Jij wacht serieus om een hoekje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
1
Ik zag toevallig dat het alweer de enalaatste post was, en dacht van laat ik het maar doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij wacht serieus om een hoekje.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:43 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk niet ik support mijn locale team
volgend jaar moeten we wel weer naar amsterdam
Combi dus volgend jaar naar mokum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helloquote:
Verplaatstquote:
Dan kunnen er een hoop sc's geschrapt worden.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voor mijn ban was dat nog wel zo..
Altijd leuk hier, rond 11 uur kwam hij eindelijk hier. Maar hij had zich wel laten brengen door een vriend van hem. En vandaag zijn we samen een macbook gaan kopen. Hij zou het wel even instellen toen ik ging koken, maar toen heeft die oetlul zijn eigen naam ingevuld bij het registreren en toen melde mijn msn aan met zijn naam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
VerplaatstIk ga zo wel even weg. Hoe was jouw avond?
[..]
Dan kunnen er een hoop sc's geschrapt worden.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Altijd leuk hier, rond 11 uur kwam hij eindelijk hier. Maar hij had zich wel laten brengen door een vriend van hem. En vandaag zijn we samen een macbook gaan kopen. Hij zou het wel even instellen toen ik ging koken, maar toen heeft die oetlul zijn eigen naam ingevuld bij het registreren en toen melde mijn msn aan met zijn naam.
Kut gebruiker is die ts.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef griekjeee het volgende:
btw...
Winkelend gespuis bij Walmart...
Geen idee, je zal je daar ook wel misdragen hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef kurk_droog het volgende:
Remlof, even iets serieus. Waarom doet mijn Fobo het nog niet?
Ik had op jou gestemd jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Muahaha ik had een stem van haar gekregen.
Medelijden zeker
Nietus.quote:
Blijkbaar een alternatieveling want niemand volgt jequote:Op zaterdag 28 november 2009 21:25 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was zelfs de eerste die jou een stem gaf.
Hoe noem je zoiets? Trendsetter of wat?
boehquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
Mja ik ga er weer vandoor, bij gebrek aan leuke sc'ers.
Niet teveel drinken he, dat is namelijk slecht voor je.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef S.Seagal het volgende:
Hallo allemaal. Ik ga vanavond de stad in.
Ja mama.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet teveel drinken he, dat is namelijk slecht voor je.
Ik helemaal niet. Maar volgende week zuip ik me lam, ik moet wat inhalen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ook niet doen namelijk.
Om het volgende week weer een week uit te stellen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik helemaal niet. Maar volgende week zuip ik me lam, ik moet wat inhalen.
Haha nee. Dan is het nodig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Om het volgende week weer een week uit te stellen?
yes ma'amquote:
Eigenlijk alles wel goed behalve dat ik niet vooruit kan met een project omdat de rest niet reageert op een vraag. Met jou?quote:Op zondag 29 november 2009 13:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn er nu.
Hoe is 't?
Ligt eraan, ik wil school afraffelen maar die kutnoobs reageren niet.quote:
Hmm, dat is minder. Ben ook even met een project bezig, maar ik loop ook vast. Ik gok niet dat de rest er nu al mee bezig isquote:Op zondag 29 november 2009 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel goed behalve dat ik niet vooruit kan met een project omdat de rest niet reageert op een vraag. Met jou?
Discussieren doe je met keiharde argumenten en feiten. Niet zomaar wat roepen danquote:Op zondag 29 november 2009 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ok dan ontketen ik hier wel een discussie.
Alle wo-ers zijn dom.
Gisteren bij mij was ookquote:Op zondag 29 november 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder. Ben ook even met een project bezig, maar ik loop ook vast. Ik gok niet dat de rest er nu al mee bezig is. Gisteren topavondje, dus ik kan er weer tegen aan
.
HBO-ers dan?quote:Op zondag 29 november 2009 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Discussieren doe je met keiharde argumenten en feiten. Niet zomaar wat roepen dan. Bovendien kunnen wo-ers niet eens dom zijn. Wellicht op sociaal vlak, maar da's een andere discussie.
Nice. Maar no offence, niemand zit te wachten op topic nummer 42.320 over wat voor een 'bazen' avond je hebt gehad. Ik zeg het maar evenquote:Op zondag 29 november 2009 13:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gisteren bij mij was ook, alleen ik was niet te laat gebleven. Moet ik nog een topic over maken
.
Ik zit er niet op dus ik heb er geen kijk op. Echter ken ik wel mensen die HBO doen maar geen steek beter zijn dan mij qua lerende vaardigheden. Ze blokten gewoon 3 uur per dag toen ze havo deden.quote:
Daar ben ik allang mee gestopt schat, ik heb een echte klacht.quote:Op zondag 29 november 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nice. Maar no offence, niemand zit te wachten op topic nummer 42.320 over wat voor een 'bazen' avond je hebt gehad. Ik zeg het maar even.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
Nederlandse prutsers met Dolce gabbana,gucci,prada,dior
En jullie soms zeiken over mijn spelling.
Of doet dagdag dat expres?
Hoe kun je jouw lerende vaardigheden nou vergelijken met die van een HBO studentquote:Op zondag 29 november 2009 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit er niet op dus ik heb er geen kijk op. Echter ken ik wel mensen die HBO doen maar geen steek beter zijn dan mij qua lerende vaardigheden. Ze blokten gewoon 3 uur per dag toen ze havo deden.
Wat is je klacht danquote:Op zondag 29 november 2009 13:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar ben ik allang mee gestopt schat, ik heb een echte klacht.
[GEZ] Jas.quote:Op zondag 29 november 2009 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kun je jouw lerende vaardigheden nou vergelijken met die van een HBO student? En wat voor verschil zie je daar in? En hoezo maakt ze dat dom?
[..]
Wat is je klacht dan?
hm opzich mag je dat denken, maar dan wordt het gevolgd doorquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
C&C Renegade: Het kneusje van de serie
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is gewoon een zeer goed spel met een van de beste PC single- en multigameplay.
Hmm, balen jaquote:Op zondag 29 november 2009 14:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[GEZ] Jas.
Geen bijzonder leuk topic, maar ik baal er wel van.
Niet net nieuw, maar hij kostte wel 120 euro en ik moet 1 december weer huur, zorgverzekering en abonnement betalenquote:Op zondag 29 november 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, balen ja. Nouja, dan heb je wel weer een excuus om een nieuwe jas te kopen
. Tenzij je die andere net nieuwe had, dan is het wel kut
.
Maar je hebt nu toch ook een baantje? En ja, van die fiets is klote. Maar ken je daar niet iemand die allemaal fietsen regelt voor 30 euro ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 14:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet net nieuw, maar hij kostte wel 120 euro en ik moet 1 december weer huur, zorgverzekering en abonnement betalen. Maar het gaat me ook om die fietssleutels, heb ik weer geen fiets.
Ik heb een baantje, maar ik heb niet zo'n grote reserve meer en ik moet ook nog pasfoto's en een nieuw id-bewijs laten maken. Maar dat lukt wel, mijn ouders helpen me altijd. En ik kan zelf ook wel weer een fiets gaan jatten, maar ik ga denk ik met m'n reservesleutel van m'n hangslot daarheen en laat aan de fietsenmaken op het station zien dat hij past en vraag ik of hij hem open wil slijpen.quote:Op zondag 29 november 2009 14:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch ook een baantje? En ja, van die fiets is klote. Maar ken je daar niet iemand die allemaal fietsen regelt voor 30 euro ofzo?
Ja, of je moet kijken of je zelf ergens zo'n slijp ding kunt regelen zodat je 't slot er vanaf kan halen. Ik vraag me nu trouwens af of ik mijn fiets wel op slot heb gezetquote:Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een baantje, maar ik heb niet zo'n grote reserve meer en ik moet ook nog pasfoto's en een nieuw id-bewijs laten maken. Maar dat lukt wel, mijn ouders helpen me altijd. En ik kan zelf ook wel weer een fiets gaan jatten, maar ik ga denk ik met m'n reservesleutel van m'n hangslot daarheen en laat aan de fietsenmaken op het station zien dat hij past en vraag ik of hij hem open wil slijpen.
Ik vergeet áltijd waar mijn fiets ergens in de stalling staatquote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, of je moet kijken of je zelf ergens zo'n slijp ding kunt regelen zodat je 't slot er vanaf kan halen. Ik vraag me nu trouwens af of ik mijn fiets wel op slot heb gezet.
Ik heb m'n fiets in 'n felle kleur gespoten, dus nu herken ik 'm eindelijk wel eensquote:Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vergeet áltijd waar mijn fiets ergens in de stalling staat. Ik loop elke maandag een half uur te zoeken.
Ja, 2 maanden geleden al gepostquote:
Jij dan met je Op Volle Toeren liedjes van een jaar oud.quote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, 2 maanden geleden al gepost
Maar hij blijft goed
quote:Op zondag 29 november 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij dan met je Op Volle Toeren liedjes van een jaar oud.
UT.quote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef Lakitu het volgende:
Doe niet alsof jullie shit te doen hebben, mensenWaar zijn jullie?
M"n dl is over anderhalf uur ofzo klaar.quote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UT.
We zitten op MSN in crisis om het werkende te krijgen. Ik heb goeie hoop nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |