Als een treinquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In CUL loopt een topique over schnitzels nu
Toch wel eerst een peuk, verdomme?quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Na het eten geniet ik altijd direct mijn koffie, hater!
Doe normaal joh!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch wel eerst een peuk, verdomme?
KIjk!!!!! jij weet tenminste hoe het wel moet.....die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.
Het enige wat je hoeft te doen voor een ander onderwerp is er één beginnen.
Zeiken over dat het je niet bevalt waar het over gaat schiet geen moer op.
Stomme kutmaanvis.
Dat probeerde ik! Ik zei kankerschnitzel nav die schnitzel met die tumor, en dus maakte ik het bruggetje naar 'komt een vrouw bij de dokter', waar niemand, bijna niemand, op in gingquote:Op maandag 30 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik naar die zeikerds luister die mijn schnitzels af lopen te kraken.
Het enige wat je hoeft te doen voor een ander onderwerp is er één beginnen.
Zeiken over dat het je niet bevalt waar het over gaat schiet geen moer op.
Stomme kutmaanvis.
Dat is heul gewoon ja, in een restaurant.quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Begin dan ook over iets leuks en niet over die zeikerige OPZIJ-lesbo film van die mislukte pauper met zijn hoofd! GODVERDOMME!quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat probeerde ik! Ik zei kankerschnitzel nav die schnitzel met die tumor, en dus maakte ik het bruggetje naar 'komt een vrouw bij de dokter', waar niemand, bijna niemand, op in ging
Ik leef echt met je meequote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar dat zal jullie vermoedelijk een zorg wezen
Lamon heeft een schaamhaarhoofd!quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders tief je even op uit mijn topique, verdomme.
Ik roep er een mod bij hoor!![]()
Met je hoofd!
Krèèg toch het Rasbora Caudimaculatavirus, achter je hartklep!quote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders tief je even op uit mijn topique, verdomme.
Ik roep er een mod bij hoor!![]()
Met je hoofd!
Kluun ook!quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Lamon heeft een schaamhaarhoofd!
Het moet er gewoon uit!
quote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vertel eens, zet het desnoods in een spoiler, dan blijft het ons geheim
Denkt hij de boel beneden te scheren komt het er op zijn kop uitquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Lamon heeft een schaamhaarhoofd!
Het moet er gewoon uit!
Ik hoop dat je je kleine teentje stoot tegen de rand van je bed net voor je wil gaan slapen zodat je heel veel pijn hebt en weer compleet monter en wakker bent zodat je nog een uur wakker ligt, MET JE HOOFD!1!! STUK KLUUN DAT JE DER BENT1!!!quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krèèg toch het Rasbora Caudimaculatavirus, achter je hartklep!
Vroegah toen ik een baantje in een slagerij had, legde de slager ze in koffiemelk om te laten plakken.quote:
Cartwoman schreef dat en dat was zo grappig en ik moest eraan denken toen jij godverdomme over mijn hoofd begon.quote:
Elk moment is een moment voor koffiequote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit nu ook aan de koffie, terwijl het eten net in de oven staat. Daarna weer gelijk koffie
Sorry Noek, je hebt eigenlijk een mooi hoofd, ik liet me meeslepen door mijn emoties.quote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Cartwoman schreef dat en dat was zo grappig en ik moest eraan denken toen jij godverdomme over mijn hoofd begon.Flikker toch op met mijn hoofd. Het is een leuk hoofd! Niet fantastisch zoals Cc maar wel aardig.
Vroeger had je van die aardappelhoofdjes en daar groeide ook shit uit hun hoofd. Geen flauw idee wat het was maar het was heel hard, zal wel geen schaamhaar zijn geweest. Maar wat? Je weet het niet hè?quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denkt hij de boel beneden te scheren komt het er op zijn kop uit
Nee, niet mooi maar aardig, het is een sympathiek hoofd. Luistert ook goed, het is een fijn hoofd om te hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry Noek, je hebt eigenlijk een mooi hoofd, ik liet me meeslepen door mijn emoties.
Het zal niet meer gebeuren, okee?
Pietje is een ordentelijk manneke, eentje met veul structuur in z'n levenquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elk moment is een moment voor koffie![]()
Pietje snapt dat gewoon niet die zit nu al vastgeroest in zn gewoontes![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pietje is een ordentelijk manneke, eentje met veul structuur in z'n leven
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een heel geyl wijf bentquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, niet mooi maar aardig, het is een sympathiek hoofd. Luistert ook goed, het is een fijn hoofd om te hebben.
Maar mocht ik nog een nieuw hoofd kunnen krijgen dan wil ik die van jou met zonnebril.
Kloptquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah toen ik een baantje in een slagerij had, legde de slager ze in koffiemelk om te laten plakken.
En ze werden er lekker zwaar van
Daarnaast is ze een soort van spindoctorquote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een heel geyl wijf bent
Met afstand, daar ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
Dus Pietje is de netste van dit hele stel???
Pffff, die zit op het moment waarschijnlijk zijn hele glazen salontafel onder te kliederen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
Dus Pietje is de netste van dit hele stel???
vind jij nou ook die George een lekkere vent, vind er nou niks aan hequote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Laysa het volgende:
Tis gewoon altijd een George Cloony moment
maar die status moet je hier verdienenquote:Op maandag 30 november 2009 19:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat probeerde ik! Ik zei kankerschnitzel nav die schnitzel met die tumor, en dus maakte ik het bruggetje naar 'komt een vrouw bij de dokter', waar niemand, bijna niemand, op in ging
Ik weet in ieder geval zeker dat wij 2 het NIET zijnquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met afstand, daar ben ik van overtuigd.
hahahha zie het voor me, en van onderzetters heeft ie niet gehoord???quote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pffff, die zit op het moment waarschijnlijk zijn hele glazen salontafel onder te kliederen.
Nah, hou het ff lekker bij jezelfquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval zeker dat wij 2 het NIET zijn
lol, wedden dat die heaumeaux van een pietje ook gewoon onderzetters heeft!quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha zie het voor me, en van onderzetters heeft ie niet gehoord???
En die bron, daar kun je het goed mee vinden?quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een heel geyl wijf bent
Nah...ach hij is niet onaardig maar hij lijkt op mn broer en dan kijk je er idd toch net iets anders tegen aanquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind jij nou ook die George een lekkere vent, vind er nou niks aan he
we kunnen ook zorgen dat Pietje een leuk gezellig plastic tafelkleed krijgt, iets met roze en bloemetjes staat erg fleurig hoor (heb ik ook)quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lol, wedden dat die heaumeaux van een pietje ook gewoon onderzetters heeft!
Geen enkele alleenstaande man koopt zoiets, maar Pietje heeft datBen ik van overtuigd
niks mis met onderzetters hoorquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
lol, wedden dat die heaumeaux van een pietje ook gewoon onderzetters heeft!
Geen enkele alleenstaande man koopt zoiets, maar Pietje heeft datBen ik van overtuigd
Pietje gaat naar de gang of het toilet als hij een windje moet latenquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje kijkt ook eerst altijd heel schichtig om zich heen voordat ie zachtjes een vloek eruit mikt
Die is meestal vrij eerlijk.quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
En die bron, daar kun je het goed mee vinden?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje gaat naar de gang of het toilet als hij een windje moet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |