1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
"vast wel, geen ideequote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat denk jij dus ook, dat je het daarna dan niet meer gewoon kunt?
Vraag dat 'de meester' eens?
Eerst squirten!quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOH FUCK, ik ga toch maar ff de was in de droger doen
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
"vast wel, geen idee"
"hoezo, willen jullie nou allemaal leren squirten? Dat schijnen hele heftige orgasmes te zijn. Zoek maar eens op flower tucci + squirt"
"Maar jullie gaan dus nu allemaal squirten?!"
-Ikke niet hoor!
"Ikke wil wel hoor! Lijkt me vet geil als je dat kan![]()
![]()
![]()
"
HIJS NET SCHOON MONGOOLquote:
QFT!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon vies , niet meer en niet minder...
Maar we squirten hier vrolijk verder hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Enfermera het volgende:
Idd. Vieze TT.![]()
* Enfermera was al afgehaakt bij het squirten-onderwerp.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Als in; iets schatten of voorspellen
Nou! Ik ga wel ff NCIS kijken, en wachten op een smakelijker onderwerp.. De pizza van vanavond viel niet zo best geloof ik..quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon vies , niet meer en niet minder...
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou! Ik ga wel ff NCIS kijken, en wachten op een smakelijker onderwerp.. De pizza van vanavond viel niet zo best geloof ik..
Nou, mijn kerel als die klaar komt op het bed.. heb ik wat vlekken. Bij squirten heb je alles ZEIK natquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
En dat wat een kerel er uit squirt is niet vies en dat van jezelf wel?
Maar ook ik laat de lessen van MM aan me voorbij gaan.
Sorry MM!
Misschien droogt het wel op zonder vlekken, weet jij veel?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mijn kerel als die klaar komt op het bed.. heb ik wat vlekken. Bij squirten heb je alles ZEIK nat
Als je er eerst overheen gaat squirten zou ik voor de laatste gaan. Indien je dat niet doet voor de eerste.quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Zal ik een chocolate-creme of een strawberry-creme Chupachup nemen?
Dan nogquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien droogt het wel op zonder vlekken, weet jij veel?
Chocolate it will be!quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je er eerst overheen gaat squirten zou ik voor de laatste gaan. Indien je dat niet doet voor de eerste.
Is weer is wat anders dan een rukhuttenmeetquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een preutse bende hiero...
Ik zit te denken aan de squirt meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee sorry, het lijkt me echt niets!quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog
Stiekem wil jij gewoon squirten hea!
Wedden dat je heer G nu ontzettend teleur steltquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, het lijkt me echt niets!
Net als jij
Ja!quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Maes het volgende:
Greys heb je gelezen dat ik GEEN kaartjes heb door een fout bij Pathé / IDEAL?
Dat deed ik toch alquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden dat je heer G nu ontzettend teleur stelt
Even getest met een rustig liedje (Perfect Day-Lou Reed).....ik hoor geen ruis en die Mi2 kan heel hard merk ik welquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef hecoson het volgende:
trovey is de mi2 wat of valt het mee.
het geluid voor de mp3/mp4 speler is dat een beetje goed als het hard staat of zit er dan een ernstige ruis in.
Er is volgens mij ook weinig nieuws hoor...quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
. Ik ben kapot...Gisteren met m'n moeder naar de HAP geweest, die was aan het hyperventileren en kreeg het niet weg uit d'r zelf. Heeft hyperfree gehad en oxazepam om wat rustiger te worden. Morgen wordt m'n vader gedotterd! Ik heb zelf eerst de eerste bijeenkomst van de insulinecursus en daarna kan ik een hoop heen en weer gaan rijden
. Maar als alles goed is, mag m'n vader woensdag naar huis
![]()
Sorry, ik heb hier echt niet meer bijgelezen, ik lag gisteren om 8 uur al te slapen en was ook helemaal knock out.
Jeetje zeg, zit allemaal wel tegen daar bij jou en je familie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:. Ik ben kapot...Gisteren met m'n moeder naar de HAP geweest, die was aan het hyperventileren en kreeg het niet weg uit d'r zelf. Heeft hyperfree gehad en oxazepam om wat rustiger te worden. Morgen wordt m'n vader gedotterd! Ik heb zelf eerst de eerste bijeenkomst van de insulinecursus en daarna kan ik een hoop heen en weer gaan rijden
![]()
Sorry, ik heb hier echt niet meer bijgelezen, ik lag gisteren om 8 uur al te slapen en was ook helemaal knock out.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, deel 10!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Oip, dat ook nog even? Sterkte hoor, het is hectisch lees ik!quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:. Ik ben kapot...Gisteren met m'n moeder naar de HAP geweest, die was aan het hyperventileren en kreeg het niet weg uit d'r zelf. Heeft hyperfree gehad en oxazepam om wat rustiger te worden. Morgen wordt m'n vader gedotterd! Ik heb zelf eerst de eerste bijeenkomst van de insulinecursus en daarna kan ik een hoop heen en weer gaan rijden
![]()
ja, je bent dan wel oud in het verhaal... maar toch...quote:
tuulk!quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar hey, als het koud is, dan kan ik zo een coole headphone toch gewoon op zetten en t draadje in mn binnenzak stoppen?
Ow fak waar is die wedstrijd en wat is het antwoord die wil ik wel hebbuh. De mijne is net gesloopt door Lillie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:Ik moest vanmiddag wel ff lachen om mezelf trouwens, doe ik heel fanatiek mee met die headphones wedstrijd hier, om er na het versturen pas bij te denken dat ik geen eens een mp3 of whatever speler heb
ja joh, das koel!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar hey, als het koud is, dan kan ik zo een coole headphone toch gewoon op zetten en t draadje in mn binnenzak stoppen?
nog lang niet afgeschreven :pquote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, je bent dan wel oud in het verhaal... maar toch...
19.30 uur Fijn dat je het nog even wil proberen. Ik durf niet meer zo goedquote:Op maandag 30 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En toen vroeg ik nog hoe je dan je geld terug ging krijgen, maar dat zag ik toen ik het al gepost had daarboven staan in een post van jou. Zal ik het zo even proberen dan?
En was het nou 18.30 of 19.30? Dat laatste he?
Zeker niet!quote:
Ja zoek ff zelf , ik wil m winnenquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ow fak waar is die wedstrijd en wat is het antwoord die wil ik wel hebbuh. De mijne is net gesloopt door Lillie.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
Komt MM nog even....
"Squirten is trouwens gewoon traanvocht he"zomaar. Uit het niets
u r next...quote:
O dat zou echt geniaal zijn, als ze in boekvorm kwamen!!quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Bamba, sterkte!
Tombola, fijn verhaaltje weer!![]()
Je moet Harlequin maar eens aanschrijven!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Je moet Harlequin maar eens aanschrijven!
Best wel jaquote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen als je uit eten gaat (alleen een hoofdgerecht)
Bij mij issie ook nu betaald maar geen bevestiging.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Maes het volgende:
[..]
19.30 uur Fijn dat je het nog even wil proberen. Ik durf niet meer zo goed
Ik bedoelde niet ONS verhaal he?quote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
nooit van mn leven dat ik dat ga doen he...
En ik heb nog geen pm van je!
dan neem je toch water? 1 glas ofzo, je weet nooit hoe pittig je eten is...quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar hoor
Maar ja als je geen dorst hebt?!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij issie ook nu betaald maar geen bevestiging.
Hij blijft op een wit scherm staan met onderin 'klaar'
FAK!
Jij bent echt zoooooooooo kansloosquote:
Bestel je een watertje uit fatsoen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar hoor
Maar ja als je geen dorst hebt?!
oh, ons verhaal zou ik nog wel doen!quote:Op maandag 30 november 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet ONS verhaal he?
Gewoon, je hebt talent!
Oh dat is hetzelfde. Geen bevestiging. Geld wel afgeschreven. Poepquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij issie ook nu betaald maar geen bevestiging.
Hij blijft op een wit scherm staan met onderin 'klaar'
FAK!
Dan doet ie het weer nietquote:
Ik eet ong 1x per week(soms 3x, soms niet) in een net restaurant een daghap voor 5 euro.. Alles wordt vers gemaakt + linnen servet en net servies etc. Drinken is vanaf 2,25. Ik neem wel altijd drinken omdat ik het anders zielig vind....quote:Op maandag 30 november 2009 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan neem je toch water? 1 glas ofzo, je weet nooit hoe pittig je eten is...
Dan ben je gewoon 'schrijfster'quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ons verhaal zou ik nog wel doen!![]()
Maar ik zou nooit durven zeggen; "ja, ik ben schrijfster van harlequin boekjes..."
quote:
Ik bestel wel altijd drinken hoorquote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bestel je een watertje uit fatsoen.
Ik vind het wel altijd irritant als ze bij de Bram Ladage of de Mac ofzo dat blijven vragen.
Zaterdagnacht ook, sta je lam midden in de nacht bij de McDonalds: "kipnuggets en franse frietjes ajb'.
WILT U DAAR WAT TE DRINKEN BIJ?!
'Nee kut, ik heb al genoeg gedronken vanavond'
Zal ik ze maar telefonisch bestellen dan, de kaarten?quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh dat is hetzelfde. Geen bevestiging. Geld wel afgeschreven. Poep
Jij bent niet liefquote:
Ze bedoelde waarschijnlijk koffie of water, toen ze je zagenquote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel altijd irritant als ze bij de Bram Ladage of de Mac ofzo dat blijven vragen.
Zaterdagnacht ook, sta je lam midden in de nacht bij de McDonalds: "kipnuggets en franse frietjes ajb'.
Hahahahaquote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedenachtquote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo eens naar bedwelterusten...
quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
ik ga zo eens naar bedwelterusten...
Oh wij hadden dat ook!quote:Op maandag 30 november 2009 21:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh dat is hetzelfde. Geen bevestiging. Geld wel afgeschreven. Poep
Win je m voor mij of voor jezelf?quote:
quote:
Mensen mogen best zoeken hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier:
[Prijsvraag] Win toffe headphones van urStyle!
Welke code?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij hadden dat ook!
Toen we zaterdag gingen, iemand had alvast de kaartjes online gekocht en dat ging schijnbaar ook fout ofzo, maar uiteindelijk had hij 1x terug gehad (2x was afgeschreven), gebeld, andere zou niet werken. Maar ook niet teruggehad.
Wij daar die code geprobeert, werkte wel mooi
Als jij m voor me wint dan zal ik leren squirtenquote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag geen headphones op. Tinnitus.
Dus ik ga ff MM vragen, maar de kans is groot dat die die troep niet hoeftEn dan issie voor jou
Hmm hij had ze online gekocht ofzo, en dat ging dus ook niet lekker, eerst werkte het niet en toen ineens 2x ofzo. Ik weet het ook niet precies meerquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke code?
Want ik heb heul geen bevestiging
En dat ze dat inmiddels niet al eens gefixed hebben dan
Ja bedankt he.quote:
Aan jou heb ik wat, Bekkie!quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm hij had ze online gekocht ofzo, en dat ging dus ook niet lekker, eerst werkte het niet en toen ineens 2x ofzo. Ik weet het ook niet precies meer![]()
tja, als zij zich te rot voelt om dat op te zoeken, dan maakt het mij niet uit om het te noemen (heb zelf ook meteen mee gedaan...)quote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen mogen best zoeken hoorkost niks meer
DEZE QUOTE IKquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij m voor me wint dan zal ik leren squirten
quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja bedankt he.
Ik zal nog es een leuke anecdote vertellen hiero
Als zij m wint en ik niet dan zul jij es wat meemaken hier .....quote:
dat mag jijquote:
Ik zweer het he. En dan ga je het filmen ookquote:
Owwww da's echt lullig!quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef trovey het volgende:
Tuk...vergeet ik het antwoord in te vullen![]()
en ik kan geen tweede keer meedoen
quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als zij m wint en ik niet dan zul jij es wat meemaken hier .....
quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als zij m wint en ik niet dan zul jij es wat meemaken hier .....
quote:
Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Truste.
Qwea en ik zijn herinneringen op aan het halen over vroeger
quote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 november 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Toen scholden we elkaar tenminste nog helemaal naar de klote in de SC.
Same here.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
Toen haatte ik je nog echt tot in mn tenen
quote:
Dat lijkt nog zó kort geleden!quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here.
Toen was het "Wat is die oh-oh toch een smerig kutwijfkan ze niet lekker een trein gaan koppen ofzo"
Nu? Niks meer van datSaai hoor.
Ik mot morgen weer met de groenbak.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey godver, dan ga ik zelf maar met die groenbak lopen he![]()
Gatver...vergeten de papierbak buiten te zetten....quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja hey godver, dan ga ik zelf maar met die groenbak lopen he![]()
Hoezo iedereenquote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef P.F het volgende:
Oh, iedereen gaat weg
Kijk! Mijn nageltjes!
[ afbeelding ]
Wat ideeën uit Belgiëquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
Aaah. Ik moet mijn kamer gaan inrichten maar ik heb geen inspiratieMaar ik moet wel opschieten want mijn BF komt zo logeren!
Tussen 6 minuten geleden en nu?quote:
Ik was een beetje schor en verkouden - maar verder prima.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 6 minuten geleden en nu?
Maes, mocht je dit morgenochtend lezen (ik PM je zo ook nog wel even)... net telefonisch geprobeerd kaarten te bestellen bij Pathé maar ook dát gaat niet![]()
Dan kan ik voor dinsdag alleen nog maar kiezen uit de tijden 13.40 uur en 15 uur nogwat. Zouden de andere tijden echt allemaal al uitverkocht zijn?
Lees net wel op telegraaf.nl dat die film in één weekend al twee keer goud is. Hmzzzz.
Thanks, ik ga even kijken!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ideeën uit België
http://www.9lives.be/foru(...)kamerinrichting.html
In de zin van misselijk, overgeven etc.quote:
quote:
Ik vind het juist cool dat jij kan breien. Ik kan skwurtenquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas echt triest is, dat ik ook kan breien
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hierquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas echt triest is, dat ik ook kan breien
Daar moet ik ook van janken als ik niet naar een begraafplaats ben geweestquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Hallooooooooo
Hoe is het hier? Nog updates van Ingetje die ik gemist heb?
Wij zijn vandaag naar de begraafplaats geweest en we hebben een mooi plekje voor de urn van mn vader gekozenDe urn zelf kiezen was wat moeilijker
Kleuren, vormen, lettertypes en teksten, het is allemaal te kiezen...
En nu luister ik Old & Wise en moet ik janken![]()
En wat moet er uiteindelijk inquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hier...oh ja een update
[ afbeelding ]
meer dan 100% verder![]()
![]()
Het was het 'binnenkomst-nummer' bij de crematie. Ik kende het daarvoor niet eens. En toen zat ik afgelopen vrijdag in een café en toen draaiden ze het ineensquote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar moet ik ook van janken als ik niet naar een begraafplaats ben geweest
een schrale troostquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hier...oh ja een update
[ afbeelding ]
meer dan 100% verder![]()
![]()
Ditquote:
Je bent gewoon multifunctioneel, je weet nooit of het nog van pas komt dat breien.quote:
mocht ik ooit stranden boven de poolcirkel met alleen een dood schaap en wat breinaaldenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent gewoon multifunctioneel, je weet nooit of het nog van pas komt dat breien.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Hallooooooooo
Hoe is het hier? Nog updates van Ingetje die ik gemist heb?
Wij zijn vandaag naar de begraafplaats geweest en we hebben een mooi plekje voor de urn van mn vader gekozenDe urn zelf kiezen was wat moeilijker
Kleuren, vormen, lettertypes en teksten, het is allemaal te kiezen...
En nu luister ik Old & Wise en moet ik janken![]()
Tja...dacht ik ook toen mijn moeder 20 jaar geleden stierf )plotseling aan een hersenbloeding, 54 jaar oud...als ik mijn vader nog maar lang bij me mag hebben......helaas was het 8 jaar later al zo ver met mijn vader...longkanker en pas 64 jaar oud. Je hebt het helaas niet voor het zeggen. Hopelijk mag je je moeder nog lang bij je houdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel Trovey... Ik moet er niet aan denken mn moeder nu ook nog te verliezen..
Kun je mooi bij je noodpakket doen wat de overheid voorschrijft als de voorzieningen uitvallen, breiwol en naalden...verveel je je niet (want geen internet dan) en kun je jezelf met het eindprodukt nog warm houden ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mocht ik ooit stranden boven de poolcirkel met alleen een dood schaap en wat breinaalden![]()
of als het hip word, ben ik de rage voor![]()
Jeetje... Je hebt het niet voor het kiezen, maar jouw verhaal is wel heel heftig zeg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 00:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja...dacht ik ook toen mijn moeder 20 jaar geleden stierf )plotseling aan een hersenbloeding, 54 jaar oud...als ik mijn vader nog maar lang bij me mag hebben......helaas was het 8 jaar later al zo ver met mijn vader...longkanker en pas 64 jaar oud. Je hebt het helaas niet voor het zeggen. Hopelijk mag je je moeder nog lang bij je houden. Na mijn vader was mijn laatste oma helaas aan de beurt (4 jaar na mijn vader).......nu zijn mijn broer en ik nog over....wel nog heel sporadisch contact met de broer van mijn moeder en een nichtje van vaders kant(de hele generatie van mijn vader is inmiddels gestorven en mijn neven en nichten van die kant ken ik, op dat nichtje na, eigenlijk niet, allemaal veel ouder (minstens 10 jaar)) maar dat is het dan ook....tja een familie kan ineens wel heel klein worden.
zweven is leuk hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, tussen al het typische internetgeleuter hebben we een ding gemeen: we hebben een echt leven waarin puur geluk, blijdschap, pijn en intens verdriet ons geen van allen vreemd zijn. En wat hou ik toch van jullie als op de momenten dat het er toe doet de user wordt afgelegd en de mens typt.
Ik ben een zweefteefje en een eitje, maar ik schiet zo vol
Tja het leven.....maar sterkte hoor...weet precies hoe je je voelt als het net is gebeurt....toen mijn vader stierf was er toevallig een kennis van de familie bij...zal nooit vergeten wat ze zei....nu ben je niemands kind meer......en oh wat waar is dat....je bent ineens de volgende generatie hoe graag je het ook anders had gewild en hoe graag had je je ouders nog oud en grijs willen zien met zijn beiden. Kan me slecht een voorstelling maken van hoe ze er nu uit zouden zien...74 en 77 jaar....als ik dan mensen zie lopen net zo oud als ik met hun ouders of bv alleen met hun moeder (dochters) dan kan ik een steek van jaloezie niet onderdrukken, ik had het zo graag gewild....maar helaas het is anders gelopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje... Je hebt het niet voor het kiezen, maar jouw verhaal is wel heel heftig zeg!
Ik weet niks te zeggen..
Wat vind ik dat prachtig gezegd!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja het leven.....maar sterkte hoor...weet precies hoe je je voelt als het net is gebeurt....toen mijn vader stierf was er toevallig een kennis van de familie bij...zal nooit vergeten wat ze zei....nu ben je niemands kind meer......en oh wat waar is dat....je bent ineens de volgende generatie hoe graag je het ook anders had gewild en hoe graag had je je ouders nog oud en grijs willen zien met zijn beiden. Kan me slecht een voorstelling maken van hoe ze er nu uit zouden zien...74 en 77 jaar....als ik dan mensen zie lopen net zo oud als ik met hun ouders of bv alleen met hun moeder (dochters) dan kan ik een steek van jaloezie niet onderdrukken, ik had het zo graag gewild....maar helaas het is anders gelopen. Hopelijk kun je de dood van je vader een plekje geven...zal zeker de eerste jaren nog moeilijk zijn, je blijft ze missen maar echt...tijd heelt alle wonden....al blijft het litteken eeuwig trekken, hoe lang geleden het ook is.
Ook heftige onderwerpen schuwen we niet...ook niet 's nachts.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:26 schreef JJH het volgende:
Wat een heftig onderwerp trouwens!
[..]
Wat vind ik dat prachtig gezegd!
Ik weet het, heb een poos geleden ook al eens over dat onderwerp doorgehaald met MB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook heftige onderwerpen schuwen we niet...ook niet 's nachts.
quote:
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:40 schreef Maes het volgende:
Zijn we nu allemaal in slaap gevallen of gewoon druk?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, tussen al het typische internetgeleuter hebben we een ding gemeen: we hebben een echt leven waarin puur geluk, blijdschap, pijn en intens verdriet ons geen van allen vreemd zijn. En wat hou ik toch van jullie als op de momenten dat het er toe doet de user wordt afgelegd en de mens typt.
Ik ben een zweefteefje en een eitje, maar ik schiet zo vol
Dat is goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk![]()
Maar zal ik dan vanmiddag proberen te bellen voor donderdagavond de bios, zelfde tijd?
Nee zo uit mijn hoofd niet, maar ik kan thuis kijken of er ergens onderin mijn kast nog een tasje en een bonnetje slingert?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is goed![]()
Weet jij nog hoe die winkel heet waar jij die zwarte laarzen hebt gekocht?
Is het al uitverkoop bij jullie? Ik heb nogal veel gekocht de laatste tijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zo uit mijn hoofd niet, maar ik kan thuis kijken of er ergens onderin mijn kast nog een tasje en een bonnetje slingert?Ik zag trouwens Het Jurkje, dat zwartwit gebreide, in de etalage hangen van de week in het durp hier bij dat ene winkeltje
Ik durf mijn bankrekening ook niet meer in te zienquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Is het al uitverkoop bij jullie? Ik heb nogal veel gekocht de laatste tijd
Schoenenwinkelquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
Weet jij nog hoe die winkel heet waar jij die zwarte laarzen hebt gekocht?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
wil jullie echt nog even dank je wel zeggen voor gister
Bigbird heeft gemeld dat haar schoonmoeder is overleden en dat het met haar en haar meneer wel 'gaat' voor zover je daarvan mag spreken, maar dat haar schoonvader het er erg moeilijk mee heeft en dat ze daar nu veel zijn. Daarna niets meer gehoord, of ik heb het ook gemistquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Wat een fijn gesprek vannacht inderdaad zeg!
Maar we hebben dus nog niets van Ing of Bigbird vernomen de laatste dagen? Of heb ik het gewoon gemist?
De laatste sms die ik van ing heb :quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bigbird heeft gemeld dat haar schoonmoeder is overleden en dat het met haar en haar meneer wel 'gaat' voor zover je daarvan mag spreken, maar dat haar schoonvader het er erg moeilijk mee heeft en dat ze daar nu veel zijn. Daarna niets meer gehoord, of ik heb het ook gemist
Qwea had van Ing een sms gehad dat Baloe nog hetzelfde gaat en wel weer een beetje eet begreep ik en dat ze duimt dat het beter gaat worden. Baloe zat laatst wel in de keuken te wachten op een bakje eten dat hij héél lekker vond, dus het wordt er gewoon eentje met een luxe smaak
quote:Babe! Weten jullie al meer over loetje? Zo nee, wanneer hebbie de bloeduitslagen? Kus voor loetje!Q.
Ik heb maar 2 kaartjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 08:50 schreef Maes het volgende:
MB, Greys en ik willen wel met je mee! Wij kunnen geen kaartjes kopen want het systeem van de Pathé werkt niet.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt wel merken dat Loveless op een andere plek zit qua werk he?
Vrijdag ook eff kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf mijn bankrekening ook niet meer in te zien
Zal vanmiddag even kijken of het ausverkauf is!
Mutsie, lijkt het je niks?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef Morretje het volgende:
Ravage heeft een invalbaantje voor me gevonden.. Nu moet ik bellen, maar ik durf niet. Wat een muts ben ik he?
Jawel! Het is hartstikke dichtbij, 0-urencontract, met kinderen bezig dus met mijn opleiding.. Maar ik durf gewoon niet te bellen..quote:
Eerst even 'droog' oefenen. En er kan niks gebeuren, ze zien je toch niet door de telefoon. Moet ik voor je bellen? Ik ben goed in bellenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jawel! Het is hartstikke dichtbij, 0-urencontract, met kinderen bezig dus met mijn opleiding.. Maar ik durf gewoon niet te bellen..
Ik durfde vroeger ook nergens naartoe te bellen. en toen ging ik tijdelijk bij een callcenter werken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jawel! Het is hartstikke dichtbij, 0-urencontract, met kinderen bezig dus met mijn opleiding.. Maar ik durf gewoon niet te bellen..
Owwww, die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bigbird heeft gemeld dat haar schoonmoeder is overleden en dat het met haar en haar meneer wel 'gaat' voor zover je daarvan mag spreken, maar dat haar schoonvader het er erg moeilijk mee heeft en dat ze daar nu veel zijn. Daarna niets meer gehoord, of ik heb het ook gemist
Qwea had van Ing een sms gehad dat Baloe nog hetzelfde gaat en wel weer een beetje eet begreep ik en dat ze duimt dat het beter gaat worden. Baloe zat laatst wel in de keuken te wachten op een bakje eten dat hij héél lekker vond, dus het wordt er gewoon eentje met een luxe smaak
Oh, dat is kut! Wat vervelend dat het toch slechter lijkt te gaan nu...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik begrijp dat de schoonmoeder van Bb inmiddels is overleden?![]()
Mocht je het lezen, heel veel sterkte voor jou en je naasten![]()
Morrie, gewoon bellen!![]()
Ik wil ook naar komt een vrouw enz enz....maar op het moment jank ik om alles, dus het lijkt me verstandiger om um ff later te kijken![]()
Baloe-update:
Gisteren zou er bloed geprikt worden, maar mijn beide DA's hadden een begrafenis en dus zou een heuse vee-arts mijn arme Loetje onder handen moeten nemen. Dus leek het de ass. verstandiger dat het uitgesteld zou worden naar vandaag.
Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen meer in; zaterdag begon ie met kattenbakkorrels eten (bloedarmoede toch?) die hij vervolgens zondag weer uitkotste.
Verder gaat eten steeds minder goed; met kunst en vliegwerk krijg ik er nog iets in soms, maar meestal draait ie zich om en loopt ie weg![]()
Ben het inmiddels wel met mezelf eens dat dit zo geen leven voor het beestje is![]()
Hoest hier verder? Samenvatting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh dat is inderdaad wel heel erg naar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, nu wil ik een Cat-update!![]()
De rest wist ik al, maar tnx![]()
Uit het bloedonderzoek moet blijken of z'n witte bloedcellen zijn gestegen, zodat hij een betere weerstand heeft om de ontsteking (die er dus al ruim een maand zit inmiddels) te lijf te gaan.
Zo als het nu gaat, redt ie het niet lang. Eerst was ie alleen mager, nu mager en verzwakt.
Gaat steeds liggen of zitten na een paar stapjes en z'n oortjes hangen.
Arm diertje
Ing, je bent een lieve kattenmamma. Sterkte met de beslissingen die je moet nemen. Da's noit makkelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, nu wil ik een Cat-update!![]()
De rest wist ik al, maar tnx![]()
Uit het bloedonderzoek moet blijken of z'n witte bloedcellen zijn gestegen, zodat hij een betere weerstand heeft om de ontsteking (die er dus al ruim een maand zit inmiddels) te lijf te gaan.
Zo als het nu gaat, redt ie het niet lang. Eerst was ie alleen mager, nu mager en verzwakt.
Gaat steeds liggen of zitten na een paar stapjes en z'n oortjes hangen.
Arm diertje
Dan ga ik wel mee, kunnen we samen jankenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook een enorme jankerd de laatste tijd (duh) dus dat zal wel wat worden bij die film ja
Maar ik heb nu eenmaal vrijkaartjes, dus nu wil ik hem zien ook
Eet ze!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef Qwea het volgende:
Heel veel sterkte ing![]()
Ik ga brunchluchen. Mien kerel is zo thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef P.F het volgende:
Arm dier!
Maar ook de rooie kater van IngetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
is je ui je eigen kat trouwens?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ook de rooie kater van Ingetje
O zo! Ik dacht misschien dat hij nu bij Ingetje woonde of zo..quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ook de rooie kater van Ingetje
ik was eerst ook een beetje in de war hoor...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
[..]
O zo! Ik dacht misschien dat hij nu bij Ingetje woonde of zo..
Dat was mijn eigen rooie poes, Rosa. Nou ja..... ze vond dat ze van mijn zoon wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is je ui je eigen kat trouwens?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:51 schreef Barbaaf het volgende:
Wacht maar tot ik een hungarian sheepdog neem en die DeZwabber noem
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:51 schreef Barbaaf het volgende:
Wacht maar tot ik een hungarian sheepdog neem en die DeZwabber noem
Take care. Veel sterkte en een dikkequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef bigbird het volgende:
Dat komt helemaal goed hoor, wij zorgen wel goed voor onszelf. Eerst even schoonpaps een beetje op weg helpen, want die heeft het echt hard nodig. Er was zoveel wat door haar gedaan werd, en ze hadden niets voorbereid. Ze zou alleen voor maximaal een weekje weg zijn...
Stel maar hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vraag, maar ik durf hem niet te stellen
Het gaat over dat spiraal dingmaar toch ook weer niet
Doe toch maar wel danquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vraag, maar ik durf hem niet te stellen
Het gaat over dat spiraal dingmaar toch ook weer niet
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stel maar hoorik zal m'n best doen 'm te beantwoorden. En bedenk, er bestaan geen gekke vragen
quote:
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan en succes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Doe datquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:21 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is soms best blij dat hij een jongetje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |