quote:
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:40 schreef Maes het volgende:
Zijn we nu allemaal in slaap gevallen of gewoon druk?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Liefjens, tussen al het typische internetgeleuter hebben we een ding gemeen: we hebben een echt leven waarin puur geluk, blijdschap, pijn en intens verdriet ons geen van allen vreemd zijn. En wat hou ik toch van jullie als op de momenten dat het er toe doet de user wordt afgelegd en de mens typt.
Ik ben een zweefteefje en een eitje, maar ik schiet zo vol
Dat is goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk![]()
Maar zal ik dan vanmiddag proberen te bellen voor donderdagavond de bios, zelfde tijd?
Nee zo uit mijn hoofd niet, maar ik kan thuis kijken of er ergens onderin mijn kast nog een tasje en een bonnetje slingert?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat is goed![]()
Weet jij nog hoe die winkel heet waar jij die zwarte laarzen hebt gekocht?
Is het al uitverkoop bij jullie? Ik heb nogal veel gekocht de laatste tijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee zo uit mijn hoofd niet, maar ik kan thuis kijken of er ergens onderin mijn kast nog een tasje en een bonnetje slingert?Ik zag trouwens Het Jurkje, dat zwartwit gebreide, in de etalage hangen van de week in het durp hier bij dat ene winkeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |