Serieus, bij mij in de tuin, tent, BBQ, terrasheaters, de hele mikmak, 't was niet goed genoeg.quote:
Bier bij het eten vind ik ook echt zo'n smaakverpesterquote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, tegenwoordig gewoon water
Wijn kan ik echt niet waarderen, geen idee waarom niet.
Als ik alcohol drink is het altijd bierst![]()
Maar dus niet bij het eten, en ook nooit 's middags
Moet er niet aan denken
ik drink ook geen bier bij t eten. meestal gewoon water. soms wijn.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Bier bij het eten vind ik ook echt zo'n smaakverpesterEigenlijk vind ik dat uberhaupt van bier
oke, dus Carice heeft een lelijke kont,quote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond het onderwerp niet zo erg, in de film (en denk ook in het boek) wordt het ook heel oppervlakkig neergezet. Het was iig geen huilfilm voor mij en m'n vrienden (waaronder 2 vrouwen). Er waren wel wat mensen in de bios die huilden, maar er was er ook 1tje bij en die huilde echt zo van "BOEHOEHOEHOEEEEEE!", wat erg op de lachspieren van vele bioscoopbezoekers werkte.
De personages waren iig erg 1-dimensionaal, maar de sexscenes maakten echter veel goed.
Aan de andere kant heeft Carice van Houten maar een erg lelijke kont vonden wij. Dus dat was nogal een deceptie.
Geen eens live muziek en Lapdancers ...quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus, bij mij in de tuin, tent, BBQ, terrasheaters, de hele mikmak, 't was niet goed genoeg.
Ik drink ook zelden bier tijdens het eten. Wel ervoor en erna.quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Bier bij het eten vind ik ook echt zo'n smaakverpesterEigenlijk vind ik dat uberhaupt van bier
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen eens live muziek en Lapdancers ...Ja vin je het gek dan
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?quote:Op maandag 30 november 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
God....nu krijg ik zin in bier...schei dr eens mee uit!!!!!!!
lapdancers met paprikasausquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasaus
Edit: terrasheaters is trouwens een enorm ruim begrip![]()
Een Lapdancer met paprikasaus !? Kan een gat in de markt wordenquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alles kan toegevoegd worden, zelfs paprikasaus
Edit: terrasheaters is trouwens een enorm ruim begrip![]()
Nou, wat wil je kwijt Gomi, sm. iets met lak, iets met speeltjes erbij, gooi het maar in de groepquote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?
Vanaf nu heet een lapdancer een terrasheater bij mijquote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Lapdancer met paprikasaus !? Kan een gat in de markt worden
ben niet van de sm, maar verras mequote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, wat wil je kwijt Gomi, sm. iets met lak, iets met speeltjes erbij, gooi het maar in de groep
quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen we t onderwerp dan maar eens op sex gooien?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu heet een lapdancer een terrasheater bij mij
quote:
Laarzen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
aan de opmaak van de schnitsel...en nu een ander onderwerp...dit brengt mij tot sombere tijden
Lekker stampotje bij Moeders of niet Gomiquote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Maanvis het volgende:
Wijn drink ik overigens ook wel eens bij het eten, maar dan alleen bij een lekker stukkie vlees of vis. Om nou te zeggen dat nasi of boerenkool met worst goed combineert met wijn, nou neen.
Als ik maar voor in de rij magquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is toch niet erg dat je die moet delen met nog een paar anderen?
Niet lullen heks, zolang je benen hebt kunnen we die opzij mikkenquote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee die tijd van wilde nachten heb ik achter de rug, iets van voor de oorlog ofzo hahaha in een heel ver verleden, kijk ik kan wel wat vertellen maar dan hebben julklie zoiets van huh, die nette toverheks, had dat echt niet achter haar bezemsteel gezocht
ws val ik dan van mijn stoel idd.quote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, nee die tijd van wilde nachten heb ik achter de rug, iets van voor de oorlog ofzo hahaha in een heel ver verleden, kijk ik kan wel wat vertellen maar dan hebben jullie zoiets van huh, die nette toverheks, had dat echt niet achter haar bezemsteel gezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |