Ik durf mijn bankrekening ook niet meer in te zienquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Is het al uitverkoop bij jullie? Ik heb nogal veel gekocht de laatste tijd
Schoenenwinkelquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
Weet jij nog hoe die winkel heet waar jij die zwarte laarzen hebt gekocht?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
wil jullie echt nog even dank je wel zeggen voor gister
Bigbird heeft gemeld dat haar schoonmoeder is overleden en dat het met haar en haar meneer wel 'gaat' voor zover je daarvan mag spreken, maar dat haar schoonvader het er erg moeilijk mee heeft en dat ze daar nu veel zijn. Daarna niets meer gehoord, of ik heb het ook gemistquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Wat een fijn gesprek vannacht inderdaad zeg!
Maar we hebben dus nog niets van Ing of Bigbird vernomen de laatste dagen? Of heb ik het gewoon gemist?
De laatste sms die ik van ing heb :quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bigbird heeft gemeld dat haar schoonmoeder is overleden en dat het met haar en haar meneer wel 'gaat' voor zover je daarvan mag spreken, maar dat haar schoonvader het er erg moeilijk mee heeft en dat ze daar nu veel zijn. Daarna niets meer gehoord, of ik heb het ook gemist
Qwea had van Ing een sms gehad dat Baloe nog hetzelfde gaat en wel weer een beetje eet begreep ik en dat ze duimt dat het beter gaat worden. Baloe zat laatst wel in de keuken te wachten op een bakje eten dat hij héél lekker vond, dus het wordt er gewoon eentje met een luxe smaak
quote:Babe! Weten jullie al meer over loetje? Zo nee, wanneer hebbie de bloeduitslagen? Kus voor loetje!Q.
Ik heb maar 2 kaartjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 @ 08:50 schreef Maes het volgende:
MB, Greys en ik willen wel met je mee! Wij kunnen geen kaartjes kopen want het systeem van de Pathé werkt niet.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt wel merken dat Loveless op een andere plek zit qua werk he?
Vrijdag ook eff kijkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf mijn bankrekening ook niet meer in te zien
Zal vanmiddag even kijken of het ausverkauf is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |