ik was eerst ook een beetje in de war hoor...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
[..]
O zo! Ik dacht misschien dat hij nu bij Ingetje woonde of zo..
Dat was mijn eigen rooie poes, Rosa. Nou ja..... ze vond dat ze van mijn zoon wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is je ui je eigen kat trouwens?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:51 schreef Barbaaf het volgende:
Wacht maar tot ik een hungarian sheepdog neem en die DeZwabber noem
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:51 schreef Barbaaf het volgende:
Wacht maar tot ik een hungarian sheepdog neem en die DeZwabber noem
Take care. Veel sterkte en een dikkequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:08 schreef bigbird het volgende:
Dat komt helemaal goed hoor, wij zorgen wel goed voor onszelf. Eerst even schoonpaps een beetje op weg helpen, want die heeft het echt hard nodig. Er was zoveel wat door haar gedaan werd, en ze hadden niets voorbereid. Ze zou alleen voor maximaal een weekje weg zijn...
Stel maar hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vraag, maar ik durf hem niet te stellen
Het gaat over dat spiraal dingmaar toch ook weer niet
Doe toch maar wel danquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vraag, maar ik durf hem niet te stellen
Het gaat over dat spiraal dingmaar toch ook weer niet
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stel maar hoorik zal m'n best doen 'm te beantwoorden. En bedenk, er bestaan geen gekke vragen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag gedaan en succes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |