zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
God....nu krijg ik zin in bier...schei dr eens mee uit!!!!!!!
lapdancers met paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasaus
Edit: terrasheaters is trouwens een enorm ruim begrip![]()
Een Lapdancer met paprikasaus !? Kan een gat in de markt wordenquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasaus
Edit: terrasheaters is trouwens een enorm ruim begrip![]()
Nou, wat wil je kwijt Gomi, sm. iets met lak, iets met speeltjes erbij, gooi het maar in de groepquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?
Vanaf nu heet een lapdancer een terrasheater bij mijquote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Lapdancer met paprikasaus !? Kan een gat in de markt worden
ben niet van de sm, maar verras mequote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, wat wil je kwijt Gomi, sm. iets met lak, iets met speeltjes erbij, gooi het maar in de groep
quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu heet een lapdancer een terrasheater bij mij
quote:
Laarzen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
aan de opmaak van de schnitsel...en nu een ander onderwerp...dit brengt mij tot sombere tijden
Lekker stampotje bij Moeders of niet Gomiquote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Maanvis het volgende:
Wijn drink ik overigens ook wel eens bij het eten, maar dan alleen bij een lekker stukkie vlees of vis. Om nou te zeggen dat nasi of boerenkool met worst goed combineert met wijn, nou neen.
Als ik maar voor in de rij magquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is toch niet erg dat je die moet delen met nog een paar anderen?
Niet lullen heks, zolang je benen hebt kunnen we die opzij mikkenquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee die tijd van wilde nachten heb ik achter de rug, iets van voor de oorlog ofzo hahaha in een heel ver verleden, kijk ik kan wel wat vertellen maar dan hebben julklie zoiets van huh, die nette toverheks, had dat echt niet achter haar bezemsteel gezocht
ws val ik dan van mijn stoel idd.quote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee die tijd van wilde nachten heb ik achter de rug, iets van voor de oorlog ofzo hahaha in een heel ver verleden, kijk ik kan wel wat vertellen maar dan hebben jullie zoiets van huh, die nette toverheks, had dat echt niet achter haar bezemsteel gezocht
nah, bij mijn moeder ga ik meer voor de roti enzoquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker stampotje bij Moeders of niet Gomi
oh hahahah nou genoeg gelachen nu een sereus onderwerpquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet lullen heks, zolang je benen hebt kunnen we die opzij mikken
Vertel, ben gek op vrouwen met laarzenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
....ik probeer mn leven te beteren
...waarom ben jij al de 3e man die dat tegen me gebruikt
Eet je nooit op de Rozengracht ?quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nah, bij mijn moeder ga ik meer voor de roti enzo
quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Vertel, ben gek op vrouwen met laarzen, geen Uggs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |