Meestal slikt-ie het maar, omdat hij niet adrem genoeg is voor weerwoord. Gaat-ie een beetje zitten meelachen, of Derksen proberen te paaien met een lief sneertje.quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar die laatste nog steeds niet goed weet hoe hij het plaatsen moet en een soort van angstig is
Ja, ik wachte eigenlijk op Laysa, zij was de laatste maar die is van schrik van der krukkie gelazerd, (iets met een zwembad,Amersfoort.quote:Op maandag 30 november 2009 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ultieme timing maar je was net iets eerder
Ja... Spatbordenfonds Sportfondsenbad, aan de Bisschopsweg dusquote:
Dankjewelquote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, mijn slotknopje doet het nog niet, gooi jij de mijne even dicht?
Vind het Haakje juist sexyquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ho, je hebt wel een lelijk haakje in je TT
ik heb 12 jaar in Amersfoort gewoondquote:Op maandag 30 november 2009 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... Spatbordenfonds Sportfondsenbad, aan de Bisschopsweg dus
Maarre, die kant van Amersfoort ook
Meen je dat nu echt? Ik vind het vermoeiend om maar steeds weer opnieuw te "hunten" en je best te doen voor dat geneuzel. Dan toch maar liever iets dat langer duurtquote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Oew, best wel een favoriete bezigheid en niet die afkorting kennen, shame on me
Waarom is mijn username dan nog niet rozequote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat deed je echt zelf. Als je het maar graag genoeg wilt lukt het gewoon
ik ben daar gewoon niet voor gebouwd denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
One Night en dan ... Samenwonen...
een weekje?quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Ik vind het vermoeiend om maar steeds weer opnieuw te "hunten" en je best te doen voor dat geneuzel. Dan toch maar liever iets dat langer duurt
Doen we die hiernaquote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Leandra het volgende:
Ik had er ook al 1 klaarstaan.... [RLS SC # 401] Mag het een ONSje meer zijn?
Ook aan de zuid-kant?? (tussen de beide ziekenhuizen zeg maar)quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb 12 jaar in Amersfoort gewoond
same here. als ze er over willen beginnen is dat t begin van t einde meestalquote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ik ben daar gewoon niet voor gebouwd denk ik![]()
Vandaag trouwens deelk 10 van seizoen 4 van Dexter gezien .... Spannenund
paar jaar Liendert en toen net als alle andere makke schapen van mijn leeftijd richting Noordquote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook aan de zuid-kant?? (tussen de beide ziekenhuizen zeg maar)
Godsamme, 3 Amersfoort-posts en je bent al van slag?quote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit nou ineens een topic over Amersfoort geworden?
JA!!11!!!quote:Op maandag 30 november 2009 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit nou ineens een topic over Amersfoort geworden?
Ah... nah, ik zou zuid niet zo erg vinden, maar de rest van Amersfoort hoeft van mij niet zo... qua wonen dan.quote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
paar jaar Liendert en toen net als alle andere makke schapen van mijn leeftijd richting Noord![]()
Maar vond het er wel heel erg mooi om er te wonen....Mis het best wel
Ben net een paar maandjes "gesetteld" geweest, speelt vanzelf m'n "astma" weer opquote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meen je dat nu echt? Ik vind het vermoeiend om maar steeds weer opnieuw te "hunten" en je best te doen voor dat geneuzel. Dan toch maar liever iets dat langer duurt
Ik heb daar familie, denk ik, mogelijk, wellicht, misschienquote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb 12 jaar in Amersfoort gewoond
quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijnis weer thuis, dus ik ben er weg van
![]()
Zuid...daar moet je wel genoeg poen voor hebben maar idd dat is mooi wonen....ach noord was natuurlijk allemaal nieuwbouw maar was toch wel verknocht aan Amersfoortquote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... nah, ik zou zuid niet zo erg vinden, maar de rest van Amersfoort hoeft van mij niet zo... qua wonen dan.
En noord al helemaal niet
heel amersfoort vind ik kut tbh.quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... nah, ik zou zuid niet zo erg vinden, maar de rest van Amersfoort hoeft van mij niet zo... qua wonen dan.
En noord al helemaal niet
maar je weet het dus niet ECHT zekerquote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daar familie, denk ik, mogelijk, wellicht, misschien
quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijnis weer thuis, dus ik ben er weg van
![]()
wimpquote:Op maandag 30 november 2009 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Desnoods, alles beter dan één nacht
quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daar familie, denk ik, mogelijk, wellicht, misschien
Nee, sorry, dat had ik er misschien ff bij moeten zettenquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar je weet het dus niet ECHT zeker
owja...ff mn eten verder op etenquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
En dan gewoon niéts erbij, alleen bier.![]()
[ afbeelding ]
O Gert, die had onder mijn 1e post gemoetenquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leek jou wel het type om daar mogelijk, wellicht, misschien familie te hebben?quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat verbaasd me dan weer helemaal niets
quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat had ik er misschien ff bij moeten zetten
Dat lijkt wel een schnitzel met kankerquote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |