Wat ideeën uit Belgiëquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
Aaah. Ik moet mijn kamer gaan inrichten maar ik heb geen inspiratieMaar ik moet wel opschieten want mijn BF komt zo logeren!
Tussen 6 minuten geleden en nu?quote:
Ik was een beetje schor en verkouden - maar verder prima.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussen 6 minuten geleden en nu?
Maes, mocht je dit morgenochtend lezen (ik PM je zo ook nog wel even)... net telefonisch geprobeerd kaarten te bestellen bij Pathé maar ook dát gaat niet![]()
Dan kan ik voor dinsdag alleen nog maar kiezen uit de tijden 13.40 uur en 15 uur nogwat. Zouden de andere tijden echt allemaal al uitverkocht zijn?
Lees net wel op telegraaf.nl dat die film in één weekend al twee keer goud is. Hmzzzz.
Thanks, ik ga even kijken!!quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ideeën uit België
http://www.9lives.be/foru(...)kamerinrichting.html
In de zin van misselijk, overgeven etc.quote:
quote:
Ik vind het juist cool dat jij kan breien. Ik kan skwurtenquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas echt triest is, dat ik ook kan breien
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hierquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
weet je wat pas echt triest is, dat ik ook kan breien
Daar moet ik ook van janken als ik niet naar een begraafplaats ben geweestquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Hallooooooooo
Hoe is het hier? Nog updates van Ingetje die ik gemist heb?
Wij zijn vandaag naar de begraafplaats geweest en we hebben een mooi plekje voor de urn van mn vader gekozenDe urn zelf kiezen was wat moeilijker
Kleuren, vormen, lettertypes en teksten, het is allemaal te kiezen...
En nu luister ik Old & Wise en moet ik janken![]()
En wat moet er uiteindelijk inquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef trovey het volgende:
Troost je, haken herken je in ieder geval niet want dat doe ik hier...oh ja een update
[ afbeelding ]
meer dan 100% verder![]()
![]()
Het was het 'binnenkomst-nummer' bij de crematie. Ik kende het daarvoor niet eens. En toen zat ik afgelopen vrijdag in een café en toen draaiden ze het ineensquote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar moet ik ook van janken als ik niet naar een begraafplaats ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |