een eeuwigdurende.![]()
Ik ben trouwens met overgewicht teruggekomen!M'n koffertje knapte bijna bij de naden, ik had mijn vloeistoffen in mijn jaszakken zitten, want die pasten er niet meer bij en was gehuld in mijn dikste spijkerbroek, trui, poncho en daar overheen mijn winterjas.
Maar wel mooi 35 euro toeslag uitgespaard en ik hoef nu nniet te wachten tot de post mij een naar mezelf toegestuurd pakketje zou afleveren.
Ergens is het treurig.quote:
En dat allemaal in drie dagen.quote:
Slang, SM en Auteur tellen niet mee voor de Londense dagen he.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
En dat allemaal in drie dagen.![]()
Klinkt geweldig!
Geen idee, want we gingen voor niets, hij was uitverkochtquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, want we gingen voor niets, hij was uitverkocht
Dus toen zijn we aan de appeltaart met slagroom gegaan in een nabijgelegen eettentje en hebben we bioskaartjes voor morgenavond gekocht
Daar zijn we dan twee dagen voor bezig geweest met bestellen en klantenservice bellen enzoquote:
Film die ik moet zien? Ik ben al tijden niet meer in de bioscoop geweest.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn we dan twee dagen voor bezig geweest met bestellen en klantenservice bellen enzo
Maar uiteindelijk was het toch gewoon gezellig en doen we morgen een nieuwe poging, maar dan mét reeds gekochte kaartjes
Komt een dokter over een vrouwquote:Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef Ynske het volgende:
welke film wilden jullie heengaan greys?
Gedoe zeg! Leuk dat het evengoed gezellig was.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zijn we dan twee dagen voor bezig geweest met bestellen en klantenservice bellen enzo
Maar uiteindelijk was het toch gewoon gezellig en doen we morgen een nieuwe poging, maar dan mét reeds gekochte kaartjes
Misschien dat ik binnenkort ook ga. Als ik ergens tijd (en zin) heb. Ik ben namelijk heel goed in wachten op de tv- en dvd versie.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
Yns en DML, ik wilde graag naar 'Komt een vrouw bij de dokter'
Maar die is in één weekend al twee keer goud geworden in de bios, alle records worden verbroken qua bezoekersaantallen, dus de bestellijnen waren gewoon overbelast gister en eergister
Ondanks het feit dat het niet een 'leuke' film is en ondanks het feit dat sommige dingen me boos zullen maken wegens enige herkenning (maar dan in veel mindere mate als in de film uiteraard) wil ik er toch heen!
die wil ik ook gaan zien jaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
Yns en DML, ik wilde graag naar 'Komt een vrouw bij de dokter'
Maar die is in één weekend al twee keer goud geworden in de bios, alle records worden verbroken qua bezoekersaantallen, dus de bestellijnen waren gewoon overbelast gister en eergister
Ondanks het feit dat het niet een 'leuke' film is en ondanks het feit dat sommige dingen me boos zullen maken wegens enige herkenning (maar dan in veel mindere mate als in de film uiteraard) wil ik er toch heen!
Best wel he? Niet slecht toch voor een 34 en 54 jarige?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
Cat
Stelletje idioten met die naam![]()
Welke musical?
The Birdcagequote:Op woensdag 2 december 2009 @ 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best wel he? Niet slecht toch voor een 34 en 54 jarige?![]()
La cage aux folles. Frans boek (ben de schrijver vergeten) over een nachtclub met drag queens. Dus echt 6 mannen in korset met geschoren pootjes en naaldhakken die dansen deden die ik zelfs op platte schoenen niet kan.![]()
Het verhaal gaat over twee heren die samenwonen, eentje heeft een zoon die wordt opgevoed door beide mannen omdat mamma uit beeld is. Pleegpappa is drag queen maar kan hier buitenshuis niet voor uitkomen.
Zoon gaat trouwen, wil niet dat drag queen gezien wordt, dus drama alom. Maar uiteindelijk komt het toch goed.
De hoofdrolspelers zijn briljant., blijkbaar speelt la cage niet lang meer dus hadden ze de twee beste acteurs gevraagd de laatste maand nog te doen. En wij hadden ze allebei.![]()
Perfecte combinatie van humor, drama en serieuze noten. Alleen de butler was erg hysterisch irritant.
Maar - naast Les Mis- staat deze op mijn lijstje om nog een keer naar terug te gaan.
Voor wanneer? En het is zeker in Evil Amsterdam.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The BirdcageIs ook een film van
Ik heb nog steeds een vrijkaartje over voor Komt een vrouw...!
Geldig t/m 16 december en ja ik ga het liefst in Amsterdamquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor wanneer? En het is zeker in Evil Amsterdam.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus echt 6 mannen in korset met geschoren pootjes en naaldhakken die dansen deden die ik zelfs op platte schoenen niet kan.![]()
Nee!quote:
Nee, dat gaat me niet lukken (mocht je me uberhaupt mee willen hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geldig t/m 16 december en ja ik ga het liefst in Amsterdam
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar heb ik net Duitse poffertjes gehad.Ik vroeg de man sinds wanneer poffertjes Duits waren, maar hij zei dat ze toch eigenlijk Nederlandsch waren, maar omdat het een Duitse markt is zijn ze voor het gemak maar Duits genoemd.
Ze waren niet fantastisch trouwens, dus morgen maar een een Duitse bockwurst ofzo voor lunch halen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik las het toevallig net in je topic op FOT Yns!
Leuk!
volgens mij kun je dan idd gebruik maken van de thuiszorg/wijkverpleegkundige. even checken via de zorgverzekeringquote:Mijn zussie belde, die moet begin januari geopereerd worden op een nogal genant en rottig plekje en het herstel daarvan gaat zeker 2 maanden durenEn je kunt in die 2 maanden amper wat. Hoe moet dat nou, want ze woont alleen. Komt er dan iemand van wijkzorg langs ofzo, weet een van jullie dat heel toevallig hoe zoiets werkt?
Uiteraard mag ze ook best 2 maanden hier in huis, maar als dat niet hoeft doet ze dat liever niet omdat ze daar met haar vrienden en kat enzo zit.
Leuk Ynske! Die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
![]()
heb een doos gevonden met dit erin
van paps
[ afbeelding ]
Welke zorg heeft ze nodig Greys? Moet ze geholpen worden met haar lichamelijke verzorging of moet haar huis gepoetst? Of beide?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik las het toevallig net in je topic op FOT Yns!
Leuk!
Mijn zussie belde, die moet begin januari geopereerd worden op een nogal genant en rottig plekje en het herstel daarvan gaat zeker 2 maanden durenEn je kunt in die 2 maanden amper wat. Hoe moet dat nou, want ze woont alleen. Komt er dan iemand van wijkzorg langs ofzo, weet een van jullie dat heel toevallig hoe zoiets werkt?
Uiteraard mag ze ook best 2 maanden hier in huis, maar als dat niet hoeft doet ze dat liever niet omdat ze daar met haar vrienden en kat enzo zit.
Helleuw old gal!quote:
Haiquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helleuw old gal!![]()
How are you doing?
Vooral lichamelijke verzorging denk ik, want ze kan geen kant op en de wond blijft waarschijnlijk open (quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk Ynske! Die goeie ouwe tijd.![]()
[..]
Welke zorg heeft ze nodig Greys? Moet ze geholpen worden met haar lichamelijke verzorging of moet haar huis gepoetst? Of beide?
Voor de lichamelijke zorg kan ze de thuiszorg inschakelen. Wordt vaak via het ziekenhuis geregeld tijdens de opname, maar altijd goed om vooraf al na te vragen.
Hulp in de huishouding is lastiger. Als je familie of vrienden hebt die dat voor je kunnen doen dan zijn ze niet erg scheutig met het toekennen van hulp.
Kijk anders eens op de website van het CIZ (kan hem vanaf het werk niet linken). Da's het Centraal Indicatieorgaan Zorg. Daar kun je wellicht meer info vinden.
Muizemiepje!quote:
He potverquote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Nog niet echt, ik zit weer aan de medicatie en mijn rechterkant doet t niet goed, maar dat komt weer goed
Ik heb er nog 1 voor jequote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:33 schreef Ynske het volgende:
ken je dat... dan heb je iets gevonden dat je interesseert... en dan wil je NU filmrolletjes hebben
Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
He potver![]()
Dus toch niet de vooruitgang waar we op gehoopt hadden.
Hang in there girlie!Kan ik iets voor je doen om je op te vrolijken?
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor je
Voor mn ouders op vakantie gingen kregen Re en ik ook 2 oude camera's in bruikleentoevallig was dat de laatste keer dat ik mn vader gezien heb... Jammer genoeg doet 1 van de camera's het al niet meer, die andere lijkt wel een beetje op wat jij daar hebt. Er stonden zelfs nog foto's op beide camera's
Die heb ik ontwikkeld, maar die heeft mn vader nooit meer kunnen zien dus.
Goh, wat geef ik alles weer een vrolijke draai!
Kan je niet even snel een rolletje ergens halen?
Wondverzorging is een gevalletje thuiszorg, geen probleem. En wordt via het ziekenhuis geregeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral lichamelijke verzorging denk ik, want ze kan geen kant op en de wond blijft waarschijnlijk open () en dat moet gespoeld worden enzo. Dat huis poetsen dat kom ik wel om de zoveel tijd doen daar en mijn moeder ook, da's geen punt. Maar ze woont ca. 2 uur rijden van mij af en ook bij mijn moeder vandaan, dus we kunnen niet dagelijks op en neer rijden om haar te helpen bij alles
![]()
Dat moet ze dan dinsdag maar even navragen in het ziekenhuis inderdaad hoe dat werkt met Thuiszorg enzo.
Dank voor het meedenken!
Boh muizel!quote:[..]
Muizemiepje!
Gaat het al wat beter met je?
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijzonder dat er nog foto's op stonden
k loop even naar de drogist hier, eens kijken of ze daar nog wat hebben. anders moet ik al de stad in, en dat is me nog te druk om in mijn eentje te gaan
en maar meteen kijken voor t batterijtje te vervangen, dat is ook alweer jaren oud
Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...
Wel mooi in zekere zin, hoe het dan samen komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo
Succes, ik hoop dat de drogist wat heeft!
Ja, een paar foto's uit Parijs, hij staat er op 2 ofzo. Bijzonder wel he?quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje![]()
MB, stonden er nog foto's op waar je vader ook op stond? Zonde dat hij ze niet meer gezien heeft maar toch bijzonder om opeens nog oudere foto's te kunnen laten ontwikkelen.
Wat bijzonder en bitterzoet!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo
Wat is de SStand eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?
Of hou je daar niet van?![]()
En heb je je in kunnen houden om je SS nog niet open te maken? Die had jij al ontvangen toch?
Ik was op zoek naar bakken voor manlief van minstens 30 cm hoog, maar die hadden ze niet. En verder naar leuke sint-kadootjes voor het spel wat we zaterdag gaan doen.quote:
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is de SStand eigenlijk?
Ik heb nog niks. Maar goed ook, met mijn ongeduld.
En ik heb mijn pakje wel niet wel niet wel niet wel niet verstuurd.
Daar is de kwaliteit niet goed genoeg voor jammer genoeg, maar zoals ik al zei: we hebben genoeg foto's gelukkigquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bijzonder en bitterzoet!![]()
En dan zeker ook nog door het toeval (?) dat ze daar ook deze vakantie waren, net als op de oude foto's. En dat er foto's van jou nog op stonden van vroeger.
Misschien kan je er een collage van maken en inlijsten?
Okido!quote:
*stil*quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
Waarom durf je niet te slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malleEn ik zie opeens dubbel
ook met bril
Maar ik durf niet te slapen
Nee hoor doe jij maar mopquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
Vind je het goed als ik het doe, of wil je het liever zelf doen?
Maakt mij niet uit!
Of zeg je van... laat lekker zitten die PM.
Hoe kan dat nou? Heb je extra meds gepakt of ben je supermoe? En waarom durf je dan niet te gaan slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malleEn ik zie opeens dubbel
ook met bril
Maar ik durf niet te slapen
Oh da's wel jammerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht directquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
Goed zo, mijn pakje zit ook nog dicht!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, het pakje zit nog dicht! En bouquetreeksjes zijn niet zo aan mij besteed
Aan nog vroeger opstaan doe ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht direct
Beter plan. Alle aandacht pour moi.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel jammer
Maar dan bewaren we jouw uitpak-jubels-en-foto's gewoon voor het laatste
Omdat ik dan bang ben dat ik vannacht niet slaapquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom durf je niet te slapen?
En fijn dat je je alweer zo goed voelt! (Las ik in het andere topic!)
Gek wiefquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo, mijn pakje zit ook nog dicht!
Mocht je er aan toe zijn en mocht het lukken, kan je dan een foto posten van je pakje?
En goed dat je het eerlijk zegt van de Bouquetreeksjes.
Dan verzin ik wel wat anders om je op te sturen, ik weet al wat
Ik zou toch een half uurtje gaan liggen. Wekker zetten en kijken hoe het dan gaat.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik dan bang ben dat ik vannacht niet slaap
@cat22 : Geen meds gepakt. Was aan het lezen en toen begon alles te dansen voor mn ogenennu kan ik ze amper open houden
vet irritant.
Ik heb er eentje binnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gaan die boekjes van de leesclub nou nog steeds rond?
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor doe jij maar mop
Ik zag het. Ik vind 'm helemaal topquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturen![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik vind 'm helemaal top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet.PM terug naar Mizz G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je de bovenste of de onderste DML?quote:
Doh bovenste!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je de bovenste of de onderste DML?
Ah, dan is Greys dus de onderste.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doh bovenste!
I'm gonna kick your butt missy
Donequote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog maar 20 nr1 stemmen nodig![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Thanksquote:Op woensdag 2 december 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Done![]()
En wat betreft SS. Is iedereen eerlijk wat betreft versturen? Wij liegen hier ook wat af er over
Het is ook ingewikkelde materie.quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 16:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn SS pakje
al lang verstuurd!
expres nog niet gestuurd, omdat men dat juist van mij verwacht dat ik daar snel mee ben misschien
lekker toch al verzonden om verwarring te zaaien
stiekem toch nog niet, ik wacht tot het weekend
JAAAAAAAAAAAAA, nu weet ik het zelf ook niet meer!![]()
Gesehn! Komt ja gar ganz gut!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturen![]()
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 16:44 schreef Ynske het volgende:
SS ik durf niet meer te versturenheb er een trauma aan overgehouden
Doosquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.
Op de doos staat dat ja.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar ff weg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik heb gekeken en dat zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
Hihiiii
Ik hoop dat in LIF nu iemand gaat roepen: Maar dat kan heul nie!![]()
!
Oh daar staat mijn pakje ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijne staat hier nog in de kast of bij Greysonder de boom al...
Hihiii!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en dat zou wel leuk zijn ja
Of dat de organisator daar een PMetje krijgt met 'Erhm, er is iets fout gegaan volgens mij'.![]()
Jah ziequote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh daar staat mijn pakje ookhoe kan dat nou?
Een puinhoop is het zeg ik je... een PUINHOOP!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah ziedie site van lootjestrekken.nl is ook gewoon niet te vertrouwen
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Vroeg of laat gaat het vast in de smiezen lopen dat ik DML heb omgekocht om de lootjes te saboteren en overal mijn naam op te zetten he?![]()
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'
Ja nou waar blijft dat één voor allen pakketje dat jij moet maken dan huh? It better be good and huge!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, met Greys haar spoiler weet ik denk ik ook wel wat het trauma is. Dus mooi koet wel![]()
Geef daarom altijd je echte naam op zeg ik!
Alles is voor Bassie! Greysie.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
Nee de naam op het pakje. Afzender moet je helemaal zelf weten maar iets van een afzender er op zetten is wellicht een idee mocht er iets zijn. Ik gebruik het adres van een ander hiervoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..
Ik pm je even!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Morretje het volgende:
Oeh, dan moet mijn santa misschien ook nog wel mijn naam hebben. Is dat echt belangrijk denk je?
Als ik een andere afzender doe, is het nog wel te raden waar het pakje vandaan komt, ik woon als enige hier. Pagan en Strega wonen nog wat noordelijker, maar om elkaar nu als afzender te gebruiken..
Nog niet gedaan? Ga eens doen danquote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
k heb nu al zin om het op de post te doen.
Ik heb net Greys ge-pmd. Gaat allemaal goedkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog niet gedaan? Ga eens doen danen hint alert
O dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Props voor Pathé Rotterdam!
Ik had een vriendelijk mailtje gestuurd dat het toch wel vervelend was dat onze betalingen tot 3 keer toe zijn misgegaan en het reserveren en bestellen ook via de belbios lijn niet ging.
Kreeg een keurige mail terug dat het ze erg speet, dat er een storing was geweest waardoor bestellen niet mogelijk was (ik vraag me af hoe al die andere mensen dan wél aan kaarten kwamen, maar goed) en dat ze me een aantal vouchers voor gratis popcorn gaan sturen
![]()
En dat we 'een pak zakdoeken' mee moeten nemen voor de film werd me ook aangeraden![]()
Leuk, zo'n persoonlijke vriendelijke reactie
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
zo.
Ik ga over een paar weken naar Beijing![]()
Dat moest ik even kwijt
Marokko met kerst. Beijing wordt half januariquote:Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Wanneer ging je dan naar Marokko?
Mooi dingquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Kan ik volgens mij prima tosti's in maken!!
Zowwww jij bent goed bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari
En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
Ik moet zeker wel alles zelf betalen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari
En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
Hoe zie je er uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zeker wel alles zelf betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |