Meestal slikt-ie het maar, omdat hij niet adrem genoeg is voor weerwoord. Gaat-ie een beetje zitten meelachen, of Derksen proberen te paaien met een lief sneertje.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar die laatste nog steeds niet goed weet hoe hij het plaatsen moet en een soort van angstig is
Ja, ik wachte eigenlijk op Laysa, zij was de laatste maar die is van schrik van der krukkie gelazerd, (iets met een zwembad,Amersfoort.quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ultieme timing maar je was net iets eerder
Ja... Spatbordenfonds Sportfondsenbad, aan de Bisschopsweg dusquote:
Dankjewelquote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, mijn slotknopje doet het nog niet, gooi jij de mijne even dicht?
Vind het Haakje juist sexyquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, je hebt wel een lelijk haakje in je TT
ik heb 12 jaar in Amersfoort gewoondquote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... Spatbordenfonds Sportfondsenbad, aan de Bisschopsweg dus
Maarre, die kant van Amersfoort ook
Meen je dat nu echt? Ik vind het vermoeiend om maar steeds weer opnieuw te "hunten" en je best te doen voor dat geneuzel. Dan toch maar liever iets dat langer duurtquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Oew, best wel een favoriete bezigheid en niet die afkorting kennen, shame on me
Waarom is mijn username dan nog niet rozequote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed je echt zelf. Als je het maar graag genoeg wilt lukt het gewoon
ik ben daar gewoon niet voor gebouwd denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
One Night en dan ... Samenwonen...
een weekje?quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Ik vind het vermoeiend om maar steeds weer opnieuw te "hunten" en je best te doen voor dat geneuzel. Dan toch maar liever iets dat langer duurt
Doen we die hiernaquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Leandra het volgende:
Ik had er ook al 1 klaarstaan.... [RLS SC # 401] Mag het een ONSje meer zijn?
Ook aan de zuid-kant?? (tussen de beide ziekenhuizen zeg maar)quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb 12 jaar in Amersfoort gewoond
same here. als ze er over willen beginnen is dat t begin van t einde meestalquote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ik ben daar gewoon niet voor gebouwd denk ik![]()
Vandaag trouwens deelk 10 van seizoen 4 van Dexter gezien .... Spannenund
paar jaar Liendert en toen net als alle andere makke schapen van mijn leeftijd richting Noordquote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook aan de zuid-kant?? (tussen de beide ziekenhuizen zeg maar)
Godsamme, 3 Amersfoort-posts en je bent al van slag?quote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit nou ineens een topic over Amersfoort geworden?
JA!!11!!!quote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit nou ineens een topic over Amersfoort geworden?
Ah... nah, ik zou zuid niet zo erg vinden, maar de rest van Amersfoort hoeft van mij niet zo... qua wonen dan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
paar jaar Liendert en toen net als alle andere makke schapen van mijn leeftijd richting Noord![]()
Maar vond het er wel heel erg mooi om er te wonen....Mis het best wel
Ben net een paar maandjes "gesetteld" geweest, speelt vanzelf m'n "astma" weer opquote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Ik vind het vermoeiend om maar steeds weer opnieuw te "hunten" en je best te doen voor dat geneuzel. Dan toch maar liever iets dat langer duurt
Ik heb daar familie, denk ik, mogelijk, wellicht, misschienquote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb 12 jaar in Amersfoort gewoond
quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijnis weer thuis, dus ik ben er weg van
![]()
Zuid...daar moet je wel genoeg poen voor hebben maar idd dat is mooi wonen....ach noord was natuurlijk allemaal nieuwbouw maar was toch wel verknocht aan Amersfoortquote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... nah, ik zou zuid niet zo erg vinden, maar de rest van Amersfoort hoeft van mij niet zo... qua wonen dan.
En noord al helemaal niet
heel amersfoort vind ik kut tbh.quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... nah, ik zou zuid niet zo erg vinden, maar de rest van Amersfoort hoeft van mij niet zo... qua wonen dan.
En noord al helemaal niet
maar je weet het dus niet ECHT zekerquote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daar familie, denk ik, mogelijk, wellicht, misschien
quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijnis weer thuis, dus ik ben er weg van
![]()
wimpquote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Desnoods, alles beter dan één nacht
quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daar familie, denk ik, mogelijk, wellicht, misschien
Nee, sorry, dat had ik er misschien ff bij moeten zettenquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar je weet het dus niet ECHT zeker
owja...ff mn eten verder op etenquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
En dan gewoon niéts erbij, alleen bier.![]()
[ afbeelding ]
O Gert, die had onder mijn 1e post gemoetenquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leek jou wel het type om daar mogelijk, wellicht, misschien familie te hebben?quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat verbaasd me dan weer helemaal niets
quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat had ik er misschien ff bij moeten zetten
Dat lijkt wel een schnitzel met kankerquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is de Paprikasaus ?quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Excuses voor mijn onoplettendheid, onzorgvuldigheid en onvolledigheid.quote:
Boooooooooaaaaaaaaaah!quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
dus je vond de film dus kut, ja ga ook niet er naar toe, onderwerp vind ik niks, kon het boek niet eens uitlezenquote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat lijkt wel een schnitzel met kanker
Over kanker gesproken.. De vrouw bij de dokter was idd erg slecht. "Hoi ik ga stappen!" "Okee, ik kots de dure design WC wel onder! Veel plezier!"
En dan dat wijf waarmee die kerel vreemdging.
Ze hadden 2x sex.
Vervolgens belt het meiske die kerel op "Hey ik hou van je"
Ik :
EIgenlijk wel hè... maar ja: dit is geen schnitzelTJE.quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
O Gert, die had onder mijn 1e post gemoeten
nee hoor gekkiequote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses voor mijn onoplettendheid, onzorgvuldigheid en onvolledigheid.
Zal er voortaan op letten
Hoop dat ik niet teveel overlast veroorzaakt heb
Mis er wel de Kartoffelsalade bij en het potje bierquote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
EIgenlijk wel hè... maar ja: dit is geen schnitzelTJE.
Of een echte Österreicher moet dit maar een laf klein stukje vlees vinden hoor, dat kan ook.
Je hebt hier in de buurt een vreetschuur van zo'n Österreichert die ook van dat soort dingen op je bord pleurt, en als je 'm dan helemaal op kan in je eentje hoef je niet te betalenquote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Of een echte Österreicher moet dit maar een laf klein stukje vlees vinden hoor, dat kan ook.
voor een echte is dit hooguit een amusequote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die lust ik ook met Paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis een gewone schnitzel dat zie je aan het citroentje
Jij kunt aan een citroen zien wat voor een vlees het is?quote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis een gewone schnitzel dat zie je aan het citroentje
volgens mij lust jij alles, zolang er maar paprikasaus op zit.quote:
laysa heeft kennersoog. is van de vleeskeuring enzoquote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt aan een citroen zien wat voor een vlees het is?
nee maar ik heb ze vaak in Oostenrijk moeten aanschouwenquote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt aan een citroen zien wat voor een vlees het is?
Dat ligt aan het eten. Bij een hete oosterse maaltijd vind ik het wel lekker.quote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boooooooooaaaaaaaaaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens kan ik GEEN bier zuipen bij het eten
Toch nog niet helemaal geïntegreerd denk ik
Ook over blondjesquote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij lust jij alles, zolang er maar paprikasaus op zit.
Ik vond het onderwerp niet zo erg, in de film (en denk ook in het boek) wordt het ook heel oppervlakkig neergezet. Het was iig geen huilfilm voor mij en m'n vrienden (waaronder 2 vrouwen). Er waren wel wat mensen in de bios die huilden, maar er was er ook 1tje bij en die huilde echt zo van "BOEHOEHOEHOEEEEEE!", wat erg op de lachspieren van vele bioscoopbezoekers werktequote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je vond de film dus kut, ja ga ook niet er naar toe, onderwerp vind ik niks, kon het boek niet eens uitlezen
paprika met paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Adres bittequote:Op maandag 30 november 2009 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt hier in de buurt een vreetschuur van zo'n Österreichert die ook van dat soort dingen op je bord pleurt, en als je 'm dan helemaal op kan in je eentje hoef je niet te betalen
In Rheine heb je ook zo'n tent en daar krijg je dus van dat formaat Zigeunerschnitzels ............. met Paprikasaus en patat.quote:Op maandag 30 november 2009 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt hier in de buurt een vreetschuur van zo'n Österreichert die ook van dat soort dingen op je bord pleurt, en als je 'm dan helemaal op kan in je eentje hoef je niet te betalen
Ah, dus alleen aan de hand van Oostenrijkse citroenen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar ik heb ze vaak in Oostenrijk moeten aanschouwen
Nein, tegenwoordig gewoon waterquote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt aan het eten. Bij een hete oosterse maaltijd vind ik het wel lekker.
Maar bijna altijd is wijn lekkerder ja.
Of bedoel je dat niet? Drink jij altijd red bull bij je ossehaasje.
uhh, jaquote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omdat dat verder rijden is en je nog meer hongerig maakt of zo?quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan net zo goed door naar oostenrijk karren
quote:
nee....omdat dat denk ik dan redelijk in de buurt isquote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Omdat dat verder rijden is en je nog meer hongerig maakt of zo?
WTF!?quote:Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb achterlangs een voorstel gedaan aan Pietje en Liesje. Maar die vonden het niets
quote:Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee....omdat dat denk ik dan redelijk in de buurt is
aan de opmaak van de schnitsel...en nu een ander onderwerp...dit brengt mij tot sombere tijdenquote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus alleen aan de hand van Oostenrijkse citroenen?
Serieus, bij mij in de tuin, tent, BBQ, terrasheaters, de hele mikmak, 't was niet goed genoeg.quote:
Bier bij het eten vind ik ook echt zo'n smaakverpesterquote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, tegenwoordig gewoon water
Wijn kan ik echt niet waarderen, geen idee waarom niet.
Als ik alcohol drink is het altijd bierst![]()
Maar dus niet bij het eten, en ook nooit 's middags
Moet er niet aan denken
ik drink ook geen bier bij t eten. meestal gewoon water. soms wijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Bier bij het eten vind ik ook echt zo'n smaakverpesterEigenlijk vind ik dat uberhaupt van bier
oke, dus Carice heeft een lelijke kont,quote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond het onderwerp niet zo erg, in de film (en denk ook in het boek) wordt het ook heel oppervlakkig neergezet. Het was iig geen huilfilm voor mij en m'n vrienden (waaronder 2 vrouwen). Er waren wel wat mensen in de bios die huilden, maar er was er ook 1tje bij en die huilde echt zo van "BOEHOEHOEHOEEEEEE!", wat erg op de lachspieren van vele bioscoopbezoekers werkte.
De personages waren iig erg 1-dimensionaal, maar de sexscenes maakten echter veel goed.
Aan de andere kant heeft Carice van Houten maar een erg lelijke kont vonden wij. Dus dat was nogal een deceptie.
Geen eens live muziek en Lapdancers ...quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus, bij mij in de tuin, tent, BBQ, terrasheaters, de hele mikmak, 't was niet goed genoeg.
Ik drink ook zelden bier tijdens het eten. Wel ervoor en erna.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Bier bij het eten vind ik ook echt zo'n smaakverpesterEigenlijk vind ik dat uberhaupt van bier
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen eens live muziek en Lapdancers ...Ja vin je het gek dan
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
God....nu krijg ik zin in bier...schei dr eens mee uit!!!!!!!
lapdancers met paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasaus
Edit: terrasheaters is trouwens een enorm ruim begrip![]()
Een Lapdancer met paprikasaus !? Kan een gat in de markt wordenquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasaus
Edit: terrasheaters is trouwens een enorm ruim begrip![]()
Nou, wat wil je kwijt Gomi, sm. iets met lak, iets met speeltjes erbij, gooi het maar in de groepquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?
Vanaf nu heet een lapdancer een terrasheater bij mijquote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Lapdancer met paprikasaus !? Kan een gat in de markt worden
ben niet van de sm, maar verras mequote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, wat wil je kwijt Gomi, sm. iets met lak, iets met speeltjes erbij, gooi het maar in de groep
quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu heet een lapdancer een terrasheater bij mij
quote:
Laarzen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
aan de opmaak van de schnitsel...en nu een ander onderwerp...dit brengt mij tot sombere tijden
Lekker stampotje bij Moeders of niet Gomiquote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Maanvis het volgende:
Wijn drink ik overigens ook wel eens bij het eten, maar dan alleen bij een lekker stukkie vlees of vis. Om nou te zeggen dat nasi of boerenkool met worst goed combineert met wijn, nou neen.
Als ik maar voor in de rij magquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is toch niet erg dat je die moet delen met nog een paar anderen?
Niet lullen heks, zolang je benen hebt kunnen we die opzij mikkenquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee die tijd van wilde nachten heb ik achter de rug, iets van voor de oorlog ofzo hahaha in een heel ver verleden, kijk ik kan wel wat vertellen maar dan hebben julklie zoiets van huh, die nette toverheks, had dat echt niet achter haar bezemsteel gezocht
ws val ik dan van mijn stoel idd.quote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee die tijd van wilde nachten heb ik achter de rug, iets van voor de oorlog ofzo hahaha in een heel ver verleden, kijk ik kan wel wat vertellen maar dan hebben jullie zoiets van huh, die nette toverheks, had dat echt niet achter haar bezemsteel gezocht
nah, bij mijn moeder ga ik meer voor de roti enzoquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker stampotje bij Moeders of niet Gomi
oh hahahah nou genoeg gelachen nu een sereus onderwerpquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet lullen heks, zolang je benen hebt kunnen we die opzij mikken
Vertel, ben gek op vrouwen met laarzenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik probeer mn leven te beteren
...waarom ben jij al de 3e man die dat tegen me gebruikt
Eet je nooit op de Rozengracht ?quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, bij mijn moeder ga ik meer voor de roti enzo
quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel, ben gek op vrouwen met laarzen, geen Uggs
ok, vinden jullie niet dat de maandag eigenlijk bij t weekend moet worden getrokken. zodat je de maandag kunt gebruiken om bij te komen van de voorgaande dagen?quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahahah nou genoeg gelachen nu een sereus onderwerp
oh bij moeders op de hoek, moet er ook niet echt duur zijn.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, vinden jullie niet dat de maandag eigenlijk bij t weekend moet worden getrokken. zodat je de maandag kunt gebruiken om bij te komen van de voorgaande dagen?
Je had me ook niet gewaarschuwd dat je je leven ging verbeterenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik probeer mn leven te beteren
...waarom ben jij al de 3e man die dat tegen me gebruikt
Vind ik echt gezellig, lekker stampot happen, tis wel wat duurder geworden, maar nog steeds goed te doenquote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh bij moeders op de hoek, moet er ook niet echt duur zijn.
dat moet je gewoon wetenquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je had me ook niet gewaarschuwd dat je je leven ging verbeteren
nee, vertel eens eerlijk Laysa, hoeveel paar laarzen staan er in je kast, ik beloof je niet uit te lachenquote:Op maandag 30 november 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb beloofd vl geen laarzen meer te kopen
is idd niet echt duur. mooie prijzen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh bij moeders op de hoek, moet er ook niet echt duur zijn.
denk dat ik er eens een trammetje tegenaan gooi en er eens ga eten met mijn kids.quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik echt gezellig, lekker stampot happen, tis wel wat duurder geworden, maar nog steeds goed te doen
hoi Pietje, pak een stukje schnitzel, er is genoegquote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een snelheid hier, 'avond.
ah k. ik had vandaag liefst vrij gehad. ze hebben me nog gemazzeld en mocht later beginnen. maar had t liefts een luie zondag gehad op deze maandagquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor mij is elke dag weekend, heb geen leven he, niks werk maar heerlijk thuis zitten en lekker doen waar ik zin in heb
(natuurlijk neem ik mijn baan als werkster/moeder/manusjevanalles) wel erg serieus
quote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, vertel eens eerlijk Laysa, hoeveel paar laarzen staan er in je kast, ik beloof je niet uit te lachen
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik er eens een trammetje tegenaan gooi en er eens ga eten met mijn kids.
Ooooooooooooooohquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Jian het volgende:
Ik ga een stoofmaaltijd van AH in de magnetron mikken, niks met schnitzel jammer genoeg
nee maakte maar grapje hoor, ben afgekeurd, maar als je diep in mijn hart kijkt zal ik nooit meer willen werken, heb altijd gewerkt tot 4 jaar terug ook met 3 opgroeiende kids maar bevalt me gewoon prima zo thuis.quote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik had vandaag liefst vrij gehad. ze hebben me nog gemazzeld en mocht later beginnen. maar had t liefts een luie zondag gehad op deze maandag
Toppie gezellig, zou wel doordeweeks gaan, in het weekend kan het wel eens te druk zijn naar mijn smaakquote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik er eens een trammetje tegenaan gooi en er eens ga eten met mijn kids.
ligt er natuurlijk aan wat je dan zelf zou kokenquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohdas heul niet zo gezond als zelf je eten koken
![]()
![]()
Niet genoegquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna mag je vertellen hoeveel er in kast 2 en 3 staan
quote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef gomi het volgende:
[..]
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk als ik vragen mag?
ja je begrijpt ik kook uitsluitend en alleen met verse ingredientenquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat je dan zelf zou koken
ah so. ik vind t juist wel lekker om te werken. wil alleen af en toe meer vrijquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maakte maar grapje hoor, ben afgekeurd, maar als je diep in mijn hart kijkt zal ik nooit meer willen werken, heb altijd gewerkt tot 4 jaar terug ook met 3 opgroeiende kids maar bevalt me gewoon prima zo thuis.
Ik neem er wel een Knorr Vie bijquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohdas heul niet zo gezond als zelf je eten koken
![]()
![]()
ik in zuid, dat gevaarlijke deel van de stadquote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sloterpark en jij???
bij de eindhalte van 14 en 7 ken je dat
en zelf geschilde aardappels voor in de puree enzoquote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je begrijpt ik kook uitsluitend en alleen met verse ingredienten
ja...tegenwoordig wel....maar das enkelt en alleen omdat ze hier dr zo over doorzeurdenquote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef gomi het volgende:
[..]
en zelf geschilde aardappels voor in de puree enzo
yeah las t tijdje terug.quote:Op maandag 30 november 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...tegenwoordig wel....maar das enkelt en alleen omdat ze hier dr zo over doorzeurden
oke, dan weet je ook dat alles hier open ligt, lijkt wel een zandbak elke dag in mijn huis, wordt er zo schijtziek van he, heel amsterdam ligt steeds open, overal hekken en je moet over zandbergjes klimmen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ik in zuid, dat gevaarlijke deel van de stad
ken sloterpark wel, fam woont er niet ver vandaan
ff vertalen voor mij, je weet ben niet zo goed in engels.quote:
nee voor driekwart....vond het zelf ook wel weer tijd worden om echt te gaan koken...quote:Op maandag 30 november 2009 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah las t tijdje terug.
maar je bent nu echt helemaal into de alleen verse ingredienten enzo?
God...wat een suggestief vies plaatjequote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeau, tijd voor een schnitzel!
[ afbeelding ]
Hmmm, lijk!
volgens mij is dat een gewonen varkensrollade hoorquote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, lijk!
That will do......na...dat maakt het verschilquote:Op maandag 30 november 2009 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff vertalen voor mij, je weet ben niet zo goed in engels.
(iedereen post maar moeilijk zinnen kan en wordt er geen wijs uit)
bah wat grootquote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Hatzee, dat lijkt me een heaup vleesch![]()
![]()
![]()
Misschien beter even wegen
ik ga er eens een woordenboek op naslaan, nederlands/engels en duits/nederlands want ik lees vreemde dingenquote:Op maandag 30 november 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
That will do......na...dat maakt het verschil
yeah, hele stad is een puinhoop tbh.quote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dan weet je ook dat alles hier open ligt, lijkt wel een zandbak elke dag in mijn huis, wordt er zo schijtziek van he, heel amsterdam ligt steeds open, overal hekken en je moet over zandbergjes klimmen.
waarom foto's als het ook in een filmpje kanquote:Op maandag 30 november 2009 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgende stap: plat raggen met een hamer
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het porno wasquote:Op maandag 30 november 2009 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, lijk!
jaja, jij hoopt gewoon op een beeld in dat filmpje van hem in zijn koksjas. en verder nietsquote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom foto's als het ook in een filmpje kan
Anniequote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Anniebab het volgende:
George Michael heeft een nieuw kerstliedje:
http://www.telegraaf.nl/p(...)-single__.html?p=3,1
Best een leuk clipje.....![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja, jij hoopt gewoon op een beeld in dat filmpje van hem in zijn koksjas. en verder niets
Jaaaah beetje drukke tijd voor Annie, maarre ik lees t altijd wel ff snel door hoor....Welcome Home trouwens......quote:
ken t niet, maar ik weet nu al dat t t niet haalt bij fairytale of new york en the power of love.quote:Op maandag 30 november 2009 18:23 schreef Anniebab het volgende:
George Michael heeft een nieuw kerstliedje:
http://www.telegraaf.nl/p(...)-single__.html?p=3,1
Best een leuk clipje.....![]()
Jaaah Frankie goes to Hollywood ....topplaat!!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ken t niet, maar ik weet nu al dat t t niet haalt bij fairytale of new york en the power of love.
dat zijn mijn 2 favoriete kerstnummers
yups die idd.quote:Op maandag 30 november 2009 18:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaah Frankie goes to Hollywood ....topplaat!!!!!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik werd nogal raar aangekeken tijdens het maken van de reportage
Nee, maar er kwam iemand binnen net toen ik stond te wegen...quote:
Heb je er verder ook nog wat bij gegeten?quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaaaaaaaa!
Ik heb 'm trouwens ondertussen ook gewoon op!
Euh, ik moest ook een beetje koken, als het warequote:Op maandag 30 november 2009 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
waarom foto's als het ook in een filmpje kan
Nee, de deal was toch: vette schnitzel met niets erbij?quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je er verder ook nog wat bij gegeten?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar er kwam iemand binnen net toen ik stond te wegen...
Ik zo heel nonchalant voor die schnitzel gaan staan![]()
Ik had anders te doen dat ding naar binnen te krijgenquote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
300 gram is eigenlijk ook best matig
Dat kan beter!
[ afbeelding ]
Dit was gewoon schweinelachs hoor, waar die koe vandaan komt weet ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat schnitzels altijd van varkensvlees zijn, maar niet dus.
ah ok, maar op die van hem prijkte toch een lekker schijfje citroen? Ik weet niet wat die gele klodder op die van jou wasquote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, de deal was toch: vette schnitzel met niets erbij?
Ik heb die van Gert nagemaakt
quote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, maar op die van hem prijkte toch een lekker schijfje citroen? Ik weet niet wat die gele klodder op die van jou was
Thanxxxquote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaah beetje drukke tijd voor Annie, maarre ik lees t altijd wel ff snel door hoor....Welcome Home trouwens......
jaja die 2 uit t weiland achter je wsquote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon schweinelachs hoor, waar die koe vandaan komt weet ik niet.
Maar ik heb wel vaker ineens iets met koeien.
dat dacht ik alquote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon schweinelachs hoor, waar die koe vandaan komt weet ik niet.
Maar ik heb wel vaker ineens iets met koeien.
Nee, de truc is dat je 'm zo plat mept dat de structuur enigzins intact blijft maar dat je 'm dus wél gewoon gaar krijgtquote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zittie met een moker die hele structuur van dat vlees om zeep te helpen
Kutblackberry!quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
jouw kleurcompositie komt niet zo goed uit de verf, helaas
doen ze in kookprogramma's ookquote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zittie met een moker die hele structuur van dat vlees om zeep te helpen
Kalfschnitzels nietquote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat schnitzels altijd van varkensvlees zijn, maar niet dus.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Hey Schtnitzeltje, waar heb jij je schnitzel in gegooid?
Hij glimt inene zo mooi terwijl hij in de paneer ligt.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
Hier verder:
[CULINAIR] Schnitzel Slowchat.
Nu alquote:
Mijn zus zei het een paar weken geleden ook en die is gewoon weer terug bij haar oude liefde, de Samsung G600quote:
Ga jij daar lekker zittenquote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
Hier verder:
[CULINAIR] Schnitzel Slowchat.
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerderquote:
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheimquote:
Niets, het gaat er nu alleen al veel te lang over. Ander onderwerp, gaarne.quote:
Ik wou het net zeggen, maar ik mag het niet meer over schnitzel hebben van de restquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheim
Ja hallooooooooooooooooooooquote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerder.
Ik ben net 10 minuten binnen, dus kom net pas op gangquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niets, het gaat er nu alleen al veel te lang over. Ander onderwerp, gaarne.
Mutsquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, maar ik mag het niet meer over schnitzel hebben van de rest![]()
Oh zo, maar medelanders moeten zich aanpassenquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ja halloooooooooooooooooooodat jij het nodig vindt om tot 5 uur ofzo tewerken betekendt niet dat een significant aantal medelanders dat ook zo vindt ja
In CUL loopt een topique over schnitzels nuquote:Op maandag 30 november 2009 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net 10 minuten binnen, dus kom net pas op gang
Na het eten geniet ik altijd direct mijn koffie, hater!quote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerder.
alleen niet zo hardquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In CUL loopt een topique over schnitzels nu
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muts![]()
Wat is er van die Ian-Nick over die maling had aan iedereen en die gevreesd werd door iedereen?
Stormlooptopic ook!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als een treinquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toch wel eerst een peuk, verdomme?quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Na het eten geniet ik altijd direct mijn koffie, hater!
Doe normaal joh!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch wel eerst een peuk, verdomme?
KIjk!!!!! jij weet tenminste hoe het wel moet.....die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.
Het enige wat je hoeft te doen voor een ander onderwerp is er één beginnen.
Zeiken over dat het je niet bevalt waar het over gaat schiet geen moer op.
Stomme kutmaanvis.
Dat probeerde ik! Ik zei kankerschnitzel nav die schnitzel met die tumor, en dus maakte ik het bruggetje naar 'komt een vrouw bij de dokter', waar niemand, bijna niemand, op in gingquote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.
Het enige wat je hoeft te doen voor een ander onderwerp is er één beginnen.
Zeiken over dat het je niet bevalt waar het over gaat schiet geen moer op.
Stomme kutmaanvis.
Dat is heul gewoon ja, in een restaurant.quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Begin dan ook over iets leuks en niet over die zeikerige OPZIJ-lesbo film van die mislukte pauper met zijn hoofd! GODVERDOMME!quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat probeerde ik! Ik zei kankerschnitzel nav die schnitzel met die tumor, en dus maakte ik het bruggetje naar 'komt een vrouw bij de dokter', waar niemand, bijna niemand, op in ging
Ik leef echt met je meequote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar dat zal jullie vermoedelijk een zorg wezen
Lamon heeft een schaamhaarhoofd!quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders tief je even op uit mijn topique, verdomme.
Ik roep er een mod bij hoor!![]()
Met je hoofd!
Krèèg toch het Rasbora Caudimaculatavirus, achter je hartklep!quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders tief je even op uit mijn topique, verdomme.
Ik roep er een mod bij hoor!![]()
Met je hoofd!
Kluun ook!quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Lamon heeft een schaamhaarhoofd!
Het moet er gewoon uit!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheim
Denkt hij de boel beneden te scheren komt het er op zijn kop uitquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Lamon heeft een schaamhaarhoofd!
Het moet er gewoon uit!
Ik hoop dat je je kleine teentje stoot tegen de rand van je bed net voor je wil gaan slapen zodat je heel veel pijn hebt en weer compleet monter en wakker bent zodat je nog een uur wakker ligt, MET JE HOOFD!1!! STUK KLUUN DAT JE DER BENT1!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krèèg toch het Rasbora Caudimaculatavirus, achter je hartklep!
Vroegah toen ik een baantje in een slagerij had, legde de slager ze in koffiemelk om te laten plakken.quote:
Cartwoman schreef dat en dat was zo grappig en ik moest eraan denken toen jij godverdomme over mijn hoofd begon.quote:
Elk moment is een moment voor koffiequote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit nu ook aan de koffie, terwijl het eten net in de oven staat. Daarna weer gelijk koffie
Sorry Noek, je hebt eigenlijk een mooi hoofd, ik liet me meeslepen door mijn emoties.quote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Cartwoman schreef dat en dat was zo grappig en ik moest eraan denken toen jij godverdomme over mijn hoofd begon.Flikker toch op met mijn hoofd. Het is een leuk hoofd! Niet fantastisch zoals Cc maar wel aardig.
Vroeger had je van die aardappelhoofdjes en daar groeide ook shit uit hun hoofd. Geen flauw idee wat het was maar het was heel hard, zal wel geen schaamhaar zijn geweest. Maar wat? Je weet het niet hè?quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denkt hij de boel beneden te scheren komt het er op zijn kop uit
Nee, niet mooi maar aardig, het is een sympathiek hoofd. Luistert ook goed, het is een fijn hoofd om te hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry Noek, je hebt eigenlijk een mooi hoofd, ik liet me meeslepen door mijn emoties.
Het zal niet meer gebeuren, okee?
Pietje is een ordentelijk manneke, eentje met veul structuur in z'n levenquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elk moment is een moment voor koffie![]()
Pietje snapt dat gewoon niet die zit nu al vastgeroest in zn gewoontes![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje is een ordentelijk manneke, eentje met veul structuur in z'n leven
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een heel geyl wijf bentquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet mooi maar aardig, het is een sympathiek hoofd. Luistert ook goed, het is een fijn hoofd om te hebben.
Maar mocht ik nog een nieuw hoofd kunnen krijgen dan wil ik die van jou met zonnebril.
Kloptquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah toen ik een baantje in een slagerij had, legde de slager ze in koffiemelk om te laten plakken.
En ze werden er lekker zwaar van
Daarnaast is ze een soort van spindoctorquote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een heel geyl wijf bent
Met afstand, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
Dus Pietje is de netste van dit hele stel???
Pffff, die zit op het moment waarschijnlijk zijn hele glazen salontafel onder te kliederen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
Dus Pietje is de netste van dit hele stel???
vind jij nou ook die George een lekkere vent, vind er nou niks aan hequote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Laysa het volgende:
Tis gewoon altijd een George Cloony moment
maar die status moet je hier verdienenquote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat probeerde ik! Ik zei kankerschnitzel nav die schnitzel met die tumor, en dus maakte ik het bruggetje naar 'komt een vrouw bij de dokter', waar niemand, bijna niemand, op in ging
Ik weet in ieder geval zeker dat wij 2 het NIET zijnquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met afstand, daar ben ik van overtuigd.
hahahha zie het voor me, en van onderzetters heeft ie niet gehoord???quote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pffff, die zit op het moment waarschijnlijk zijn hele glazen salontafel onder te kliederen.
Nah, hou het ff lekker bij jezelfquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat wij 2 het NIET zijn
lol, wedden dat die heaumeaux van een pietje ook gewoon onderzetters heeft!quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zie het voor me, en van onderzetters heeft ie niet gehoord???
En die bron, daar kun je het goed mee vinden?quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een heel geyl wijf bent
Nah...ach hij is niet onaardig maar hij lijkt op mn broer en dan kijk je er idd toch net iets anders tegen aanquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jij nou ook die George een lekkere vent, vind er nou niks aan he
we kunnen ook zorgen dat Pietje een leuk gezellig plastic tafelkleed krijgt, iets met roze en bloemetjes staat erg fleurig hoor (heb ik ook)quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lol, wedden dat die heaumeaux van een pietje ook gewoon onderzetters heeft!
Geen enkele alleenstaande man koopt zoiets, maar Pietje heeft datBen ik van overtuigd
niks mis met onderzetters hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lol, wedden dat die heaumeaux van een pietje ook gewoon onderzetters heeft!
Geen enkele alleenstaande man koopt zoiets, maar Pietje heeft datBen ik van overtuigd
Pietje gaat naar de gang of het toilet als hij een windje moet latenquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje kijkt ook eerst altijd heel schichtig om zich heen voordat ie zachtjes een vloek eruit mikt
Die is meestal vrij eerlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
En die bron, daar kun je het goed mee vinden?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje gaat naar de gang of het toilet als hij een windje moet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |