Wat ideeën uit Belgiëquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
Aaah. Ik moet mijn kamer gaan inrichten maar ik heb geen inspiratieMaar ik moet wel opschieten want mijn BF komt zo logeren!
Tussen 6 minuten geleden en nu?quote:
Ik was een beetje schor en verkouden - maar verder prima.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 6 minuten geleden en nu?
Maes, mocht je dit morgenochtend lezen (ik PM je zo ook nog wel even)... net telefonisch geprobeerd kaarten te bestellen bij Pathé maar ook dát gaat niet![]()
Dan kan ik voor dinsdag alleen nog maar kiezen uit de tijden 13.40 uur en 15 uur nogwat. Zouden de andere tijden echt allemaal al uitverkocht zijn?
Lees net wel op telegraaf.nl dat die film in één weekend al twee keer goud is. Hmzzzz.
Thanks, ik ga even kijken!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ideeën uit België
http://www.9lives.be/foru(...)kamerinrichting.html
In de zin van misselijk, overgeven etc.quote:
quote:
Ik vind het juist cool dat jij kan breien. Ik kan skwurtenquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas echt triest is, dat ik ook kan breien
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hierquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas echt triest is, dat ik ook kan breien
Daar moet ik ook van janken als ik niet naar een begraafplaats ben geweestquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Hallooooooooo
Hoe is het hier? Nog updates van Ingetje die ik gemist heb?
Wij zijn vandaag naar de begraafplaats geweest en we hebben een mooi plekje voor de urn van mn vader gekozenDe urn zelf kiezen was wat moeilijker
Kleuren, vormen, lettertypes en teksten, het is allemaal te kiezen...
En nu luister ik Old & Wise en moet ik janken![]()
En wat moet er uiteindelijk inquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hier...oh ja een update
[ afbeelding ]
meer dan 100% verder![]()
![]()
Het was het 'binnenkomst-nummer' bij de crematie. Ik kende het daarvoor niet eens. En toen zat ik afgelopen vrijdag in een café en toen draaiden ze het ineensquote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar moet ik ook van janken als ik niet naar een begraafplaats ben geweest
een schrale troostquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hier...oh ja een update
[ afbeelding ]
meer dan 100% verder![]()
![]()
Ditquote:
Je bent gewoon multifunctioneel, je weet nooit of het nog van pas komt dat breien.quote:
mocht ik ooit stranden boven de poolcirkel met alleen een dood schaap en wat breinaaldenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent gewoon multifunctioneel, je weet nooit of het nog van pas komt dat breien.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Hallooooooooo
Hoe is het hier? Nog updates van Ingetje die ik gemist heb?
Wij zijn vandaag naar de begraafplaats geweest en we hebben een mooi plekje voor de urn van mn vader gekozenDe urn zelf kiezen was wat moeilijker
Kleuren, vormen, lettertypes en teksten, het is allemaal te kiezen...
En nu luister ik Old & Wise en moet ik janken![]()
Tja...dacht ik ook toen mijn moeder 20 jaar geleden stierf )plotseling aan een hersenbloeding, 54 jaar oud...als ik mijn vader nog maar lang bij me mag hebben......helaas was het 8 jaar later al zo ver met mijn vader...longkanker en pas 64 jaar oud. Je hebt het helaas niet voor het zeggen. Hopelijk mag je je moeder nog lang bij je houdenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef MissBliss het volgende:
Dank je wel Trovey... Ik moet er niet aan denken mn moeder nu ook nog te verliezen..
Kun je mooi bij je noodpakket doen wat de overheid voorschrijft als de voorzieningen uitvallen, breiwol en naalden...verveel je je niet (want geen internet dan) en kun je jezelf met het eindprodukt nog warm houden ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mocht ik ooit stranden boven de poolcirkel met alleen een dood schaap en wat breinaalden![]()
of als het hip word, ben ik de rage voor![]()
Jeetje... Je hebt het niet voor het kiezen, maar jouw verhaal is wel heel heftig zeg!quote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 00:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja...dacht ik ook toen mijn moeder 20 jaar geleden stierf )plotseling aan een hersenbloeding, 54 jaar oud...als ik mijn vader nog maar lang bij me mag hebben......helaas was het 8 jaar later al zo ver met mijn vader...longkanker en pas 64 jaar oud. Je hebt het helaas niet voor het zeggen. Hopelijk mag je je moeder nog lang bij je houden. Na mijn vader was mijn laatste oma helaas aan de beurt (4 jaar na mijn vader).......nu zijn mijn broer en ik nog over....wel nog heel sporadisch contact met de broer van mijn moeder en een nichtje van vaders kant(de hele generatie van mijn vader is inmiddels gestorven en mijn neven en nichten van die kant ken ik, op dat nichtje na, eigenlijk niet, allemaal veel ouder (minstens 10 jaar)) maar dat is het dan ook....tja een familie kan ineens wel heel klein worden.
zweven is leuk hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, tussen al het typische internetgeleuter hebben we een ding gemeen: we hebben een echt leven waarin puur geluk, blijdschap, pijn en intens verdriet ons geen van allen vreemd zijn. En wat hou ik toch van jullie als op de momenten dat het er toe doet de user wordt afgelegd en de mens typt.
Ik ben een zweefteefje en een eitje, maar ik schiet zo vol
Tja het leven.....maar sterkte hoor...weet precies hoe je je voelt als het net is gebeurt....toen mijn vader stierf was er toevallig een kennis van de familie bij...zal nooit vergeten wat ze zei....nu ben je niemands kind meer......en oh wat waar is dat....je bent ineens de volgende generatie hoe graag je het ook anders had gewild en hoe graag had je je ouders nog oud en grijs willen zien met zijn beiden. Kan me slecht een voorstelling maken van hoe ze er nu uit zouden zien...74 en 77 jaar....als ik dan mensen zie lopen net zo oud als ik met hun ouders of bv alleen met hun moeder (dochters) dan kan ik een steek van jaloezie niet onderdrukken, ik had het zo graag gewild....maar helaas het is anders gelopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jeetje... Je hebt het niet voor het kiezen, maar jouw verhaal is wel heel heftig zeg!
Ik weet niks te zeggen..
Wat vind ik dat prachtig gezegd!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja het leven.....maar sterkte hoor...weet precies hoe je je voelt als het net is gebeurt....toen mijn vader stierf was er toevallig een kennis van de familie bij...zal nooit vergeten wat ze zei....nu ben je niemands kind meer......en oh wat waar is dat....je bent ineens de volgende generatie hoe graag je het ook anders had gewild en hoe graag had je je ouders nog oud en grijs willen zien met zijn beiden. Kan me slecht een voorstelling maken van hoe ze er nu uit zouden zien...74 en 77 jaar....als ik dan mensen zie lopen net zo oud als ik met hun ouders of bv alleen met hun moeder (dochters) dan kan ik een steek van jaloezie niet onderdrukken, ik had het zo graag gewild....maar helaas het is anders gelopen. Hopelijk kun je de dood van je vader een plekje geven...zal zeker de eerste jaren nog moeilijk zijn, je blijft ze missen maar echt...tijd heelt alle wonden....al blijft het litteken eeuwig trekken, hoe lang geleden het ook is.
Ook heftige onderwerpen schuwen we niet...ook niet 's nachts.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:26 schreef JJH het volgende:
Wat een heftig onderwerp trouwens!
[..]
Wat vind ik dat prachtig gezegd!
Ik weet het, heb een poos geleden ook al eens over dat onderwerp doorgehaald met MB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Ook heftige onderwerpen schuwen we niet...ook niet 's nachts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |