Gevoelig snaartje? Ach, een kamerolifantje past in sommige interieurs best!quote:Op woensdag 2 december 2009 04:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Nooit over de weegschaal beginnen....hel erg fout bij een vrouw of ze nu 50 of 500 kg
weegt. Jij gaat het niet maken bij de vrouwtjes....
I.t.t. jou heb ik nog de tijd om die ervaring op te doenquote:Op woensdag 2 december 2009 04:06 schreef trovey het volgende:
Is bij elke vrouw een gevoelig snaartje....kom je wel achter als je wat meer ervaring hebt met de dames jochie. Zeg Zwabber en Kardinaal en wie er nu nog aanwezig zijn...ga nu slapen...
en slaap ze als je er aan toe bent. Spreek jullie wel weer.
wow, vrolijk?quote:
Holy fuck, je zult maar naast zoiemand wakker wordenquote:
Of mee moeten werken tegen 7-enen klets ik de oren van je hoofd hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 07:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Holy fuck, je zult maar naast zoiemand wakker worden![]()
Nou ja, ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 2 december 2009 07:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of mee moeten werken tegen 7-enen klets ik de oren van je hoofd hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 07:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, ik eigenlijk ook welik ben niet voor niets om 6.30 vaak al online
![]()
Ik lees eigenlijk tegenwoordig niet echt meer terug, da's bijna niet te doen vaak. Alleen mis je soms wel eens bepaalde mededelingen maar ja, dat is niet te voorkomen helaasquote:Op woensdag 2 december 2009 08:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat dus, wat een fijne gesprekken weer deze nacht.
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk tegenwoordig niet echt meer terug, da's bijna niet te doen vaak. Alleen mis je soms wel eens bepaalde mededelingen maar ja, dat is niet te voorkomen helaas
Ik gebruik andere pagina indelingen, dus dat zegt me nietsquote:Op woensdag 2 december 2009 08:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb alleen pag 1,2 en 3 gelezen omdat ik hierboven echt dacht van euhh?
Ga je nu pas douchen? Ik zit alweer op mijn werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |