Win je m voor mij of voor jezelf?quote:
quote:
Mensen mogen best zoeken hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier:
[Prijsvraag] Win toffe headphones van urStyle!
Welke code?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij hadden dat ook!
Toen we zaterdag gingen, iemand had alvast de kaartjes online gekocht en dat ging schijnbaar ook fout ofzo, maar uiteindelijk had hij 1x terug gehad (2x was afgeschreven), gebeld, andere zou niet werken. Maar ook niet teruggehad.
Wij daar die code geprobeert, werkte wel mooi
Als jij m voor me wint dan zal ik leren squirtenquote:Op maandag 30 november 2009 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag geen headphones op. Tinnitus.
Dus ik ga ff MM vragen, maar de kans is groot dat die die troep niet hoeftEn dan issie voor jou
Hmm hij had ze online gekocht ofzo, en dat ging dus ook niet lekker, eerst werkte het niet en toen ineens 2x ofzo. Ik weet het ook niet precies meerquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke code?
Want ik heb heul geen bevestiging
En dat ze dat inmiddels niet al eens gefixed hebben dan
Ja bedankt he.quote:
Aan jou heb ik wat, Bekkie!quote:Op maandag 30 november 2009 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm hij had ze online gekocht ofzo, en dat ging dus ook niet lekker, eerst werkte het niet en toen ineens 2x ofzo. Ik weet het ook niet precies meer![]()
tja, als zij zich te rot voelt om dat op te zoeken, dan maakt het mij niet uit om het te noemen (heb zelf ook meteen mee gedaan...)quote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen mogen best zoeken hoorkost niks meer
DEZE QUOTE IKquote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij m voor me wint dan zal ik leren squirten
quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja bedankt he.
Ik zal nog es een leuke anecdote vertellen hiero
Als zij m wint en ik niet dan zul jij es wat meemaken hier .....quote:
dat mag jijquote:
Ik zweer het he. En dan ga je het filmen ookquote:
Owwww da's echt lullig!quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef trovey het volgende:
Tuk...vergeet ik het antwoord in te vullen![]()
en ik kan geen tweede keer meedoen
quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als zij m wint en ik niet dan zul jij es wat meemaken hier .....
quote:Op maandag 30 november 2009 22:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als zij m wint en ik niet dan zul jij es wat meemaken hier .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |