Ik heb die dingetjes op false gezet ja.quote:Op zondag 29 november 2009 19:41 schreef S.Seagal het volgende:
Sky heeft ie al dat bestandje veranderd?
Hamachi heb ik. Alleen die pass dus.quote:Op zondag 29 november 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hamachi (nieuwste versie) downloaden, moet ik je even de pass voor 'KLBSC' passen en dan kunnen we. Ofja, als iemand host kun je dan die game joinen. Je maakt het wel lastig, zonder MSN.Maar vanavond pas weer volgens mijj, want ik moet wat dingen doen en de rest ook.
Dan ben jij helemaal ready to roll.quote:Op zondag 29 november 2009 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die dingetjes op false gezet ja.
Ga eens op hamachi in KLBSC met de pass 'bazen'.quote:Op zondag 29 november 2009 19:51 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ene Jakob helemaal kapot gemaakt net. Volgens mij ben ik hier wel goed in.
www.gaandetreinenvandaagnogrijden?.nlquote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Oké wie zoekt even voor me op of de treinen vandaag nog gaan rijden. Kanker ns.
waar moeten ze rijden?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Allure_ het volgende:
Oké wie zoekt even voor me op of de treinen vandaag nog gaan rijden. Kanker ns.
Ik hoopte dat het een geintje was, zij is nog geen 18 ofzo toch?quote:
Klopt.quote:Op zondag 29 november 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een geintje was, zij is nog geen 18 ofzo toch?
Tussen eindhoven en bredaquote:Op zondag 29 november 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar moeten ze rijden?
Dan kijk ik even voor je of ik iets vind
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 november 2009 20:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Als blijk van zijn liefde heeft hij dit gemaakt![]()
:
[ afbeelding ]
Mja, dat maakt het echt sad.quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is geen grap.
nu ben ik weg.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is geen grap.
nu ben ik weg.
Waarom vraag je dat uberhaupt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
Met wie ga je liever uit? Mij of Lamon?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |