Jij wacht serieus om een hoekje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
1
Ik zag toevallig dat het alweer de enalaatste post was, en dacht van laat ik het maar doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij wacht serieus om een hoekje.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk niet ik support mijn locale team
volgend jaar moeten we wel weer naar amsterdam
Combi dus volgend jaar naar mokum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helloquote:
Verplaatstquote:
Dan kunnen er een hoop sc's geschrapt worden.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor mijn ban was dat nog wel zo..
Altijd leuk hier, rond 11 uur kwam hij eindelijk hier. Maar hij had zich wel laten brengen door een vriend van hem. En vandaag zijn we samen een macbook gaan kopen. Hij zou het wel even instellen toen ik ging koken, maar toen heeft die oetlul zijn eigen naam ingevuld bij het registreren en toen melde mijn msn aan met zijn naam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
VerplaatstIk ga zo wel even weg. Hoe was jouw avond?
[..]
Dan kunnen er een hoop sc's geschrapt worden.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd leuk hier, rond 11 uur kwam hij eindelijk hier. Maar hij had zich wel laten brengen door een vriend van hem. En vandaag zijn we samen een macbook gaan kopen. Hij zou het wel even instellen toen ik ging koken, maar toen heeft die oetlul zijn eigen naam ingevuld bij het registreren en toen melde mijn msn aan met zijn naam.
Kut gebruiker is die ts.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
btw...
Winkelend gespuis bij Walmart...
Geen idee, je zal je daar ook wel misdragen hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
Remlof, even iets serieus. Waarom doet mijn Fobo het nog niet?
Ik had op jou gestemd jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Muahaha ik had een stem van haar gekregen.
Medelijden zeker
Nietus.quote:
Blijkbaar een alternatieveling want niemand volgt jequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was zelfs de eerste die jou een stem gaf.
Hoe noem je zoiets? Trendsetter of wat?
boehquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik ga er weer vandoor, bij gebrek aan leuke sc'ers.
Niet teveel drinken he, dat is namelijk slecht voor je.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef S.Seagal het volgende:
Hallo allemaal. Ik ga vanavond de stad in.
Ja mama.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet teveel drinken he, dat is namelijk slecht voor je.
Ik helemaal niet. Maar volgende week zuip ik me lam, ik moet wat inhalen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ook niet doen namelijk.
Om het volgende week weer een week uit te stellen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik helemaal niet. Maar volgende week zuip ik me lam, ik moet wat inhalen.
Haha nee. Dan is het nodig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Om het volgende week weer een week uit te stellen?
yes ma'amquote:
Eigenlijk alles wel goed behalve dat ik niet vooruit kan met een project omdat de rest niet reageert op een vraag. Met jou?quote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn er nu.
Hoe is 't?
Ligt eraan, ik wil school afraffelen maar die kutnoobs reageren niet.quote:
Hmm, dat is minder. Ben ook even met een project bezig, maar ik loop ook vast. Ik gok niet dat de rest er nu al mee bezig isquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel goed behalve dat ik niet vooruit kan met een project omdat de rest niet reageert op een vraag. Met jou?
Discussieren doe je met keiharde argumenten en feiten. Niet zomaar wat roepen danquote:Op zondag 29 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ok dan ontketen ik hier wel een discussie.
Alle wo-ers zijn dom.
Gisteren bij mij was ookquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder. Ben ook even met een project bezig, maar ik loop ook vast. Ik gok niet dat de rest er nu al mee bezig is. Gisteren topavondje, dus ik kan er weer tegen aan
.
HBO-ers dan?quote:Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Discussieren doe je met keiharde argumenten en feiten. Niet zomaar wat roepen dan. Bovendien kunnen wo-ers niet eens dom zijn. Wellicht op sociaal vlak, maar da's een andere discussie.
Nice. Maar no offence, niemand zit te wachten op topic nummer 42.320 over wat voor een 'bazen' avond je hebt gehad. Ik zeg het maar evenquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gisteren bij mij was ook, alleen ik was niet te laat gebleven. Moet ik nog een topic over maken
.
Ik zit er niet op dus ik heb er geen kijk op. Echter ken ik wel mensen die HBO doen maar geen steek beter zijn dan mij qua lerende vaardigheden. Ze blokten gewoon 3 uur per dag toen ze havo deden.quote:
Daar ben ik allang mee gestopt schat, ik heb een echte klacht.quote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nice. Maar no offence, niemand zit te wachten op topic nummer 42.320 over wat voor een 'bazen' avond je hebt gehad. Ik zeg het maar even.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
Nederlandse prutsers met Dolce gabbana,gucci,prada,dior
En jullie soms zeiken over mijn spelling.
Of doet dagdag dat expres?
Hoe kun je jouw lerende vaardigheden nou vergelijken met die van een HBO studentquote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit er niet op dus ik heb er geen kijk op. Echter ken ik wel mensen die HBO doen maar geen steek beter zijn dan mij qua lerende vaardigheden. Ze blokten gewoon 3 uur per dag toen ze havo deden.
Wat is je klacht danquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar ben ik allang mee gestopt schat, ik heb een echte klacht.
[GEZ] Jas.quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kun je jouw lerende vaardigheden nou vergelijken met die van een HBO student? En wat voor verschil zie je daar in? En hoezo maakt ze dat dom?
[..]
Wat is je klacht dan?
hm opzich mag je dat denken, maar dan wordt het gevolgd doorquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
C&C Renegade: Het kneusje van de serie
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is gewoon een zeer goed spel met een van de beste PC single- en multigameplay.
Hmm, balen jaquote:Op zondag 29 november 2009 14:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[GEZ] Jas.
Geen bijzonder leuk topic, maar ik baal er wel van.
Niet net nieuw, maar hij kostte wel 120 euro en ik moet 1 december weer huur, zorgverzekering en abonnement betalenquote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, balen ja. Nouja, dan heb je wel weer een excuus om een nieuwe jas te kopen
. Tenzij je die andere net nieuwe had, dan is het wel kut
.
Maar je hebt nu toch ook een baantje? En ja, van die fiets is klote. Maar ken je daar niet iemand die allemaal fietsen regelt voor 30 euro ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 14:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet net nieuw, maar hij kostte wel 120 euro en ik moet 1 december weer huur, zorgverzekering en abonnement betalen. Maar het gaat me ook om die fietssleutels, heb ik weer geen fiets.
Ik heb een baantje, maar ik heb niet zo'n grote reserve meer en ik moet ook nog pasfoto's en een nieuw id-bewijs laten maken. Maar dat lukt wel, mijn ouders helpen me altijd. En ik kan zelf ook wel weer een fiets gaan jatten, maar ik ga denk ik met m'n reservesleutel van m'n hangslot daarheen en laat aan de fietsenmaken op het station zien dat hij past en vraag ik of hij hem open wil slijpen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch ook een baantje? En ja, van die fiets is klote. Maar ken je daar niet iemand die allemaal fietsen regelt voor 30 euro ofzo?
Ja, of je moet kijken of je zelf ergens zo'n slijp ding kunt regelen zodat je 't slot er vanaf kan halen. Ik vraag me nu trouwens af of ik mijn fiets wel op slot heb gezetquote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een baantje, maar ik heb niet zo'n grote reserve meer en ik moet ook nog pasfoto's en een nieuw id-bewijs laten maken. Maar dat lukt wel, mijn ouders helpen me altijd. En ik kan zelf ook wel weer een fiets gaan jatten, maar ik ga denk ik met m'n reservesleutel van m'n hangslot daarheen en laat aan de fietsenmaken op het station zien dat hij past en vraag ik of hij hem open wil slijpen.
Ik vergeet áltijd waar mijn fiets ergens in de stalling staatquote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, of je moet kijken of je zelf ergens zo'n slijp ding kunt regelen zodat je 't slot er vanaf kan halen. Ik vraag me nu trouwens af of ik mijn fiets wel op slot heb gezet.
Ik heb m'n fiets in 'n felle kleur gespoten, dus nu herken ik 'm eindelijk wel eensquote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vergeet áltijd waar mijn fiets ergens in de stalling staat. Ik loop elke maandag een half uur te zoeken.
Ja, 2 maanden geleden al gepostquote:
Jij dan met je Op Volle Toeren liedjes van een jaar oud.quote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden geleden al gepost
Maar hij blijft goed
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij dan met je Op Volle Toeren liedjes van een jaar oud.
UT.quote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
Doe niet alsof jullie shit te doen hebben, mensenWaar zijn jullie?
M"n dl is over anderhalf uur ofzo klaar.quote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UT.
We zitten op MSN in crisis om het werkende te krijgen. Ik heb goeie hoop nu.
Wat heb je Grunn gedaan dan?quote:Op zondag 29 november 2009 16:15 schreef Maisnon het volgende:
Zo, net terug na een ritje Groningen - Tilburg
Je vriendin woont in een achterbuurt?quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef Maisnon het volgende:
Wat ook niet lukte trouwens, een uur later kwam ie terug met iemand anders en toen hebben ze hem meegekregen
Andere figuren snachts door die straat: krijsende vrouwen, schreeuwende kerels die roepen: Kanker kanker alles is kanker godverdomme kanker kanker!
En dan nog een groep fucking dronken mongolen die overal fietsen om parkeermeters hadden gehangen
En, wat heb jij dit weekend gedaan?quote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vriendin woont in een achterbuurt?
hehe alweer spuit 11quote:Op zondag 29 november 2009 16:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vriendin woont in een achterbuurt?
Ja die gaat megasnel. Je moet hem straks zichzelf laten installeren, en daarna UT2004 (configuratiebestand) pakken.quote:Op zondag 29 november 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
Vanaf uit het niets 900 kB op die torrent, ETA van driekwartier nu 16 minuten.!
Jammer ik niet die overwinning op jou van 9-3.quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb nog wel een print screen met mijn bazenscore vs Seagal en Sky.
Lag.quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jammer ik niet die overwinning op jou van 9-3.
Wat, was zo. Je zag het zelf ook wel.quote:
Nee serieus bij mij ging alles vloeiend.quote:Op zondag 29 november 2009 16:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat, was zo. Je zag het zelf ook wel.
Zie je mij niet vliegen over de grond? Beetje als gebroken zwaard.quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee serieus bij mij ging alles vloeiend.
Misschien omdat ik zo'n vloeiende, elegante met flair spelende speler ben.
Cod MWquote:
Ik weet nu al een naam voor mezelf. Hemel.quote:Op zondag 29 november 2009 16:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zie je mij niet vliegen over de grond? Beetje als gebroken zwaard.
quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Cod MWEckte mannen spelen oldskool UT.
Doar heb ik nog een cd van liggen ergens ...quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Cod MWEckte mannen spelen oldskool UT.
Ja he, nu snel 40 uur achter elkaar oefenen zodat je mij 1 keer kan killen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik kom jullie ook wel een keer pwnen als ik meer tijd heb
Ik ga zo een flinke OP schrijven, ik moet namelijk even weer afrekenen met wat stomme FOK!kertjes.quote:
Deze keer met spellingscontrole?quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo een flinke OP schrijven, ik moet namelijk even weer afrekenen met wat stomme FOK!kertjes.
Ok, ik denk dat ik dat gedaan heb. Moet ik eerst Hamachi halen, of eerst het spel starten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja die gaat megasnel. Je moet hem straks zichzelf laten installeren, en daarna UT2004 (configuratiebestand) pakken.
Dan ctrl+F op:
[IpDrv.MasterServerUplink]
DoUplink=False
UplinkToGamespy=False
SendStats=False
ServerBehindNAT=False
DoLANBroadcast=False
bIgnoreUTANBans=False
En zet alles op False. Dan Hamachi halen en dan kunnen we.
Zeker weten.quote:
Je gaat een verhaal schrijven omdat je wat af te rekenen hebt met fok!ertjes, maar je weet nog niet waarover?quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Het wordt een puikende OP maar weet alleen nog niet waar het exact over zal gaan.
Iemand suggesties?
Ik kan ze gaan afzeiken op niveau/opleiding/sociaal vlak. Maar wat is het beste zit ik over te denken.quote:Op zondag 29 november 2009 17:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je gaat een verhaal schrijven omdat je wat af te rekenen hebt met fok!ertjes, maar je weet nog niet waarover?
Schrijf het over mensen die moeilijke woorden gebruiken, zonder de exacte betekenis van het woord te weten.quote:Op zondag 29 november 2009 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Het wordt een puikende OP maar weet alleen nog niet waar het exact over zal gaan.
Iemand suggesties?
quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Schrijf het over mensen die moeilijke woorden gebruiken, zonder de exacte betekenis van het woord te weten.
Het zit wel diep, he?quote:Op zondag 29 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga zo een flinke OP schrijven, ik moet namelijk even weer afrekenen met wat stomme FOK!kertjes.
Waarom zou jij ze op niveau of opleiding gaan afzeiken dan?quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan ze gaan afzeiken op niveau/opleiding/sociaal vlak. Maar wat is het beste zit ik over te denken.
HA-HA!quote:Op zondag 29 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Schrijf het over mensen die moeilijke woorden gebruiken, zonder de exacte betekenis van het woord te weten.
Ik wil niet veel zeggen, maar mbo niveau 2 is moeilijker dan welke hbo of universitaire studie dan ook. Erg abstract allemaal.quote:Op zondag 29 november 2009 17:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom zou jij ze op niveau of opleiding gaan afzeiken dan?
Doe dat nou maar niet, en neem jezelf in bescherming.quote:Op zondag 29 november 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HA-HA!
Nee ik ga het hebben over afzeikende onderbuik FOK!kers.
Vooral het wiskunde daar, blijft gewoon lastig. En wat ben ik dan blij als ik met hakken over de sloot een voldoende weet te behalen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar mbo niveau 2 is moeilijker dan welke hbo of universitaire studie dan ook. Erg abstract allemaal.
Daar dacht ik even niet aan sorry.quote:Op zondag 29 november 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar mbo niveau 2 is moeilijker dan welke hbo of universitaire studie dan ook. Erg abstract allemaal.
Waar dan wel over?quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, en neem jezelf in bescherming.
Doe het over iets wat je meegemaakt hebt tijdens het stappen gister.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar dan wel over?
Mezelf in bescherming nemen?![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar dacht ik even niet aan sorry.
Idd, vooral het wiskunde op het mbo is gewoon lastiger dan op de universiteit. Dat weet iedereen.quote:Op zondag 29 november 2009 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral het wiskunde daar, blijft gewoon lastig. En wat ben ik dan blij als ik met hakken over de sloot een voldoende weet te behalen.
Om over het vak Nederlands nog maar te zwijgen. Jullie op de uni hoeven tenminste niet om de dees en de tees te denken. Wij welquote:Op zondag 29 november 2009 17:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd, vooral het wiskunde op het mbo is gewoon lastiger dan op de universiteit. Dat weet iedereen.
Je bent serieus he?quote:Op zondag 29 november 2009 17:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Om over het vak Nederlands nog maar te zwijgen. Jullie op de uni hoeven tenminste niet om de dees en de tees te denken. Wij wel
Bloedserieus, jij denkt toch zeker niet dat ik hier zit te trollen?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bloedserieus, jij denkt toch zeker niet dat ik hier zit te trollen?
Niet om lachen manquote:
Ok.quote:Op zondag 29 november 2009 17:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet om lachen manLaatst moesten wij de inhoud ergens van berekenen. Hoe het precies zit weet ik echt niet meer maar het was iets met lengte plus breedte min de hoogte.
Zoiets.
Dat kan niet aangezien ik foto van mezelf heb gegeven. Dus daarover valt niet te twisten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zit echt te wachten op de dag dat iemand er achter komt wie php werkelijk is.Een kloon van IQM ofzo.
Welke foto? Mag ik eens zien?quote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niet aangezien ik foto van mezelf heb gegeven. Dus daarover valt niet te twisten.
Je hebt ze weggejaagd.quote:
Eenzaam, heel erg eenzaam. En als klapstuk van de dag ben ik vandaag met m'n ouders uit eten gegweestquote:Op zondag 29 november 2009 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe was jouw weekend, jongen?
Wat ben ik blij dat ik jou niet benquote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eenzaam, heel erg eenzaam. En als klapstuk van de dag ben ik vandaag met m'n ouders uit eten gegweest
Dat.quote:Op zondag 29 november 2009 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik jou niet ben
Je kent het verhaal achter Krentenbol toevallig?quote:Op zondag 29 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat kan niet aangezien ik foto van mezelf heb gegeven. Dus daarover valt niet te twisten.
Heb je geen vrienden?quote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eenzaam, heel erg eenzaam. En als klapstuk van de dag ben ik vandaag met m'n ouders uit eten gegweest
Yup, maar ik ben 100 procent echt. Heb wel paar kloons gehad maar die hebben de 100 posts niet gehaaltquote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kent het verhaal achter Krentenbol toevallig?
Is dat interessant?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sinds 12 uur vanmorgen niet meer gegeten, ik ga me toch een partij vreten nu![]()
![]()
.
Broodjes shoarma, patat, frikandellen, bitterballen, allerlei frituurtroep![]()
Stoomgroenten?quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kook dan een fatsoenlijke maaltijd.
Nee joh, tijd geleden dat ik dit heb gedaan. Zondagavond, voetbal, frituur, alles. Morgen ga ik weer fatsoenlijk eten.quote:Op zondag 29 november 2009 18:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kook dan een fatsoenlijke maaltijd.
Ik at als ontbijt vier beschuitjes met niets om 3 uur.quote:Op zondag 29 november 2009 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Sinds 12 uur vanmorgen niet meer gegeten, ik ga me toch een partij vreten nu![]()
![]()
.
Broodjes shoarma, patat, frikandellen, bitterballen, allerlei frituurtroep![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik at als ontbijt vier beschuitjes met niets om 3 uur.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik at als ontbijt vier beschuitjes met niets om 3 uur.
Dat zei ik niet he.quote:Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahhaah, jij hebt geen vrienden he![]()
![]()
![]()
![]()
Ja door die lamlul waar ik bij sliepquote:
Oja?quote:Op zondag 29 november 2009 18:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, tijd geleden dat ik dit heb gedaan. Zondagavond, voetbal, frituur, alles. Morgen ga ik weer fatsoenlijk eten.
Ik kan overigens best goed koken.
'per ongeluk'.quote:Op zondag 29 november 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja door die lamlul waar ik bij sliephij had speciaal voor mij een tijdje terug beschuitjes en een pot jam gekocht omdat ze daar altijd alleen maar smerig volkoren brood hebben en ik dat vies vind. Hadden z'n huisgenoten die pot jam per ongeluk laten vallen en toen was er dus alleen nog beschuit
!
Inderdaad, dat je daar intrapt zeg.quote:
Ik zag dat je jouw stem hebt uitgebracht op je favo babe trouwens..quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, dat je daar intrapt zeg.
quote:Op zondag 29 november 2009 18:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag dat je jouw stem hebt uitgebracht op je favo babe trouwens..
Na dat verhaal van vorige keer geloof ik niks van dat per ongeluk gedoe.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad! Nouja ze keken er best zielig bij dus ik geloofde het wel.
Ik heb gewoon medelijden met je. Serieus.quote:
Gewoon opnieuw dat extracting gedoe doen. Als het goed is heb je dan een folder + bureaublad icon.quote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Lakitu het volgende:
Gay, ik krijg een error bij het opstarten. Moet ik hem nu weer helemaal opnieuw installeren zeker.
Ik hou van je.quote:
Ja maar ze gebruiken die jam zelf ook dus dan zou het vreemd zijn om 'm te laten vallenquote:Op zondag 29 november 2009 19:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Na dat verhaal van vorige keer geloof ik niks van dat per ongeluk gedoe.
Oh, dat maakt het inderdaad wel onlogisch. Of ze moeten je zo haten dat ze het er voor over hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ze gebruiken die jam zelf ook dus dan zou het vreemd zijn om 'm te laten vallen!
Neuhquote:Op zondag 29 november 2009 19:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het inderdaad wel onlogisch. Of ze moeten je zo haten dat ze het er voor over hebben.
Jajaquote:Op zondag 29 november 2009 19:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon medelijden met je. Serieus.
Vertekend beeld.quote:Op zondag 29 november 2009 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel heel knap dat er mensen zijn die kluizenaar kunnen zijn.
Kluizenaars.
Waar kom je dichter bij in de buurt dan? Een kluizenaar of een figuur met vrienden?quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik ben sowieso geen kluizenaar hoor, maar ben ook niet zo'n figuur met vrienden nee.
'Zo'n figuur met vrienden'quote:Op zondag 29 november 2009 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik ben sowieso geen kluizenaar hoor, maar ben ook niet zo'n figuur met vrienden nee.
Figuur met vrienden. Aangezien ik prima kan meedraaien op school en m'n werk. En ik weet altijd wel de lachers op de hand te krijgen. Maar ik heb gewoon een hekel eraan om elke week dezelfde dingen te bespreken met mensen, van die doorsnee verhalen zeg maar. Ook uitgaan vind ik ruk, wel is gedaan hoor maar je kan elkaar nauwelijks verstaan in zo'n flikkerende pauper tent.quote:Op zondag 29 november 2009 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar kom je dichter bij in de buurt dan? Een kluizenaar of een figuur met vrienden?
Je moest eens weten.quote:Op zondag 29 november 2009 19:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Zo'n figuur met vrienden'je bent toch niet serieus hè?
Ja, ik had die icon al, maar ik denk dat er een fout bij het extracten was. Dus ga dat even opnieuw doen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw dat extracting gedoe doen. Als het goed is heb je dan een folder + bureaublad icon.
Ja dus...quote:
Dat zei ik niet. Heb vroegah wel vrienden gehad hoor maar ben die nu kwijtquote:Op zondag 29 november 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Zo schattig hoe hij zichzelf voorhoudt dat hij niet eens vrienden wil.
Weet je sowieso wel wat vrienden zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 19:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Figuur met vrienden. Aangezien ik prima kan meedraaien op school en m'n werk. En ik weet altijd wel de lachers op de hand te krijgen. Maar ik heb gewoon een hekel eraan om elke week dezelfde dingen te bespreken met mensen, van die doorsnee verhalen zeg maar. Ook uitgaan vind ik ruk, wel is gedaan hoor maar je kan elkaar nauwelijks verstaan in zo'n flikkerende pauper tent.
Er is zoeen 4chan plaatje dat hier PERFECT bij past, maar ik heb 'm niet. Kut.quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Heb vroegah wel vrienden gehad hoor maar ben die nu kwijt![]()
En voor de rest ben ik vrij kieskeurig.
Ik ken dat gevoel.quote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er is zoeen 4chan plaatje dat hier PERFECT bij past, maar ik heb 'm niet. Kut.
Ik normaal niet, m'n /b/-mapje is redelijk groot.quote:
Uploaden.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik normaal niet, m'n /b/-mapje is redelijk groot.
Jij hebt toch ook geen vrienden?quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Met vrienden bespreek je juist vaak niet de doorsnee verhalen, met mensen die je vaag kent wel. Maar goed.
Matig.quote:
Pics.quote:Op zondag 29 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
Volgend jaar doe ik gewoon mee met deze verkiezing. Ik ben een lekkerdere chick dan Skaai.
Ik kijk wel even in het woordenboekquote:Op zondag 29 november 2009 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je sowieso wel wat vrienden zijn?
Ok, ik trek zo wel een leuk jurkje aan eerst.quote:
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 29 november 2009 19:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, ik trek zo wel een leuk jurkje aan eerst.
Ik bespreek alles, met iedereen.quote:Op zondag 29 november 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Met vrienden bespreek je juist vaak niet de doorsnee verhalen, met mensen die je vaag kent wel. Maar goed.
quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Hey Sky, ik heb 'm volgens mij werkend gekregen. Wat moet ik nu doen?
O wat geil.quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Hamachi (nieuwste versie) downloaden, moet ik je even de pass voor 'KLBSC' passen en dan kunnen we. Ofja, als iemand host kun je dan die game joinen. Je maakt het wel lastig, zonder MSN.quote:Op zondag 29 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb die dingetjes op false gezet ja.quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
Sky heeft ie al dat bestandje veranderd?
Hamachi heb ik. Alleen die pass dus.quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hamachi (nieuwste versie) downloaden, moet ik je even de pass voor 'KLBSC' passen en dan kunnen we. Ofja, als iemand host kun je dan die game joinen. Je maakt het wel lastig, zonder MSN.Maar vanavond pas weer volgens mijj, want ik moet wat dingen doen en de rest ook.
Dan ben jij helemaal ready to roll.quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die dingetjes op false gezet ja.
Ga eens op hamachi in KLBSC met de pass 'bazen'.quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ene Jakob helemaal kapot gemaakt net. Volgens mij ben ik hier wel goed in.
www.gaandetreinenvandaagnogrijden?.nlquote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Oké wie zoekt even voor me op of de treinen vandaag nog gaan rijden. Kanker ns.
waar moeten ze rijden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Oké wie zoekt even voor me op of de treinen vandaag nog gaan rijden. Kanker ns.
Ik hoopte dat het een geintje was, zij is nog geen 18 ofzo toch?quote:
Klopt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een geintje was, zij is nog geen 18 ofzo toch?
Tussen eindhoven en bredaquote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar moeten ze rijden?
Dan kijk ik even voor je of ik iets vind
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Als blijk van zijn liefde heeft hij dit gemaakt![]()
:
[ afbeelding ]
Mja, dat maakt het echt sad.quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is geen grap.
nu ben ik weg.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is geen grap.
nu ben ik weg.
Waarom vraag je dat uberhaupt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
Met wie ga je liever uit? Mij of Lamon?![]()
Maar jij wilde toch zelf ook met 'm afspreken of niet dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, let op nu komt hij vast met een verhaaltje aan zetten dat hij inderdaad met me wou afspreken zonder verdere bedoelingen maar dat hij daar later vanaf zag!
Ik ben degene die het niet wou en toen was ik ineens anders dan dat hij dachtquote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar jij wilde toch zelf ook met 'm afspreken of niet dan?
Hij wilde op een gegeven moment ergens in mijn fobo ook naaktfoto's van mij, maar uiteraard zonder verdere bijbedoelingen en ik boeide verder niet.quote:Op zondag 29 november 2009 20:17 schreef Crack_ het volgende:
Oh, let op nu komt hij vast met een verhaaltje aan zetten dat hij inderdaad met me wou afspreken zonder verdere bedoelingen maar dat hij daar later vanaf zag!
Nieuwsgierigheid, en zoveel is er toch ook weer niet mis met mij?quote:
Ik zei dat ik niet wou en toen zei hij dat ik ook wel een vriendin mee mocht nemenquote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hij wilde op een gegeven moment ergens in mijn fobo ook naaktfoto's van mij, maar uiteraard zonder verdere bijbedoelingen en ik boeide verder niet.
Het is je woordkeuze, met iemand die zo spreekt wil je toch niet gevonden worden in de kroeg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, en zoveel is er toch ook weer niet mis met mij?
En dat zou uiteraard ook gewoon niks te betekenen hebben.quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet wou en toen zei hij dat ik ook wel een vriendin mee mocht nemen
php komt sowieso niet in de kroeg.quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is je woordkeuze, met iemand die zo spreekt wil je toch niet gevonden worden in de kroeg?
Praat ik dan ook zo? Hoe denk je dat ik praat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is je woordkeuze, met iemand die zo spreekt wil je toch niet gevonden worden in de kroeg?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid, en zoveel is er toch ook weer niet mis met mij?
Volgens mij heb je al een paar aangegeven ook zo in het echt te praten. Of vergis ik me nu?quote:Op zondag 29 november 2009 20:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Praat ik dan ook zo? Hoe denk je dat ik praat dan?
Nee natuuuurlijk niet, kom op zeg! Het is Lamon, die doet nooit iets foutquote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dat zou uiteraard ook gewoon niks te betekenen hebben.
Daarom.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee natuuuurlijk niet, kom op zeg! Het is Lamon, die doet nooit iets fout
Ruilen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook naaktfoto's van Griekjeee en Crack_
Ruilen?quote:Op zondag 29 november 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja op een pedante toon ja, kan ik niets aan doenquote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al een paar aangegeven ook zo in het echt te praten. Of vergis ik me nu?
En als je geen vriend had.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee natuuuurlijk niet, kom op zeg! Het is Lamon, die doet nooit iets fout
quote:
quote:
GMTAquote:
Veronderstel het is?quote:
24.quote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Dit is best erg
En nee, jullie zijn te jongedit: o nee, Griekje niet
![]()
Ik ben Lamon. niet
Forum Opties | |
---|---|