quote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Hey Schtnitzeltje, waar heb jij je schnitzel in gegooid?
Hij glimt inene zo mooi terwijl hij in de paneer ligt.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
Hier verder:
[CULINAIR] Schnitzel Slowchat.
Nu alquote:
Mijn zus zei het een paar weken geleden ook en die is gewoon weer terug bij haar oude liefde, de Samsung G600quote:
Ga jij daar lekker zittenquote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
Hier verder:
[CULINAIR] Schnitzel Slowchat.
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerderquote:
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheimquote:
Niets, het gaat er nu alleen al veel te lang over. Ander onderwerp, gaarne.quote:
Ik wou het net zeggen, maar ik mag het niet meer over schnitzel hebben van de restquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheim
Ja hallooooooooooooooooooooquote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerder.
Ik ben net 10 minuten binnen, dus kom net pas op gangquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niets, het gaat er nu alleen al veel te lang over. Ander onderwerp, gaarne.
Mutsquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, maar ik mag het niet meer over schnitzel hebben van de rest![]()
Oh zo, maar medelanders moeten zich aanpassenquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ja halloooooooooooooooooooodat jij het nodig vindt om tot 5 uur ofzo tewerken betekendt niet dat een significant aantal medelanders dat ook zo vindt ja
In CUL loopt een topique over schnitzels nuquote:Op maandag 30 november 2009 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net 10 minuten binnen, dus kom net pas op gang
Na het eten geniet ik altijd direct mijn koffie, hater!quote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerder.
alleen niet zo hardquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In CUL loopt een topique over schnitzels nu
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muts![]()
Wat is er van die Ian-Nick over die maling had aan iedereen en die gevreesd werd door iedereen?
Stormlooptopic ook!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In CUL loopt een topique over schnitzels nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |