We hebben het wel geprobeerd maar we hebben niet de goeie speldjes dus is ze met losse haren naar school gegaan. Vanmiddag even weer proberen.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:53 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Is het nog gelukt met de haren van de stiefdochter Maes?
En hoe is het met de spieren van Nieslief?
Ik hoop dat oma snel komt. Arme Nies, de mininiesjes waren natuurlijk blij dat er een nieuwe dag was en waren vergeten dat mama Nies au heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:03 schreef nieslief het volgende:
Nieslief werd vanmorgen wakker van een stel heel lieve jongetjes die heerlijk op haar nek en schouder aan het dansen waren![]()
Je kunt je voorstellen dat die twee heeeeeel snel de kamer uitgebonjourd zijn.![]()
Manlief heeft ze voor me aangekleed (luiersverschoneneniseencrime)
Nu wacht ik in pyama en ochtendjas op oma die komt helpen vandaag dan kan ik even een half uurtje onder een warme douche staan zonder zorgen.
Dat vergeten die mininiesjes de hele dag en vandaag is hun vrije dag dus vandaar dat oma komt. Niesje heeft ze niet helemaal onder controle momenteel.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop dat oma snel komt. Arme Nies, de mininiesjes waren natuurlijk blij dat er een nieuwe dag was en waren vergeten dat mama Nies au heeft.
Niet dat ik op zo'n manier wakker wordt, of dat er anderszins iets aan me te merken is.. Ik ben ook meer een avondmens dus als ik er vroeg (*) uit moet pep ik mezelf een beetje op, beter dan de dag "quote:Op woensdag 2 december 2009 07:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Holy fuck, je zult maar naast zoiemand wakker worden![]()
Leuk wat ga je allemaal kopen?quote:
Afspraken gemaakt...'s nachts een vrouw overdag een vrouw!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Nies heeft een auto-ongeluk gehad Cat, buiten haar schuld. Maar heeft daar wel flinke spierpijn aan overgehouden.
Jij moet ook meteen flink aan de bak trouwens, net terug van vakantie!
Trovey, jij bent er vroeg bij voor jouw doen!
Arme Nies! Stomme andere automobilist.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef Morretje het volgende:
Nies heeft een auto-ongeluk gehad Cat, buiten haar schuld. Maar heeft daar wel flinke spierpijn aan overgehouden.
Jij moet ook meteen flink aan de bak trouwens, net terug van vakantie!
Trovey, jij bent er vroeg bij voor jouw doen!
Goedquote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen Q'tje, hoe is het met jou vandaag?
Jij ziet er uitgerust uit.quote:
Schijn bedriegtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Jij ziet er uitgerust uit.![]()
*negeert luciferhoutjes tussen de oogleden*
Of dat ik lekker ergens mag liggen nixenquote:Gisteren om deze tijd werd ik van top tot teen gemasseerd en nu zit ik op het werk. Kan de tijd een dagje terug please?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goedaf en toe kleine krampjes. Maar verder geen last.
Paracetamol
Hoest met morrie dan?
Hier prima. Moet wat meer gaan eten, maar dat lukt nog niet zo best. Verder alles prima!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:24 schreef Cat22 het volgende:
Fijn dat de mollen helpen Q.
Hoe is het met morrie idd? Nog steeds met minimor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |