welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik er eens een trammetje tegenaan gooi en er eens ga eten met mijn kids.
Ooooooooooooooohquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Jian het volgende:
Ik ga een stoofmaaltijd van AH in de magnetron mikken, niks met schnitzel jammer genoeg
nee maakte maar grapje hoor, ben afgekeurd, maar als je diep in mijn hart kijkt zal ik nooit meer willen werken, heb altijd gewerkt tot 4 jaar terug ook met 3 opgroeiende kids maar bevalt me gewoon prima zo thuis.quote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik had vandaag liefst vrij gehad. ze hebben me nog gemazzeld en mocht later beginnen. maar had t liefts een luie zondag gehad op deze maandag
Toppie gezellig, zou wel doordeweeks gaan, in het weekend kan het wel eens te druk zijn naar mijn smaakquote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat ik er eens een trammetje tegenaan gooi en er eens ga eten met mijn kids.
ligt er natuurlijk aan wat je dan zelf zou kokenquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohdas heul niet zo gezond als zelf je eten koken
![]()
![]()
Niet genoegquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna mag je vertellen hoeveel er in kast 2 en 3 staan
quote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef gomi het volgende:
[..]
welk deel van amsterdam woon jij eigenlijk als ik vragen mag?
ja je begrijpt ik kook uitsluitend en alleen met verse ingredientenquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat je dan zelf zou koken
ah so. ik vind t juist wel lekker om te werken. wil alleen af en toe meer vrijquote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maakte maar grapje hoor, ben afgekeurd, maar als je diep in mijn hart kijkt zal ik nooit meer willen werken, heb altijd gewerkt tot 4 jaar terug ook met 3 opgroeiende kids maar bevalt me gewoon prima zo thuis.
Ik neem er wel een Knorr Vie bijquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohdas heul niet zo gezond als zelf je eten koken
![]()
![]()
ik in zuid, dat gevaarlijke deel van de stadquote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sloterpark en jij???
bij de eindhalte van 14 en 7 ken je dat
en zelf geschilde aardappels voor in de puree enzoquote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja je begrijpt ik kook uitsluitend en alleen met verse ingredienten
ja...tegenwoordig wel....maar das enkelt en alleen omdat ze hier dr zo over doorzeurdenquote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef gomi het volgende:
[..]
en zelf geschilde aardappels voor in de puree enzo
yeah las t tijdje terug.quote:Op maandag 30 november 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...tegenwoordig wel....maar das enkelt en alleen omdat ze hier dr zo over doorzeurden
oke, dan weet je ook dat alles hier open ligt, lijkt wel een zandbak elke dag in mijn huis, wordt er zo schijtziek van he, heel amsterdam ligt steeds open, overal hekken en je moet over zandbergjes klimmen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ik in zuid, dat gevaarlijke deel van de stad
ken sloterpark wel, fam woont er niet ver vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |