Je kleinzoon? Ha, mocht je willen meis! Ik kon de bastaard-achterkleinzoon van je achterkleindochter zijn!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
Zwabber mag ik voorstellen....de Kardinaal....mijn kleinzoon (althans dat denkt hij
Zeg we zijn geen muizen...zo snel gaan de generaties nou ook weer nietquote:Op woensdag 2 december 2009 02:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kleinzoon? Ha, mocht je willen meis! Ik kon de bastaard-achterkleinzoon van je achterkleindochter zijn!
Je bedoelt te traag? Volgende keer beter ouwe!quote:
Te snel...'s nachts ga ik als de turbo....'s morgens als een natte vaatdoekquote:Op woensdag 2 december 2009 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt te traag? Volgende keer beter ouwe!
Meis hoe jij je laat berijden en in welk tempo dat is dat hoef ik niet te weten, met je natte vaatdoek!quote:Op woensdag 2 december 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Te snel...'s nachts ga ik als de turbo....'s morgens als een natte vaatdoeken ja dit moment beschouw ik als nacht
Zeg....ik heb de corrigerende tik nog niet uitgeband hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 03:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meis hoe jij je laat berijden en in welk tempo dat is dat hoef ik niet te weten, met je natte vaatdoek!
Je wil weer gewoon aan mijn billekes zitten! Je bent zo doorzichtig!quote:Op woensdag 2 december 2009 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg....ik heb de corrigerende tik nog niet uitgeband hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je wil weer gewoon aan mijn billekes zitten! Je bent zo doorzichtig!
Ik trakteer jullie even...op mijn kostenquote:
Een cricket bat?quote:Op woensdag 2 december 2009 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Met deze wel ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oma houdt van ouderwetse opvoedmethodes....geen gezeik met gesprekken voeren met kinderen van twee jaar...OK cricketbat is wellicht een beetje heftig maar dat moet jouw gespierde kontje wel kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een cricket bat?![]()
Oma houdt wel van BDSM?
Je hebt al jaren de kracht niet meer om een fatsoenlijke klap uit te delen! Pas maar op dat je niet een heupje breekt als je met dat ding staat te zwaaien!quote:Op woensdag 2 december 2009 03:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Oma houdt van ouderwetse opvoedmethodes....geen gezeik met gesprekken voeren met kinderen van twee jaar...OK cricketbat is wellicht een beetje heftig maar dat moet jouw gespierde kontje wel kunnen hebben.
Ik mep nog prima.......quote:Op woensdag 2 december 2009 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt al jaren de kracht niet meer om een fatsoenlijke klap uit te delen! Pas maar op dat je niet een heupje breekt als je met dat ding staat te zwaaien!
Kim Hollandquote:Op woensdag 2 december 2009 03:18 schreef DeZwabber het volgende:
dus, komt net in een programma over haaien een dokter voorbij, een bioloog die onderoek doet naar haaien
een grijze en bijna kale vent in zijn 50tiger jaren, genaamd dr. kim holland
quote:
Ja, voor iemand uit de categorie super-mastodonten-klasse voor 65+ misschien!quote:
Hard genoeg voor jou...wandelende kleerhangerquote:Op woensdag 2 december 2009 03:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, voor iemand uit de categorie super-mastodonten-klasse voor 65+ misschien!
Ik zo'n vermoeden dat ik meer kans maak om te overleven als je me gaat slaan dan als je op me gaat zitten!quote:Op woensdag 2 december 2009 03:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Hard genoeg voor jou...wandelende kleerhanger, bewijs maar eens dat het anders is
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zo'n vermoeden dat ik meer kans maak om te overleven als je me gaat slaan dan als je op me gaat zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |