nah, bij mijn moeder ga ik meer voor de roti enzoquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker stampotje bij Moeders of niet Gomi
oh hahahah nou genoeg gelachen nu een sereus onderwerpquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet lullen heks, zolang je benen hebt kunnen we die opzij mikken
Vertel, ben gek op vrouwen met laarzenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik probeer mn leven te beteren
...waarom ben jij al de 3e man die dat tegen me gebruikt
Eet je nooit op de Rozengracht ?quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, bij mijn moeder ga ik meer voor de roti enzo
quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel, ben gek op vrouwen met laarzen, geen Uggs
ok, vinden jullie niet dat de maandag eigenlijk bij t weekend moet worden getrokken. zodat je de maandag kunt gebruiken om bij te komen van de voorgaande dagen?quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahahah nou genoeg gelachen nu een sereus onderwerp
oh bij moeders op de hoek, moet er ook niet echt duur zijn.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, vinden jullie niet dat de maandag eigenlijk bij t weekend moet worden getrokken. zodat je de maandag kunt gebruiken om bij te komen van de voorgaande dagen?
Je had me ook niet gewaarschuwd dat je je leven ging verbeterenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik probeer mn leven te beteren
...waarom ben jij al de 3e man die dat tegen me gebruikt
Vind ik echt gezellig, lekker stampot happen, tis wel wat duurder geworden, maar nog steeds goed te doenquote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh bij moeders op de hoek, moet er ook niet echt duur zijn.
dat moet je gewoon wetenquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je had me ook niet gewaarschuwd dat je je leven ging verbeteren
nee, vertel eens eerlijk Laysa, hoeveel paar laarzen staan er in je kast, ik beloof je niet uit te lachenquote:Op maandag 30 november 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb beloofd vl geen laarzen meer te kopen
is idd niet echt duur. mooie prijzen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh bij moeders op de hoek, moet er ook niet echt duur zijn.
denk dat ik er eens een trammetje tegenaan gooi en er eens ga eten met mijn kids.quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Vind ik echt gezellig, lekker stampot happen, tis wel wat duurder geworden, maar nog steeds goed te doen
hoi Pietje, pak een stukje schnitzel, er is genoegquote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn wat een snelheid hier, 'avond.
ah k. ik had vandaag liefst vrij gehad. ze hebben me nog gemazzeld en mocht later beginnen. maar had t liefts een luie zondag gehad op deze maandagquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor mij is elke dag weekend, heb geen leven he, niks werk maar heerlijk thuis zitten en lekker doen waar ik zin in heb
(natuurlijk neem ik mijn baan als werkster/moeder/manusjevanalles) wel erg serieus
quote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, vertel eens eerlijk Laysa, hoeveel paar laarzen staan er in je kast, ik beloof je niet uit te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |