Ik had anders te doen dat ding naar binnen te krijgenquote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
![]()
300 gram is eigenlijk ook best matig
Dat kan beter!
[ afbeelding ]
Dit was gewoon schweinelachs hoor, waar die koe vandaan komt weet ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat schnitzels altijd van varkensvlees zijn, maar niet dus.
ah ok, maar op die van hem prijkte toch een lekker schijfje citroen? Ik weet niet wat die gele klodder op die van jou wasquote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, de deal was toch: vette schnitzel met niets erbij?
Ik heb die van Gert nagemaakt
quote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, maar op die van hem prijkte toch een lekker schijfje citroen? Ik weet niet wat die gele klodder op die van jou was
Thanxxxquote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaah beetje drukke tijd voor Annie, maarre ik lees t altijd wel ff snel door hoor....Welcome Home trouwens......
jaja die 2 uit t weiland achter je wsquote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon schweinelachs hoor, waar die koe vandaan komt weet ik niet.
Maar ik heb wel vaker ineens iets met koeien.
dat dacht ik alquote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was gewoon schweinelachs hoor, waar die koe vandaan komt weet ik niet.
Maar ik heb wel vaker ineens iets met koeien.
Nee, de truc is dat je 'm zo plat mept dat de structuur enigzins intact blijft maar dat je 'm dus wél gewoon gaar krijgtquote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zittie met een moker die hele structuur van dat vlees om zeep te helpen
Kutblackberry!quote:Op maandag 30 november 2009 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
jouw kleurcompositie komt niet zo goed uit de verf, helaas
doen ze in kookprogramma's ookquote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zittie met een moker die hele structuur van dat vlees om zeep te helpen
Kalfschnitzels nietquote:Op maandag 30 november 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht dat schnitzels altijd van varkensvlees zijn, maar niet dus.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Hey Schtnitzeltje, waar heb jij je schnitzel in gegooid?
Hij glimt inene zo mooi terwijl hij in de paneer ligt.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
Hier verder:
[CULINAIR] Schnitzel Slowchat.
Nu alquote:
Mijn zus zei het een paar weken geleden ook en die is gewoon weer terug bij haar oude liefde, de Samsung G600quote:
Ga jij daar lekker zittenquote:Op maandag 30 november 2009 18:51 schreef Maanvis het volgende:
Hier verder:
[CULINAIR] Schnitzel Slowchat.
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerderquote:
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheimquote:
Niets, het gaat er nu alleen al veel te lang over. Ander onderwerp, gaarne.quote:
Ik wou het net zeggen, maar ik mag het niet meer over schnitzel hebben van de restquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheim
Ja hallooooooooooooooooooooquote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerder.
Ik ben net 10 minuten binnen, dus kom net pas op gangquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niets, het gaat er nu alleen al veel te lang over. Ander onderwerp, gaarne.
Mutsquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen, maar ik mag het niet meer over schnitzel hebben van de rest![]()
Oh zo, maar medelanders moeten zich aanpassenquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
Ja halloooooooooooooooooooodat jij het nodig vindt om tot 5 uur ofzo tewerken betekendt niet dat een significant aantal medelanders dat ook zo vindt ja
In CUL loopt een topique over schnitzels nuquote:Op maandag 30 november 2009 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net 10 minuten binnen, dus kom net pas op gang
Na het eten geniet ik altijd direct mijn koffie, hater!quote:Op maandag 30 november 2009 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is etenstijd. Half 8 koffie, niet eerder.
alleen niet zo hardquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In CUL loopt een topique over schnitzels nu
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muts![]()
Wat is er van die Ian-Nick over die maling had aan iedereen en die gevreesd werd door iedereen?
Stormlooptopic ook!quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In CUL loopt een topique over schnitzels nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |