1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
"vast wel, geen ideequote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat denk jij dus ook, dat je het daarna dan niet meer gewoon kunt?
Vraag dat 'de meester' eens?
Eerst squirten!quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOH FUCK, ik ga toch maar ff de was in de droger doen
quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
"vast wel, geen idee"
"hoezo, willen jullie nou allemaal leren squirten? Dat schijnen hele heftige orgasmes te zijn. Zoek maar eens op flower tucci + squirt"
"Maar jullie gaan dus nu allemaal squirten?!"
-Ikke niet hoor!
"Ikke wil wel hoor! Lijkt me vet geil als je dat kan![]()
![]()
![]()
"
HIJS NET SCHOON MONGOOLquote:
QFT!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon vies , niet meer en niet minder...
Maar we squirten hier vrolijk verder hoor!quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef Enfermera het volgende:
Idd. Vieze TT.![]()
* Enfermera was al afgehaakt bij het squirten-onderwerp.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Als in; iets schatten of voorspellen
Nou! Ik ga wel ff NCIS kijken, en wachten op een smakelijker onderwerp.. De pizza van vanavond viel niet zo best geloof ik..quote:Op maandag 30 november 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon vies , niet meer en niet minder...
quote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou! Ik ga wel ff NCIS kijken, en wachten op een smakelijker onderwerp.. De pizza van vanavond viel niet zo best geloof ik..
Nou, mijn kerel als die klaar komt op het bed.. heb ik wat vlekken. Bij squirten heb je alles ZEIK natquote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
En dat wat een kerel er uit squirt is niet vies en dat van jezelf wel?
Maar ook ik laat de lessen van MM aan me voorbij gaan.
Sorry MM!
Misschien droogt het wel op zonder vlekken, weet jij veel?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mijn kerel als die klaar komt op het bed.. heb ik wat vlekken. Bij squirten heb je alles ZEIK nat
Als je er eerst overheen gaat squirten zou ik voor de laatste gaan. Indien je dat niet doet voor de eerste.quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
Zal ik een chocolate-creme of een strawberry-creme Chupachup nemen?
Dan nogquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien droogt het wel op zonder vlekken, weet jij veel?
Chocolate it will be!quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je er eerst overheen gaat squirten zou ik voor de laatste gaan. Indien je dat niet doet voor de eerste.
Is weer is wat anders dan een rukhuttenmeetquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een preutse bende hiero...
Ik zit te denken aan de squirt meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee sorry, het lijkt me echt niets!quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan nog
Stiekem wil jij gewoon squirten hea!
Wedden dat je heer G nu ontzettend teleur steltquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, het lijkt me echt niets!
Net als jij
Ja!quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef Maes het volgende:
Greys heb je gelezen dat ik GEEN kaartjes heb door een fout bij Pathé / IDEAL?
Dat deed ik toch alquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wedden dat je heer G nu ontzettend teleur stelt
Even getest met een rustig liedje (Perfect Day-Lou Reed).....ik hoor geen ruis en die Mi2 kan heel hard merk ik welquote:Op maandag 30 november 2009 21:28 schreef hecoson het volgende:
trovey is de mi2 wat of valt het mee.
het geluid voor de mp3/mp4 speler is dat een beetje goed als het hard staat of zit er dan een ernstige ruis in.
Er is volgens mij ook weinig nieuws hoor...quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
. Ik ben kapot...Gisteren met m'n moeder naar de HAP geweest, die was aan het hyperventileren en kreeg het niet weg uit d'r zelf. Heeft hyperfree gehad en oxazepam om wat rustiger te worden. Morgen wordt m'n vader gedotterd! Ik heb zelf eerst de eerste bijeenkomst van de insulinecursus en daarna kan ik een hoop heen en weer gaan rijden
. Maar als alles goed is, mag m'n vader woensdag naar huis
![]()
Sorry, ik heb hier echt niet meer bijgelezen, ik lag gisteren om 8 uur al te slapen en was ook helemaal knock out.
Jeetje zeg, zit allemaal wel tegen daar bij jou en je familie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:. Ik ben kapot...Gisteren met m'n moeder naar de HAP geweest, die was aan het hyperventileren en kreeg het niet weg uit d'r zelf. Heeft hyperfree gehad en oxazepam om wat rustiger te worden. Morgen wordt m'n vader gedotterd! Ik heb zelf eerst de eerste bijeenkomst van de insulinecursus en daarna kan ik een hoop heen en weer gaan rijden
![]()
Sorry, ik heb hier echt niet meer bijgelezen, ik lag gisteren om 8 uur al te slapen en was ook helemaal knock out.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, deel 10!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Oip, dat ook nog even? Sterkte hoor, het is hectisch lees ik!quote:Op maandag 30 november 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:. Ik ben kapot...Gisteren met m'n moeder naar de HAP geweest, die was aan het hyperventileren en kreeg het niet weg uit d'r zelf. Heeft hyperfree gehad en oxazepam om wat rustiger te worden. Morgen wordt m'n vader gedotterd! Ik heb zelf eerst de eerste bijeenkomst van de insulinecursus en daarna kan ik een hoop heen en weer gaan rijden
![]()
ja, je bent dan wel oud in het verhaal... maar toch...quote:
tuulk!quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar hey, als het koud is, dan kan ik zo een coole headphone toch gewoon op zetten en t draadje in mn binnenzak stoppen?
Ow fak waar is die wedstrijd en wat is het antwoord die wil ik wel hebbuh. De mijne is net gesloopt door Lillie.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:Ik moest vanmiddag wel ff lachen om mezelf trouwens, doe ik heel fanatiek mee met die headphones wedstrijd hier, om er na het versturen pas bij te denken dat ik geen eens een mp3 of whatever speler heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |