ja joh, das koel!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Maar hey, als het koud is, dan kan ik zo een coole headphone toch gewoon op zetten en t draadje in mn binnenzak stoppen?
nog lang niet afgeschreven :pquote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, je bent dan wel oud in het verhaal... maar toch...
19.30 uur Fijn dat je het nog even wil proberen. Ik durf niet meer zo goedquote:Op maandag 30 november 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En toen vroeg ik nog hoe je dan je geld terug ging krijgen, maar dat zag ik toen ik het al gepost had daarboven staan in een post van jou. Zal ik het zo even proberen dan?
En was het nou 18.30 of 19.30? Dat laatste he?
Zeker niet!quote:
Ja zoek ff zelf , ik wil m winnenquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ow fak waar is die wedstrijd en wat is het antwoord die wil ik wel hebbuh. De mijne is net gesloopt door Lillie.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
Komt MM nog even....
"Squirten is trouwens gewoon traanvocht he"zomaar. Uit het niets
u r next...quote:
O dat zou echt geniaal zijn, als ze in boekvorm kwamen!!quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Bamba, sterkte!
Tombola, fijn verhaaltje weer!![]()
Je moet Harlequin maar eens aanschrijven!
quote:Op maandag 30 november 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Je moet Harlequin maar eens aanschrijven!
Best wel jaquote:Op maandag 30 november 2009 21:51 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen als je uit eten gaat (alleen een hoofdgerecht)
Bij mij issie ook nu betaald maar geen bevestiging.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Maes het volgende:
[..]
19.30 uur Fijn dat je het nog even wil proberen. Ik durf niet meer zo goed
Ik bedoelde niet ONS verhaal he?quote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
nooit van mn leven dat ik dat ga doen he...
En ik heb nog geen pm van je!
dan neem je toch water? 1 glas ofzo, je weet nooit hoe pittig je eten is...quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar hoor
Maar ja als je geen dorst hebt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |